Εισαγωγή:
Το παρακάτω είναι ένα γραμμικό σενάριο και εχει στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιώσει ρεαλιστικές καταστάσεις εμπλοκής (military simulation).
Για αυτούς τους λόγους υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τις ποσότητες αερομαχικών, το πλήθος BBς στις γεμιστήρες και στον τύπο γεμιστήρων που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν. Επισης πρεπει κάθε ομαδα να λειτουργει υπο συγκεκριμενη ιεραρχια και κάθε μελος της να ακολουθησει τον ρολο που θα του δωθει εντος της ομαδας. Η διοργάνωση θα επιλέξει διοικητές οι οποίοι θα μπορέσουν να οργανώσουν την στρατηγική της κάθε ομάδας όσον άφορα τις αποστολες που θα σχεδιαστουν. Εντος των παικτων θα υπαρχουν παικτες με την ιδιοτητα του συνδεσμου διοργανωσης. Αυτοι μπορουν να λυσουν ενδεχόμενες εμπλοκές του σεναριου, συμβουλευτείτε τους. Θεωρήστε τους διοργανωτές, βοηθήστε τους στο εργο τους και επιδείξτε τον απαραίτητο σεβασμό στις αποφάσεις τους!!
Εάν κάποιος νοιώθει ότι δεν του ταιριάζει τέτοιου τύπου παιχνίδι, με αυτούς τους περιορισμούς αλλά και με αυτές τις ελευθερίες είναι στην επιλογή του να μην δηλώσει συμμετοχή.
Επιχείρηση: «no point»
Πεδίο: οικισμος Ρουστικα, Ρέθυμνο (Woodland)
Στίγμα:
https://www.google.gr/maps/@35.2860712, ... !1e3?hl=enΧαρτης: θα ανακοινωθει συντομως…
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 30/10/2016
Ώρα συγκέντρωσης: 8:00
Προετοιμασία - Ενημέρωση: 8:30
Έναρξη Σεναρίου: 9:00
Διάρκεια: 5 ώρες
Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 60 άτομα
Τύπος παιχνιδιού: military simulation, με επιλογή αυστηρά από τους υπεύθυνους της ομάδας – συλλόγου που ανήκετε.
Γενική περιγραφή
Σε ένα τυπικό πεδίο μάχης οι δυο διεκδικητές της Ατλάντης, GRC & Octapus, έχουν αναπτύξει μικρές, ευέλικτες και άριστα εκπαιδευμένες δυνάμεις. Τους παρέχεται υποστήριξη βολών πυροβολικού. Στόχο έχουν να διασφαλίσουν στρατηγικής σημασίας θέσεις της περιοχής για την επικείμενη σχεδιαζόμενη εισβολή.
Ομάδες
Διάταξη δυνάμεων:
GRC (μπλε) multicam, desert , pentacamo
OCTAPUS (πράσινο) Greek Lizard, Marpat, American woodland
Δηλωσεις συμμετοχων στους υπευθυνους ανα ομαδα-συλλογο εως και Δευτερα 24 Οκτωβρίου!!!
ΒΒς
Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν γεμιστήρες real, low, mid cap με 60ΒΒς ( συνήθως 15 γεμίσματα με το bbloader) σε κάθε γεμιστήρα. Απαγορεύονται αυστηρώς οι hi-cap γεμιστήρες!!!
Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού οι παίκτες ανεφοδιάζονται κατ’εντολήν της διοργάνωσης και μόνο στη βάση τους. Κάθε παίκτης δεν μπορεί να έχει πάνω του πάνω από 800ΒΒς καθολη την διάρκεια του παιχνιδιού (εκτός και εάν είναι πολυβολητής).
Αυστηρά, χρησιμοποιούμε μόνο βιοδιασπώμενα ββς.
Διοικητήρια – ΒΑΣΕΙΣ
Κάθε παράταξη διαθέτει ένα διοικητήριο (σημαια). Εκεί βρίσκεται συνήθως ο Διοικητής και τα υλικά των παικτών της παράταξης.
Εντος του πεδίου υπάρχουν τέσσερα ελικοδρόμια (respawn) είναι διεκδικήσιμα από όλους. Όποιος διαθέτει τα ελικοδρόμια κάνει respawn σε προσημειωμένο σημείο με ταινια σημανσης.
Αντικειμενικός Σκοπός
Επιτυχής ολοκλήρωση των αποστολών που θα σας ανατεθούν!
Τύποι αποστολών:
-Εξόντωση αντίπαλου διοικητή
-ανεύρεση υλικών
-έλεγχος στρατηγικής σημασίας θέσεων
ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ; Στο τέλος του παιχνιδιού (5 ώρες) όποια παράταξη έχει επιτυχώς εκτελέσει τις πιο πολλές αποστολές είναι Νικήτρια!!!!
ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΩΝ
Κατάληψη ενός ελικοδρόμιου γίνεται όταν:
- το έχουμε καταλάβει (έχουμε σηκώσει την σημαία μας)
-και έχει εκμηδενιστεί ο κίνδυνος από κάποιο εχθρό να το ανακαταλάβει.
Το ελικοδρόμιο λειτουργεί σαν respawn μόνο όταν δεν υπάρχει αντίπαλος σε απόσταση βολής (30-40μ). Γενικά η λογική είναι ότι το φυλάκιο-ελικοδρόμιο (και γενικά όλες οι βάσεις) λειτούργει σαν σημείο παροχής ενισχύσεων, στήνουμε γραμμή άμυνας 10 μέτρα μπροστά από το φυλάκιο και έτσι όλοι οι παίκτες μας, όταν βγαίνουν εκτός παιχνιδιού, μπορούν και πάνε πίσω στο φυλάκιο κάνουν respawn και μετά έρχονται στην γραμμή άμυνας και μας ενισχύουν. Δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν respawn εάν δεν γίνει εξασφάλιση και εκκαθάριση της γύρω περιοχής. Προσοχή, ένας ελεύθερος σκοπευτής δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι απειλεί ένα φυλάκιο έστω και εάν κάνει kill μέσα στο χώρο του φυλακίου. Οι παίκτες μπορούν να κάνουν respawn αμέσως και να βάλουν εναντίον του.
Κατά την μετάβαση στα respawn κινούμαστε περπατώντας και με πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης, από την στιγμή που θα δεχτούμε ΒΒs αυστηρώς απαγορεύεται να μιλάμε και να δείχνουμε την θέση των αντιπάλων.
Εφόσον κτυπηθεί όπλο, ο παίκτης φωνάζει συνεχίζει κανονικά με το ίδιο αεροβόλο.
Ισχύουν τα φίλια πύρα.
Τα respawn είναι ανά 15 λεπτά και η μετάβαση σε αυτά γίνεται πάντα περπατώντας.
Respawn γίνεται και στην σημαία Διοικητηρίου-βάσης όταν αυτή δεν δέχεται επίθεση, δηλαδή δεν είναι αντίπαλος σε απόσταση βολής ή δεν βάλλεται γενικά.
Στα respawn βάσης (25 μετρα πιο πισω από την βάση) ουσιαστικά χρησιμοποιείται όταν η Βάση-Διοικητήριο μας είναι υπό επίθεση και βάλλεται.
Respawn δεν μπορεί να γίνει εάν υπάρχει εμπλοκή κοντά στο σημείο respawn και γενικότερα εάν υπάρχει σε ακτίνα βολής αντίπαλος παίκτης.
Στα respawn βάσης αντίπαλος δεν πλησιάζει σε απόσταση 25 μ. Εάν το κάνει οφείλει να απομακρυνθεί το συντομότερο.
Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη σε 5 μέτρα ακτίνα ο παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού.
3.12 Hit, Bleedout και Respawn
Όταν ο παίκτης δέχεται bbs οπουδήποτε στο σώμα του ή στον εξοπλισμό του (καπέλο, σακίδιο κτλ., εξαιρείται το όπλο του) τηρεί την εξής διαδικασία: Φωνάζει «HIT!!!», θεωρείται τραυματίας, βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης για να δείξει ότι βρίσκεται εκτός παιχνιδιού, αμέσως ξαπλώνει στο έδαφος για 3 λεπτά και φωνάζει «MEDIC!!!» (μπορεί να συρθεί 3-4 μέτρα και να καλυφτεί).
Εάν έρθει medic, μέσα στα 3 λεπτά, τότε του βάζει ένα επίδεσμο και συνεχίζει (όλοι οι παίκτες πρέπει να κρατούν ένα επίδεσμο 60 εκ.). Εάν δεν έρθει ή δεν υπάρχει medic τότε ο παίκτης περιμένει αναγκαστικά για 3 λεπτά στο σημείο και έπειτα κάνει bleedout, σηκώνεται όρθιος και κατευθύνεται περπατώντας για respawn στη βάση του ή σε κάποιο σημείο respawn, φορώντας το πορτοκαλί γιλέκο.
Stabilization: Εναλλακτικά μπορεί κάθε παίκτης να μεταφέρει ένα τραυματία σε ασφαλές μέρος για να δεχτεί medic. Σε αυτή την περίπτωση ο χρόνος αναμονής για medic αυξάνεται σε 10 λεπτά. Η μεταφορά γίνεται κρατώντας τον τραυματία και ο τραυματίας χρησιμοποιεί μόνο το ένα πόδι του για να κινηθεί.
Κατά τη διάρκεια της νύκτας ένας παίκτης, για να δείξει ότι είναι εκτός παιχνιδιού, μόλις χτυπηθεί φωνάζει «HIT!!!» και ανάβει κόκκινο φως τύπου flasher (led flasher ποδηλάτου). Εάν δεν του γίνει medic, με το πέρας των 3 λεπτών αναμονής επιστρέφει σε σημείο respawn.
Εάν δεχτεί bbs το αεροβόλο ο παίκτης συνεχίζει κανονικά με το ίδιο αεροβόλο.
Εάν ένας νεκρός κινείται προς respawn μπορεί να μεταφερθεί με όχημα.
Στην περίπτωση που συνεργάζεστε με κάποια άλλη παράταξη, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα δικά της CONTROL POINTS για respawn!
Σημειώστε επίσης ότι: Σακίδια μάχης τα οποία είναι τοποθετημένα στο έδαφος μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κάλυψη. Εάν τα κρατάτε τότε είναι HIT!
Κάθε παίκτης δικαιούται ένα medic. Όταν κάνει respawn μπορεί να ξαναχρησιμοποιήσει τον επίδεσμο του.
Ο Medic δεν μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του. Μόνο στην περίπτωση που του γίνει stabilization και έχει απομακρυνθεί από την πρώτη γραμμή μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του.
3.13 Πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης, death rag
Το πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης το φοράμε ή το τοποθετούμε σε ορατό σημείο 360 μοίρες όταν:
α. Δεχθούμε ΗΙΤ και αναμένουμε MEDIC,
β. Είμαστε ΝΕΚΡΟΙ και επιστρέφουμε σε σημείο Respawn,
γ. Είμαστε εκτός παιχνιδιού και κατευθυνόμαστε εκτός πεδίου ή στο safe zone\σημείο regen,
δ. Ξεκουραζόμαστε, βαρεθήκαμε, φτιάχνουμε εξοπλισμό και γενικά όποτε θεωρούμε τον εαυτό μας εκτός παιχνιδιού για μικρό ή για μεγάλο διάστημα και δεν θέλουμε να επηρεάσουμε την εξέλιξη και το παιχνίδι των υπολοίπων.
3.14 Νεκροί/Τραυματίες
Το να είσαι νεκρός-τραυματίας είναι και αυτός ένας ρόλος, παίξτε τον σωστά!
Οι νεκροί παίκτες δεν μιλάνε, δεν τρέχουν, δεν επικοινωνούν μέσω ασύρματου, δεν κοιτάζουν-ερευνούν θέσεις αντίπαλων και γενικά παίζουν σωστά το ρόλο του νεκρού – συμπεριφέρονται σαν να μην υπάρχουν. Κατά τη διάρκεια της νύκτας οι νεκροί παίκτες χρησιμοποιούν κόκκινο φως τύπου flasher (led flasher ποδηλάτου).
Παίκτες που φέρουν κάποιο βαθμό μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω ασυρμάτου με ανωτέρους τους και να μεταφέρουν πληροφορίες μετά από 10 λεπτά που θα τεθούν εκτός παιχνιδιού.
Ο τραυματίας παίκτης πρέπει να βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης για να δείξει ότι βρίσκεται εκτός παιχνιδιού, αμέσως ξαπλώνει στο έδαφος για 3 λεπτά και φωνάζει «MEDIC!!!» (μπορεί να συρθεί 3-4 μέτρα και να καλυφτεί). Οι τραυματίες παίκτες μπορούν να φωνάζουν μόνο «MEDIC!!!», δεν μιλάνε στους συμπαίκτες τους πριν τους γίνει το medic και φορέσουν τον επίδεσμο.
3.15 Medic
Συγκεκριμένος αριθμός παικτών μπορούν να λειτουργήσουν ως Μedic. Όλοι οι παίκτες έχουν έναν επίδεσμο 60 εκ. μαζί τους και έχουν δυνατότητα να τους γίνει ένα medic. Μετά από αυτό εάν δεχτούν bb θεωρείται ότι είναι νεκροί και βγάζουν πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης. Ωστόσο, πάλι μένουν και τηρούν τον κανόνα bleedout (περιμένουν 3 λεπτά κάτω), άπλα δεν καλούν medic. Όταν κάνουν respawn αποθηκεύουν τον επίδεσμο για μελλοντική χρήση. Ο Μedic διακρίνεται με ειδικό περιβραχιόνιο που παρέχεται από τη διοργάνωση. Όποιος έχει το περιβραχιόνιο, έχει και τον ρόλο του Μedic στην ομάδα του. Το περιβραχιόνιο δύναται να μεταφερθεί από παίκτη σε παίκτη. Ο Medic δεν μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του. Μόνο στην περίπτωση που του γίνει stabilization και έχει απομακρυνθεί από την πρώτη γραμμή μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ.
Οι ομάδες θα λάβουν :
Αεροφωτογραφίες της περιοχής με σημειωμένες τις
- κατά προσέγγιση θέσεις των ελικοδρομίων (σημαίες)
- κατά προσέγγιση την θέση των αντικειμενικών σκοπών των ομαδων
- Σενάριο
ΑΕΡΟΜΑΧΙΚΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΟΡΙΑ ΑΕΡΟΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Ισχύουν οι εξής κανόνες:
Χρησιμοποιούμε μόνο real, low, mid cap γεμιστήρες (υποχρεωτικά τουλάχιστον 4 ανά παίκτη). Απαγορεύονται αυστηρώς οι hi-cap γεμιστήρες!!!
Όλοι οι συμμετέχοντες θα έρθουν στο πεδίο με δικά τους αερομαχικά τα οποία θα υπάρχουν στο Διοικητήριο, επίσης κατά την έναρξη του σεναρίου θα φέρουν απάνω τους τον αντίστοιχο αριθμό αερομαχικών που προσδιορίζει ο κανόνας ανάλογα με τον ρόλο. Δικαιούνται ανεφοδιασμό μόνο κατ’εντολή του Διοικητή τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Τα ΒΒς φυλάσσονται από τον διοικητή και τα διαχειρίζεται αυτός ανάλογα τις επιχειρησιακές ανάγκες της ομάδας του. Οι παίκτες θα ξεκινήσουν ανάλογα με το ρόλο τους με:
-800 BBS για assault, DMR . 60ββς μέγιστο ανά γεμιστήρα αυστηρά καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου!
-3000 BBS για support (ένα τέτοιο όπλο μπορεί να έχει χρεωθεί γενικά πρόσθετο στην ομάδα και να είναι σταθερό σε κάποιο σημείο)
-40 BBS για sniper + 40 BBS για δεύτερο όπλο (όσοι έχουν αυτόν τον ρόλο είναι υποχρεωμένοι να έχουν μαζί τους 300ΒΒς της προτίμησης τους για το κυρίως αεροβόλο τους για όλο το σενάριο και ανεφοδιάζονται από την ομάδα τους μόνο για το δεύτερο όπλο τους)
-sidearms 1 ή 2 γεμιστηρες , 20ΒΒς εκαστη
Να διαθέτετε 800ββς έξτρα στο διοικητήριο σε περίπτωση αναχορηγιας με εντολή της διοργάνωσης.
Οπλοβομβιδες, χειρομβοβιδες, ναρκες κτλ, γεμιζονται από τις μπιλιες σας και μετρανε στις 800ΒΒς που μπορειτε να εχετε πανω σας καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου.
Όρια fps και αποστάσεις ασφαλείας (όπως έχουν τεθεί από την MILSIM CRETE):
Α) Κατηγορία ASSAULT
Όριο έως 350 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.
Β) Κατηγορία SNIPER (χειροκίνητης επανόπλισης- κινητού ουραίου μόνο)
Όριο έως 550 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 25 βήματα.
Γ) Κατηγορία SUPPORT
i. DMR/ ακροβολιστής. Όριο έως 450 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα. Γενικά σε αυτήν την κατηγορία πρέπει το αεροβόλο να:
-ανήκει σε αντίγραφο όπλου το οποίο και στην πραγματικότητα έχει τον ρόλο DMR ή sniper. (μακρύ όπλο)
-χρήση της βολή κατά βολή επιλογή αποκλειστικά!
- χρησιμοποιεί υποχρεωτικά, αποκλειστικά και μόνο διόπτρα. (εάν έχετε απορίες επικοινωνήστε με τον διοργανωτή)
ii. MACHINE GUNS (ελάχιστο βάρος όπλου τα 6 κιλά)
Όριο 400 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα.
"ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ" / "ΟΠΛΟΒΟΜΒΙΔΕΣ":
Επιτρέπεται ΜΟΝΟΝ ότι λειτουργεί με αέριο.
Οι "χειροβομβίδες- οπλοβομβίδες " θα γεμιστούν αρχικά με αερομαχικά του κάθε παίκτη και οι επαναγέμιση θα γίνεται από τα BBs που εχετε στο Διοικητηριο. Επιτρέπονται μέχρι 2 σε κάθε παίκτη εκτος και εάν εχει βομβιδοβολο μαζι του.
Η ρίψη οπλοβομβίδων επιτρέπεται μόνο μέσω του "εκτοξευτή" (Μ203/GP30/M79/CAW κλπ).Ρίψη ή ενεργοποίηση με το χέρι απαγορεύεται και επιφέρει την αποβολή του παίκτη. Χειροβομβιδες κροτου επιτρεπονται κανονικα εκτος από τις TRMR λογω μεγαλου βαρους. Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη σε 5 μέτρα ακτίνα ο παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ κάθε είδους πυροτεχνήματα, πυροτεχνουργήματα.
7. ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ
Όλοι οι κανόνες που γνωρίζουμε για το airsoft ισχύουν. Για να μπορέσουμε όλοι να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι πρέπει να θέλουμε να τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας και για εμάς αλλά και για τον αντίπαλο, επίσης θα πρέπει πραγματικά να θέλουμε να συμμετέχουμε σε ένα σενάριο military simulation. Να τηρούμε το fair play, που ούτως η άλλως είναι ο θεμελιώδης λίθος και το βασικό στοιχείο του airsoft. Επιπρόσθετα απαιτείται συμμόρφωση στους ιδιαίτερους κανόνες του σεναρίου.
9. ΥΛΙΚΟ
Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να κανονίσουν τα απαραίτητα για την ατομική τους άνεση, φαγητό, νερό.
Όλοι οι συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν ντυθεί με παραλλαγή και γιλέκο μάχης προσομοιώνοντας ρεαλιστικά τον ρόλο τους ως στρατιώτες κάποιας παράταξης. Το πορτοκαλι γιλεκο σημανσης είναι απαραιτητο!!!
Μετά το περας του παιχνιδιου έχει κανονιστεί φαγητό-πιοτό με 10-13€ / άτομο σε σοβαρή κατάσταση! ( δεν ξεχνάμε την καλοπέραση!!).
10. ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
-Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι μέλη της ομάδας MILSIM CRETE ή να έχουν προσκαλεστεί από κάποιο μέλος της, το οποίο έχει και την ευθύνη για την ενημέρωση και την συμπεριφορά του καλεσμένου του.
- Αρνητικές συμπεριφορές δεν θα γίνουν αποδεκτές και θα αποβάλλονται άμεσα. Δεν έχει κανείς το δικαίωμα, είτε έχει δίκιο είτε άδικο, να καταστρέψει την προσπάθεια των διοργανωτών και το παιχνίδι των συμμετεχόντων.
-Υποχρεωτική χρήση ειδικών αντιβαλλιστικών γυαλιών airsoft καθ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στο πεδίο και στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα
Κανόνας ΜΠΑΜ
Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί, βρίσκεστε σε μικρή απόσταση από αυτόν και είναι ΜΟΝΟ ένας.
Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής, εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης ώστε να είναι εντός των ορίων εμπλοκης.
-Κανόνας PARLAY ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.
-Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο. Από τις τυφλές βολές εξαιρούνται μόνο οι χειροβομβίδες αερίου airsoft.
-Επιτρέπονται μόνο χειροβομβίδες airsoft αερίου.
-Εάν δοθεί παύση από την διοργάνωση η κάποιον παίκτη παραμένουν όλοι στις θέσεις τους.
-Απαγορεύονται αυστηρά οι ιδιοκατασκευές, τα δυναμιτάκια, τα καπνογόνα και οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει τον παραμικρό σπινθήρα!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (PMR):
Επιτρέπονται οι υποκλοπές, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι παρεμβάσεις.
Τα κανάλια των ομάδων είναι:
κανάλι 1,2,3,4: GRC κανάλι Διοικητή 4
κανάλι 5,6,7,8: OCTAPUS κανάλι Διοικητή 8
Δηλώσεις συμμετοχών κατά τοπους στον υπευθυνο της κοινοτητας σας
μέχρι τις 26/10/2016.
δηλώνετε:
- το nickname, ονομα , τηλεφωνο, ομαδα που ανήκετε.
-Εάν δηλωνεται ως ομαδα και τον υπευθυνο της ομαδας.
-δηλώνετε ρόλο: assault, sniper, LMG, DMR
-και εάν θα συμμετάσχετε στο φαγητό μετά το παιχνίδι
Υπεύθυνος διοργάνωσης :
Μαθιουδάκης Στέλιος - ΜILSIM CRETE & Σωματειο αεροσφαιρισης R.A. ACTION
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Η ‘ΟΜΟΡΦΙΑ’ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ. ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΣΚΟΠΟΣ ΟΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ «ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ» ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ!!!.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Από όλους τους συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν την λογική MILSIM οι οποία επιβάλει ήπιο χαρακτήρα παιχνιδιού και μεγάλη όρεξη να ζήσει ρεαλιστικά συναισθήματα ο ίδιος αλλά και ο αντίπαλος του. Έντονα ανταγωνιστικοί παίκτες που παίζουν για “να σκοτώσουν πολλούς” και για να “νικήσουν” δεν ταιριάζουν στην παρέα της MILSIM CRETE και θα απομακρύνονται αργά ή γρήγορα!
ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Οι συμμετέχοντες είναι αποκλειστικά μέλη της MILSIM CRETE η προσκεκλημένοι αυτής.
Όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να διαθέτουν τον βασικό εξοπλισμό για σενάρια προσομοίωσης: φόρμα παραλλαγής, άρβυλα, ασύρματο, γιλέκο μάχης, πορτοκαλι γιλεκο σημανσης, γεμιστήρες real ή low ή mid cap (απαραίτητα τουλάχιστον τέσσερις γεμιστήρες).