Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 3 Δημοσιεύσεις ]   
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: οπλο εξω!! ή μεσα;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2016, 11:36 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013, 08:19
Δημοσιεύσεις: 1371
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
Αγαπητοι φιλοι

επειτα και απο το προσφατο συμβουλιο της Airsoft Crete United που τεθηκε το θεμα το κανονισμου "οπλο εκτος" εγραψα αναλυτικα την θεση μου-προβληματισμους μου και σας τους παρουσιαζω οσο πιο κατανοητα μπορω.

Σχετικα με το θεμα του να συνεχιζει καποιος εάν δεχεται βολη στο οπλο ή όχι (κανονας «οπλο εκτος»), θα ηθελα να παρουσιασω γραπτως την θεση μου και να καταγραφει και εδώ. Αντιλαμβανομαι τις ιδιαιτεροτητες που προκυπτουν όταν καποιος προτεινει να αλλαχθει ενας κανονισμος ο οποιος εχει ο πιο πολυς κοσμος συνηθίσει. (Να αναφερω βεβαια ότι παικτες νεοεισερχομενοι, που ξεκινουν το αιρσοφτ και είναι σε ισχύ το να συνεχιζεις μετα από βολη στο οπλο, τους φαινεται πιο λογικο και εχουν συνηθίσει ετσι)
Πρωτον θελω να ξεκαθαριστει ότι το αιρσοφτ (για εμενα) είναι ένα παιχνιδι εξομοιωσης της πραγματικοτητας και πιο συγκεκριμενα των συναισθηματων που συνανταμε στην πραγματικοτητα σε εμπόλεμες καταστασεις. Συναισθηματα είναι η κοπωση, ο φοβος , η ενταση της μαχης, η φιλία, η δυσκολία και ο προβληματισμος σε μια επικειμενη εμπλοκη με τον αντιπαλο, το αγχος του σχεδιασμου μιας επιχειρησης, κτλ κτλ. Κανουμε λοιπον μια σειρα από παραδοχες που εχουν στοχο να προσδωσουν τα συναισθηματα οσο πιο ρεαλιστικα γινεται και μαλιστα χωρις να χρησιμοποιούμε απαραιτητα παντα ρεαλιστικες εικονες η διαδικασιες. Τι εννοω ! Πχ αποδεχομαστε την χρηση ενός ολμου και ενώ δεν εκτοξευεται καποιο βλημα εμεις με την βοηθεια διαχειριστων καταφερνουμε να εξομοιωσουμε το συναισθημα (της εξοντωσης του αντιπαλου) σε αυτους που εκαναν την βολη αλλά και σε αυτους που την δεχτηκαν. Ολο αυτό στηριζεται σε μια κοινα συμφωνημενη παραδοχη. Οντως ο κανονας, «οπλο εκτος», για χαρην ευκολιας στα απλα και καθημερινα παιχνιδια εχει παγιωθει. Ωστοσο εχω παρατηρησει ότι ειδικα σε παιχνιδια με κτιρια τυχαινουν (λιγες) περιπτωσεις όπου δεν προσομοιωνεται η πραγματικοτητα ενώ θα μπορουσε. Πχ, περισσεύει ένα αεροβολο από ένα παραθυρο ή μια γωνία και διδεται η επιλογη στον αντιπαλο να σε θεσει εκτος σημαδευοντας και πετυχαίνοντας το οπλο. Θα πεις κανεις : οκ κανενα προβλημα παιχνιδι είναι. Όμως εάν εχεις σκοπο να προσομοιωσεις συναισθηματα και ρεαλιστικες καταστασεις τοτε αυτό δεν μπορει να συμβει στην πραγματικοτητα. 1ον γιατι δεν εχεις τοση συγκεντρωση πυρων όση στο αιρσοφτ για να πετυχεις το οπλο και 2ον, εξαρχης δεν θεωρεις στοχο το οπλο του αλλου! Καποιος άλλος θα πει: ‘’μα στην πραγματικοτητα εάν το οπλο το βρει μια σφαιρα το καταστρεφει’’. Βεβαιως, οι πιθανοτητες είναι ότι θα το αχρηστεψει, το ερωτημα όμως είναι, εμεις στο αιρσοφτ θελουμε να προσομοιωσουμε κατι το οποιο γινεται σπανιοτατα στην πραγματικοτητα;;; ή να προσομοιωσουμε πραγματα τα οποια συμβαινουν συχνα στις μαχες;; Ποιος ο λογος να εχουμε ένα κανονισμο όπου θετει εκτος ένα παικτη πολύ πιο συχνα από ότι θα τον εθετε στην πραγματικοτητα;;
Αλλά ας φυγουμε λιγο από το θεμα. Ας μιλησουμε για έναν άλλο κανονισμο του αιρσοφτ. Ο κανονισμος ότι δεν βγαινει ο παικτης από εξοστρακισμο ββς. Στην πραγματικοτητα, σε ένα πεδιο μαχης, ο εξοστρακισμος σφαιρας είναι κατά πολύ πιο πιθανος λογος για να τεθει εκτος μαχης καποιος παρα να του αχρηστευθει το οπλο από σφαιρα. Συμφωνειτε; Τοτε γιατι εχουμε ορισει ότι ο εξοστρακισμος δεν μετραει στο αιρσοφτ;; Μα φυσικα γιατι με την συγκεντρωση βολης που εχουμε τοτε ολοι θα πυροβολουσαμε συνεχως προς την θεση του αντιπαλου και ολο και καποια μπιλια θα τον πετυχαινε, ακομα εάν βρισκονταν σε καλυψη. Ρεαλισμος ναι!!!! θα πει καποιος. Αλλά προσδιδει το σωστο συναισθημα και την πραγματικη κατασταση;; Να βγαινουμε ολοι συνεχως από εξοστρακισμους;; ή ακομα χειροτερα να προσπαθουμε να βγαζουμε τον αντιπαλο με αυτόν τον τροπο;;

Αντιλαμβανεστε ότι στο αιρσοφτ εχουν μπει καποιοι κανονισμοι που προσπαθουν να ζυγιασουν 4 πραγματα:
-συναισθημα (προσομοίωση)
-ρεαλισμο (προσομοίωση)
-απλοτητα
-τακτικη μαχης
Εάν για καποιο λογο καποιος κανονισμος είναι ρεαλιστικος, προσδιδει τακτικη και συναισθημα αλλά δεν είναι απλος τοτε υπαρχει προβλημα, δεν πρόκειται κανεις να τον παιξει. Ή θα είναι πολλοι λιγοι αυτοι που θα θελουν να ασχοληθουν.
Εάν κατι είναι απλο αλλά δεν εχει τακτικη και ουτε προσομοιωνει συναισθημα τοτε παλι θα βρει λιγους οπαδους.
Ο κανονισμος «οπλο εξω» είναι μια χαρα. Είναι κατι απλο και ουσιαστικα δεν αλοιωνει ιδιαιτερα τον ρεαλισμο και την τακτικη. Ειδικα στα καθημερινα παιχνιδια. Τον εχουμε συνηθισει κιολας και μας παει μια χαρα. Το προβλημα για εμενα είναι (και καπου εκει απαλα γερνει λιγο η ζυγαρια παραπανω) στα μεγαλα παιχνιδια όπου χρησιμοποιουμε τακτικη. Εκει όπου θεωρω απαραιτητο να βγαινει η τακτικη στο πεδιο. Τακτικη στο αιρσοφτ μπορεις να κανεις αναπτυσοντας ρολους με διαφορετικες δυνατοτητες. Μονο ετσι εχεις στρατηγικη. Αυτοι είναι:
-τυφεκιοφορος
-ακροβολιστης
-Πολυβολητης
-ελ. Σκοπευτης
-μηχανοκινητες μοναδες
-ολμιστες
-οχυρωμένες θεσεις
Αντιλαμβανεστε ότι ο κανονας «οπλο εξω» εάν ισχυει σε ένα πολυβολο πανω σε ένα οχημα η σε ένα παικτη όπου εχει τοποθετηθει σε ένα οχυρο με το οπλο του ή και πανω στο οχημα με το οπλο του, με την συγκεντρωση των βολων που επιτυγχανουν οι αντιπαλοι πετυχαινουν ευκολα το αεροβολο και θετουν εκτος μαχης την οχυρωμενη θεση. Χανεται ετσι κάθε πιθανοτητα προσομοιωσης της δυσκολιας να καταστρεψεις ένα οχυρο ή ένα οχημα. Χανεις όλα τα συναισθηματα που θα σου εδινε η διαδικασια σχεδιασμου για την καταστροφη ενός ανωτερου επιπεδου στοχου.!!!! Αυτό για εμενα ως διοργανωτη είναι παρα μα παρα πολύ σημαντικο. Πιστευω μου είναι ότι ενας διοργανωτης θα πρεπει να σχεδιαζει συμφωνα με το πώς ο σχεδιασμος του προσδιδει τα ανωτερα δυνατα συναισθηματα στους παικτες και τιποτα διαφορετικο αυτου.!!

Συμφωνα λοιπον με όλους τους παραπανω προβληματισμους η ζυγαρια για εμενα γερνει στο να μην ισχυει ο κανονισμος «οπλο εκτος». Οριακα μην νομιζετε, γιατι και η απλοτητα στους κανονισμους είναι μεγαλο κερδος! Και εγω, ειμαι λατρης της απλοτητας. Αλλά το κερδος στα μεγαλα παιχνιδια κυριως, είναι μεγαλο. Κατά την αποψη μου εξαρχης δεν επρεπε αυτος ο κανονισμός να είναι ετσι στο αιρσοφτ, αλλά αντιλαμβανομαι την ευκολια και την λογικη πισω από την υιοθέτηση του. Τωρα για την αλλαγη αυτου του κανονισμου θα πρεπει να παλεψει καποιος πολύ και πιθανοτατα δεν θα αλλαξει και ποτε γιατι απλα ετσι εχουν ολοι συνηθίσει. Η δυναμη της συνηθειας είναι μεγαλο πραμα!!! Ισως βεβαια όταν δουμε τη χρησιμοτητα του στο WarZone να προβληματιστουμε!!
Σημειωστε ότι απλα παρουσιαζω την θεση μου στο θεμα…….
Το ξερω ότι ειδικα εσεις, σαν παλαιοι παικτες, είναι δυσκολο να αλλαξετε τις συνηθειες σας, αλλά από την άλλη και τι εγινε;; μια συνηθεια είναι….

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οπλο εξω!! ή μεσα;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιούλ 2016, 23:53 
Μέλος Rethimno Airsoft
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 21 Μαρ 2015, 00:12
Δημοσιεύσεις: 345
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 21 Μαρ 2015
Τοποθεσια: Ατσιποπουλο
Ομαδα: Avengers
Στελιο αυτο με το οπλο = εξω αποφασιστικε η ακομα ειναι σε κουβεντα ?

Εγω πιστευω οτι σε μια κανονικη μαχη αμα μια σφερα χτιπισει το ολο βγενει εκτος το ιδιο το οπλο και οχι ο οπλιτης αφινει το ´χαλασμενό´ οπλο και σινεχιζει με το πιστολακι πρωτινω αν χτιπιθει το οπλο το κραμαμε στον αορτιρα μας και σινχιζουμε με το πιστολακι μεχρη να βγουμε απο καπιο χτιπιμα
Τωρα αν καπιος δεν εχει αναγκαστικα θα βγενει

Μια αλλη πρωταση για να γινει πιο ρεαλιστικο αν και μπορει να ειναι βλακια αλλα θα το πω μπορουμε σε καθε ομαδα να υπαρχουν 2-3 ´οπλοπιοί´¨δεν νερω αν ειπα σωστα την λεξη¨ που οταν δεχετε χτιπιμα ενα οπλο να πιγενει σε αυτον και να το φτιαχνει ετσι οστε ο παιχτης που δεν εχει οπλο να μην αναγκαζετε να βγενει

_________________

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
24ΝΕΟΝΟΟΒΑS-------

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: οπλο εξω!! ή μεσα;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιούλ 2016, 08:08 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013, 08:19
Δημοσιεύσεις: 1371
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
Ποσο συχνο ειναι να πετυχει μια σφαιρα το οπλο καποιου;
Αυτο θελουμε να προσομοιωσουμε στο αιρσοφτ;
Γιατι δεν προσομοιωνουμε στο αιρσοφτ τους εξοστρακισμους;

Απαντηση σε αυτα μπορει να δωσει καποιος;

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 3 Δημοσιεύσεις ] 

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com

ChesterBlue © 2012 by FanFanLaTuFlippe
Διαγραφή cookies Δ. Συζήτησης
Η ομάδα
Κορυφή
Αρχική Σελίδα
Συχνές Ερωτήσεις
Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]