Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 10 Δημοσιεύσεις ]   
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2013 12:31 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
Επιχείρηση: «FIRST CONTACT» v.2
Πεδίο: Υπό Σκέψη Ρέθυµνο (Woodland)
Στίγµα: …………………………………..
Ηµεροµηνία ∆ιεξαγωγής: Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014
Ώρα συγκέντρωσης: 08:30
Προετοιµασία - Ενηµέρωση: 09:00 - 09:45
Έναρξη Σεναρίου: 10:00
∆ιάρκεια: 6 ώρες
Μέγιστος αριθµός συµµετοχών: 80 άτοµα
Περιορισµένο στα µέλη της MILSIM CRETE και προσκεκληµένους αυτών.





Γενική περιγραφή
Μια µεγάλη στρατιωτική και οικονοµική δύναµη, έχει βαλθεί να κατακτήσει την
Κρήτη. Αρχικά έχει προκαλέσει την οικονοµική εξαθλίωση του πληθυσµού αλλά τώρα
προσπαθεί και µε στρατιωτικά µέσα να πετύχει τους σκοπούς της. Ήδη έχει σπείρει
διχόνοια στον λαό και έχουν δηµιουργηθεί διάφορες αντίπαλες οµάδες. Έχουν
ξεκινήσει εχθροπραξίες στα δάση που βρίσκονται στα περίχωρα του Ρεθύµνου,
διεκδικώντας η κάθε µια ότι περισσότερο µπορεί να πάρει. Αυτή τη χρονική στιγµή
οι δυο επικρατέστερες και πολυπληθέστερες οµάδες, οι CYBORG και οι BLAZERS
βρίσκονται σε έντονη ρήξη. Έχει επικεντρωθεί η µια ενάντια στην άλλη για να
ξεκαθαρίσουν το τοπίο µια και καλή. Η µεγάλη οικονοµική δύναµη του εξωτερικού
χρηµατοδοτεί και τους µεν και τους δε ώστε να καταφέρει τους οικονοµικούς και
πολιτικούς σκοπούς της µέσω του Κέντρου εµπορίου-Τράπεζα που έχει στήσει.
Παράλληλα υπάρχουν και µικροί πυρήνες ανεξάρτητων οµάδων (RANDOM, TOXIC,
LUNATICS) οι οποίες δρουν ανοργάνωτα και σκοπό έχουν µόνο το χρήµα και την
πρόσκαιρη επιβίωση.
Όπως διαφαίνεται, από αυτήν τη διαµάχη, κανείς δεν µπορεί να γνωρίζει πια
πλευρά θα βγει κερδισµένη ………


αυστηρα για παικτες με milsim προσανατολισμο!!!


περισσοτερα εδω: https://www.facebook.com/groups/253173871502284/

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2014 14:16 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ


Καταληκτική ημερομηνία δηλωσης συμμετοχων: 19 Ιανουαρίου 2014

Τροπος δηλωσης συμμετοχης: δηλωστε την συμμετοχή σας ατομικα ή ομαδικα στο facebook με πμ σε εμενα ή στο airsoftcrete (http://www.airsoftcrete.com/phpBB3/view ... 794#p19794) ή εδω !
Παρακαλω κατά την δηλωση συμμετοχης αναφερετε οπωσδηποτε τα παρακάτω :
-nickname , τόπο διαμονής
-παραλλαγές διαθέσιμες (για να μπορέσουν να χωριστούν οι
ομάδες)
-δηλώνετε ρόλο: assault, sniper, LMG ,DMR
-και εάν θα συμμετάσχετε στο φαγητό μετά το παιχνίδι (κόστος 10-13ευρω)


Προσοχη ολοι οι συμμετεχοντες θα πρεπει για να συμμετασχουν να διαθετουν υποχρεωτικα τα παρακάτω:
-Τουλάχιστον τέσσερις στον αριθμό mid ή low ή real cap γεμιστήρες
-Ρεαλιστική εμφάνιση στρατιώτη, παραλλαγη και γιλέκο μάχης οποιαδηποτε μορφης υποχρεωτικα (ελ. σκοπευτες εξαιρουνται)
-2000ΒΒς 0,20γρ ή 0,25γρ για την διοργάνωση τις οποιες θα παραδωσουν κατά την εναρξη.

και φυσικα...... αρκετη εμπειρια και γενικα ορεξη συγκεκριμενα για παιχνιδι milsim οπου περιλαμβανει λιγες επαφες,
ιεραρχια και οργανωση ομαδων, ληψη αποφασεων , στρατηγικη κτλ κτλ κτλ..............

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2014 14:17 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
το ΣΕΝΑΡΙΟ



Εισαγωγή:
Το παρακάτω σενάριο είναι μη γραμμικό (non-linear), η εξέλιξη του σεναρίου δεν μπορεί να προβλεφτεί αφού το σενάριο διαμορφώνεται από τους χαρακτήρες των συμμετεχόντων αλλά και την πολιτική και επιχειρησιακή τακτική που θα επιλέξουν. Έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιώσει ρεαλιστικές καταστάσεις εμπλοκής (military simulation).
Για αυτούς τους λόγους υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τις ποσότητες αερομαχικών, το πλήθος BBς στις γεμιστήρες και στον τύπο γεμιστήρων που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν. Επίσης στο σενάριο θα υπάρχουν ομάδες που δρουν αυθαίρετα, (συνάπτουν συμφωνίες που δεν τηρούνται, κάνουν προδοσίες ή συμμαχίες και ότι άλλο σκεφτούν με μόνο σκοπό το δικό τους όφελος) προσδίδοντας το στοιχείο της έκπληξης και του αιφνιδιασμού στην εξέλιξη του σεναρίου. Σε αυτό βοηθά και η ύπαρξη του κέντρου εμπορίου-τράπεζα όπου έχει πολλαπλό ρολό όπως να πουλά αερομαχικά, να διαχειρίζεται τα χρήματα των ομάδων, να είναι κέντρο συζητήσεων- επαφών για την σύναψη συμφωνιών αλλά και κατασκοπίας. Η διοργάνωση θα επιλέξει διοικητές οι οποίοι θα μπορέσουν να οργανώσουν την πολιτική της κάθε ομάδας όσον άφορα το επιχειρησιακό κομμάτι αλλά και όσον άφορα το μεγάλο κομμάτι της πολιτικής και των διαπραγματεύσεων. Οι ομάδες θα ορίσουν τουλάχιστον μια βασική ιεραρχία - δομή (Διοικητής-Υποδιοικητής-ασυρματιστής-αρχηγοί ομάδων, ή κάτι άλλο!!) για να ανταπεξέλθουν των απαιτήσεων του σεναρίου. (έχετε το νου σας θα γίνει χαμός!!!)
Εάν κάποιος νοιώθει ότι δεν του ταιριάζει τέτοιου τύπου σενάριο, με αυτούς τους περιορισμούς αλλά και με αυτές τις ελευθερίες είναι στην επιλογή του να μην δηλώσει συμμετοχή.







Γενική περιγραφή
Μια μεγάλη στρατιωτική και οικονομική δύναμη, έχει βαλθεί να κατακτήσει την Κρήτη. Αρχικά έχει προκαλέσει την οικονομική εξαθλίωση του πληθυσμού αλλά τώρα προσπαθεί και με στρατιωτικά μέσα να πετύχει τους σκοπούς της. Ήδη έχει σπείρει διχόνοια στον λαό και έχουν δημιουργηθεί διάφορες αντίπαλες ομάδες. Έχουν ξεκινήσει εχθροπραξίες στα δάση που βρίσκονται στα περίχωρα του Ρεθύμνου, διεκδικώντας η κάθε μια ότι περισσότερο μπορεί να πάρει. Αυτή τη χρονική στιγμή οι δυο επικρατέστερες και πολυπληθέστερες ομάδες, οι CYBORG και οι BLAZERS βρίσκονται σε έντονη ρήξη. Έχει επικεντρωθεί η μια ενάντια στην άλλη για να ξεκαθαρίσουν το τοπίο μια και καλή. Η μεγάλη οικονομική δύναμη του εξωτερικού χρηματοδοτεί και τους μεν και τους δε ώστε να καταφέρει τους οικονομικούς και πολιτικούς σκοπούς της μέσω του Κέντρου εμπορίου-Τράπεζα που έχει στήσει. Παράλληλα υπάρχουν και μικροί πυρήνες ανεξάρτητων ομάδων (RANDOM, TOXIC, LUNATICS) οι οποίες δρουν ανοργάνωτα και σκοπό έχουν μόνο το χρήμα και την πρόσκαιρη επιβίωση.
Όπως διαφαίνεται, από αυτήν τη διαμάχη, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πια πλευρά θα βγει κερδισμένη ………


Ομάδες
Διάταξη δυνάμεων:
CYBORG 35% των συμμετεχόντων
BLAZERS 35% των συμμετεχόντων
Αυτές οι δυο ομάδες έχουν αρχηγεία-βάσεις τις οποίες προστατεύουν για να μην δεχτούν επίθεση όπου και συνήθως προστατεύουν τον Διοικητή τους. Επίσης μπορούν και πρέπει (για να βγάλουν χρήματα) να καταλάβουν φυλάκια τα οποία βρίσκονται διασκορπισμένα σε στρατηγικά σημαντικές θέσεις στο πεδίο. Κάνουν respawn στην βάση τους, στο respawn βάσης (3 λεπτών respawn εάν βάλλεται η βάση) και στα φυλάκια που έχουν καταλάβει. Στόχος τους είναι να έχουν συγκεντρώσει τα περισσότερα χρήματα στην τράπεζα έως την λήξη του παιχνιδιού.

RANDOM 10% των συμμετεχόντων
TOXIC 10% των συμμετεχόντων
LUNATICS 10% των συμμετεχόντων
Αυτές οι ομάδες έχουν βάσεις-respawn στις οποίες δεν αξίζει να γίνει οποιαδήποτε κατάληψη και δεν χρειάζεται να τις προστατεύουν. Είναι και το μοναδικό σημείο respawn για αυτές, εκτός και εάν έχουν συνεργαστεί με κάποια άλλη ομάδα, τότε ενεργούν σαν μέλη της και μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τα δικά της σημεία respawn. Δρουν ανεξέλεγκτα και στόχος τους είναι μέσα από την διαμάχη των δυο ισχυρότερων να είναι αυτοί που θα βγουν νικητές , επιβιώνοντας (έχοντας τα περισσότερα χρήματα στην λήξη του παιχνιδιού). Μπορούν να συνεργαστούν μόνο έως δυο μικρές ομάδες αυτόνομα μεταξύ τους (σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιεί η μια την βάση της άλλης για respawn). Ουσιαστικά κερδίζουν χρήματα σαν μισθοφόροι, με εκβιασμούς και απειλές η και επιχειρώντας ενάντια στις δυο μεγάλες ομάδες. Στόχος τους είναι να έχουν συγκεντρώσει τα περισσότερα χρήματα στην τράπεζα έως την λήξη του παιχνιδιού.

ΧΡΗΜΑΤΑ
Τα χρήματα δεν υπάρχουν σε φυσική μορφή, τα διαχειρίζεται η τράπεζα.
Οι μεγάλες ομάδες έχουν κατά την έναρξη στον λογαριασμό τους 100€ για κάθε άτομο που διαθέτουν, και οι μικρές 1000€ συνολικά.
Χρήματα μπορούν να κερδηθούν από όλες τις ομάδες ως εξής:
-5000€ για την λεηλάτηση της βάσης κάποιας αντίπαλης ομάδας (ρίξιμο σημαίας υποχρεωτικά, κλοπή bbs, προαιρετικά)
-1000€ για την κατάληψη κάποιου φυλακίου (αυτό δηλώνεται από τον διοικητή κάθε ομάδας στην διοργάνωση και επιβεβαιώνεται από τον αντίπαλο.) Οι μικρές ομάδες μπορούν να καταλάβουν κάποιο φυλάκιο και για λογαριασμό κάποιας μεγάλης ομάδας και έπειτα το δηλώνουν στον Διοικητή της.
-2000€ εάν κάποια ομάδα έχει στην κατοχή της 3 φυλάκια για τουλάχιστον 20 λεπτά. (Παρακολουθείται από την διοργάνωση, και τα χρήματα πιστώνονται στην Τράπεζα αυτόματα, στον λογαριασμό της ομάδας)
5000€ εάν καταφέρει οποιαδήποτε ομάδα να εξολοθρεύσει τον Διοικητή μίας εκ των δυο μεγάλων ομάδων. Αυτός φέρει το διακριτικό χρώμα της ομάδας και στα δυο μπράτσα του. Ο Διοικητής εάν δεχτεί χτύπημα το φωνάζει δυνατά «ΕΞΩ» και δηλώνει τον βαθμό του.
Όλα τα παραπάνω δηλώνονται στο κανάλι PMR της διοργάνωσης και αυτόματα καταγράφονται από το Κέντρο εμπορίου-τράπεζα.

ΚΕΝΤΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ-ΤΡΑΠΕΖΑ
Το κέντρο εμπορίου μπορεί να κάνει συναλλαγές με όλες τις ομάδες (μόνο εν ζωή παίκτες που στέλνει ο Διοικητής κάθε ομάδας) και να τις προμηθεύσει με bbs. Κάποια ομάδα μπορεί να αποκλείσει την πρόσβαση στις άλλες ομάδες σε περίμετρο 10μ μακριά από το κέντρο εμπορίου (οι γραμμές ανεφοδιασμού μπορούν να κοπούν!!). Μέσα στην ακτίνα των 10μ παύουν οι εχθροπραξίες και τα όπλα παραμένουν ασφαλισμένα χωρίς οι παίκτες να απομακρύνουν τα μέσα προστασίας και ασφάλειας τους.
Κάθε ομάδα χρειάζεται 2000€ για 1000 BBs και δεν μπορεί να αγοράσει κάτω από 500 BBs την φορά (δεν έχουμε ψιλά για ρέστα). Μπορεί όμως να αγοράσει βερεσέ στην εξοντωτική τιμή των 4000€ τα 1000 BBs. (προσοχή τα bbs είναι ακριβά και μπορεί να ακριβύνουν πιο πολύ εάν το απαιτήσουν τα οικονομικά συμφέροντα της Μεγάλης οικονομικής δύναμης.) Τα ΒΒς αγοράζονται πάλι πίσω από το κέντρο εμπορίου στην μισή τιμή.
Για όλες τις ομάδες έχουν δημιουργηθεί καταθετικοί λογαριασμοί και έπειτα από εντολή του Διοικητή τους του μπορούν να κάνουν συναλλαγές μέσω ασυρμάτου, τηλεφώνου (ασύρματο & mobile Banking !!) η στέλνοντας αντιπρόσωπο. Κάθε ομάδα μπορεί να δανειστεί χρήματα από την τράπεζα αλλά θα πρέπει να την εξοφλήσει πληρώνοντας τα δίπλα.!!!
Η μεταφορά ΒΒς από και προς την τράπεζα γίνεται με συγκεκριμένες συσκευασίες (κίτρινες σακούλες) οι οποίες θα είναι στόχος επιδρομών. Αν ο μεταφορέας χτυπηθεί τότε η σακούλα είναι υπό διεκδίκηση. Η σακούλα μεταφέρεται πάντα σε ορατό σημείο, κρεμασμένη πάνω στον παίκτη ή με το χέρι, από την βάση της ομάδας του προς στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα και πίσω. Μόλις φτάσει στην βάση τότε μπορεί να ανοιχτεί και να μοιραστεί στους παίκτες.

ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ – ΒΑΣΕΙΣ
Στο Κέντρο Διοικήσεως-Βάση βρίσκεται ο Διοικητής της ομάδας (για τις δυο μεγάλες ομάδες). Αυτός συντονίζει τις διμοιρίες. Το κέντρο διοικήσεως μπορεί να καταληφθεί από άλλη ομάδα. Όταν καταλειφθεί, για ένα λεπτό γίνεται έρευνα και κατασκοπία και μετά οι επιτιθέμενοι αποχωρούν στα κοντινότερα φυλάκια τους για 5-10 λεπτά ώστε να ανασυνταχτούν οι αμυνόμενοι. Ο χάρτης επιχειρήσεων και όλα τα έγγραφα, εάν η βάση χαθεί μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους επιτιθέμενους αλλά όχι να απομακρυνθούν ή να καταστραφούν ώστε στην ανακατάληψη της βάσης να είναι διαθέσιμα από τους αμυνόμενους. Μπορούν όμως να απομακρυνθούν τυχόν BBs που βρεθούν εκεί.

ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ;
Τα τελευταία 30 λεπτά θα ακυρωθούν όλα τα σημεία respawn και θα δοθεί έναρξη death match με ηχητικό σήμα. Όποιος παίχτης δέχεται χτύπημα θα περιμένει να τελειώσει το σενάριο στο κέντρο εμπορίου.
Κερδίζει η ομάδα η οποία στο τέλος του παιχνιδιού έχει τα περισσότερα χρήματα στην τράπεζα και διατηρεί ανέπαφη την Βάση-Διοικητήριο της (για τις δυο μεγάλες ομάδες) .

ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Γενικότερα, κάθε ομάδα μπορεί να ενεργήσει όπως αυτή νομίζει καλυτέρα για να κερδίσει τα περισσότερα χρήματα (συμμαχίες, προδοσίες, πληρωμές για πληροφορίες, δήθεν αιτήματα για συζήτηση με σκοπό την δολοφονία κτλ επιτρέπονται, προβλέπονται και προσδοκούνται από το σενάριο και την διοργάνωση). Ο κάθε παίκτης παίζει τον χαρακτήρα του και αυτό προσδίδει την αβεβαιότητα και τη μη-γραμμικότητα που χρειάζεται το σενάριο για να μας δώσει μοναδικά συναισθήματα. Ωστόσο οι παίκτες είναι περιορισμένοι να πράττουν εντός της γενικής πολιτικής που θα ορίσει η ομάδα τους και δεν μπορούν ατομικά να αλλάξουν πχ ομάδα!
Κάθε φόρα που κάποια ομάδα:
• κατακτά ένα φυλάκιο (το respawn βάσης που βρίσκεται πίσω από τις βάσεις των μεγάλων ομάδων δεν μπορεί να αλλάξει ομάδα, να κατακτηθεί)
• λεηλατεί την βάση αντίπαλου (ρίχνει την σημαία της αντίπαλης ομάδας)
• βγάζει εκτός παιχνιδιού έναν διοικητή από τις δυο μεγάλες ομάδες (ο οποίος μετά μπορεί να κάνει respawn)
• καταφέρνει να ανακαταλάβει την βάση της και να σηκώσει την σημαία της
θα πρέπει να το δηλώνει ο Διοικητής της ή ο ασυρματιστής του, μέσω ασυρμάτου στον Διοργανωτή-Κέντρο εμπορίου ξεκάθαρα περιγράφοντας εις βάρος ποιου αντίπαλου ενέργησε.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΩΝ
Κατάληψη ενός φυλακίου γίνεται όταν το έχουμε καταλάβει και έχει εκμηδενιστεί ο κίνδυνος από κάποιο εχθρό να το ανακαταλάβει. Το φυλάκιο λειτουργεί σαν respawn μόνο όταν δεν υπάρχει αντίπαλος σε απόσταση βολής (30-40μ). Γενικά η λογική είναι ότι το φυλάκιο (και γενικά όλες οι βάσεις) λειτούργει σαν σημείο παροχής ενισχύσεων, στήνουμε γραμμή άμυνας 10 μέτρα μπροστά από το φυλάκιο και έτσι όλοι οι παίκτες μας μπορούν και πάνε πίσω στο φυλάκιο κάνουν respawn και μετά έρχονται στην γραμμή άμυνας και μας ενισχύουν . Δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν respawn εάν δεν γίνει εξασφάλιση και εκκαθάριση της γύρω περιοχής. Προσοχή, ένας ελεύθερος σκοπευτής δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι απειλεί ένα φυλάκιο έστω και εάν οι βολές του φτάνουν μέσα στο χώρο του φυλακίου. Οι παίκτες μπορούν να κάνουν respawn αμέσως και να βάλουν εναντίον του.
Κατάληψη ενός φυλακίου μπορεί να γίνει από όλες τις ομάδες και δηλώνεται αμέσως στην συχνότητα της διοργάνωσης.
Κατά την μετάβαση στα respawn κινούμαστε περπατώντας και με το χέρι η το όπλο σηκωμένο ψηλά, από την στιγμή που θα δεχτούμε ΒΒs αυστηρώς απαγορεύεται να μιλάμε και να δείχνουμε την θέση των αντιπάλων.
Εφόσον κτυπηθεί όπλο, ο παίκτης φωνάζει δυνατά ΟΠΛΟ!! , αυτό βγαίνει από το παιχνίδι μέχρι να κάνει respawn ο παίκτης που το κατείχε. Ο παίκτης μπορεί να συνεχίσει με δεύτερο όπλο εάν έχει μαζί του ή μπορεί να πάει για respawn.
Ισχύουν τα φίλια πύρα.
Τα respawn είναι ανά ένα άτομο και η μετάβαση σε αυτά γίνεται πάντα περπατώντας.
Στα respawn βάσης (βρίσκονται 30 μέτρα πίσω από τα διοικητήρια-βάσεις) το respawn γίνεται μόλις περάσουν 3 λεπτά από την άφιξη του παίκτη και ουσιαστικά χρησιμοποιείται όταν η Βάση-Διοικητήριο μας είναι υπό επίθεση και βάλλεται.
Respawn δεν μπορεί να γίνει εάν υπάρχει εμπλοκή κοντά στο σημείο respawn και γενικότερα εάν υπάρχει σε ακτίνα βολής αντίπαλος παίκτης.
Στα respawn βάσης αντίπαλος δεν πλησιάζει σε απόσταση 25 μ. Εάν το κάνει οφείλει να απομακρυνθεί το συντομότερο.
Respawn γίνεται και στην σημαία βάσης όταν αυτή δεν δέχεται επίθεση, δηλαδή δεν είναι αντίπαλος σε απόσταση βολής ή δεν βάλλεται γενικά.
Κάθε φόρα που βγαίνει εκτός παιχνιδιού ο Διοικητής κάποιας από τις δυο μεγάλες ομάδες θα πρέπει να το δηλώνει δυνατά : «ΕΞΩ, Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΔΕ ΟΜΑΔΑΣ»
Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη σε 5 μέτρα ακτίνα ο παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού.

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ.
Όλες οι ομάδες θα λάβουν :
Αεροφωτογραφίες της περιοχής με σημειωμένες τις
- κατά προσέγγιση θέσεις-βάσεις των ομάδων και των respawn βάσης
- την θέση του κέντρου εμπορίου-τράπεζα
- τις θέσεις των φυλακίων
Κανάλια PMR των ομάδων
Λίστα ηχητικών σημάτων
Σενάριο
Συνοπτικό οδηγό σεναρίου

ΑΕΡΟΜΑΧΙΚΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΟΡΙΑ ΑΕΡΟΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Ισχύουν οι εξής κανόνες:
Χρησιμοποιούμε μόνο real, low, mid cap γεμιστήρες (υποχρεωτικά τουλάχιστον 4 ανά παίκτη). Απαγορεύονται αυστηρώς οι hi-cap γεμιστήρες!!!
Όλοι οι συμμετέχοντες θα έρθουν στο πεδίο με δικά τους αερομαχικά (3000ΒΒς / άτομο 20gr ή 25gr) τα οποία θα δώσουν στην διοργάνωση και θα υπάρχουν στο κέντρο εμπορίου, επίσης κατά την έναρξη του σεναρίου θα φέρουν απάνω τους τον αντίστοιχο αριθμό αερομαχικών που προσδιορίζει ο κανόνας ανάλογα με τον ρόλο. Δικαιούνται ανεφοδιασμό μόνο κατ’εντολή του Διοικητή τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Τα ΒΒς φυλάσσονται από τον διοικητή και τα διαχειρίζεται αυτός ανάλογα τις επιχειρησιακές ανάγκες της ομάδας του. Οι παίκτες θα ξεκινήσουν ανάλογα με το ρόλο τους με:
-200 BBS για assault, DMR . 40ββς μέγιστο ανά γεμιστήρα αυστηρά!
-600 BBS για support (ένα τέτοιο όπλο μπορεί να έχει χρεωθεί γενικά πρόσθετο στην ομάδα και να είναι σταθερό σε κάποιο σημείο)
-40 BBS για sniper + 40 BBS για δεύτερο όπλο (όσοι έχουν αυτόν τον ρόλο είναι υποχρεωμένοι να έχουν μαζί τους 100ΒΒς της προτίμησης τους για το κυρίως αεροβόλο τους για όλο το σενάριο και ανεφοδιάζονται μόνο για το δεύτερο όπλο τους)
-sidearms 2 γεμιστηρες , 20ΒΒς εκαστη

Όρια fps και αποστάσεις ασφαλείας (όπως έχουν τεθεί από την MILSIM CRETE):
Α) Κατηγορία ASSAULT
Όριο έως 350 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.
Β) Κατηγορία SNIPER (χειροκίνητης επανόπλισης- κινητού ουραίου μόνο)
Όριο έως 550 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 25 βήματα.

Γ) Κατηγορία SUPPORT
i. DMR/ ακροβολιστής. Όριο έως 450 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα. Γενικά σε αυτήν την κατηγορία πρέπει το αεροβόλο να:
-ανήκει σε αντίγραφο όπλου το οποίο και στην πραγματικότητα έχει τον ρόλο DMR ή sniper. (μακρύ όπλο)
-χρήση της βολή κατά βολή επιλογή αποκλειστικά!
- χρησιμοποιεί υποχρεωτικά, αποκλειστικά και μόνο διόπτρα ως σκοπευτικό βοήθημα. (εάν έχετε απορίες επικοινωνήστε με τον διοργανωτή)
ii. MACHINE GUNS (ελάχιστο βάρος όπλου τα 6 κιλά)
Όριο 350 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.

"ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ" / "ΟΠΛΟΒΟΜΒΙΔΕΣ":
Επιτρέπεται ΜΟΝΟΝ ότι λειτουργεί με αέριο.
Οι "χειροβομβίδες- οπλοβομβίδες " θα γεμιστούν αρχικά με αερομαχικά του κάθε παίκτη και οι επαναγέμιση θα γίνεται από τα BBs της διοργάνωσης. Επιτρέπονται μέχρι 2 σε κάθε παίκτη.
Η ρίψη οπλοβομβίδων επιτρέπεται μόνο μέσω του "εκτοξευτή" (Μ203/GP30/M79/CAW κλπ).Ρίψη ή ενεργοποίηση με το χέρι απαγορεύεται και επιφέρει την αποβολή του παίκτη.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ κάθε είδους πυροτεχνήματα, πυροτεχνουργήματα.

7. ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ
Όλοι οι κανόνες που γνωρίζουμε για το aιrsoft ισχύουν. Για να μπορέσουμε όλοι να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι πρέπει να θέλουμε τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας και για τον κάθε ένα προσωπικά αλλά και για τον αντίπαλο, επίσης θα πρέπει πραγματικά να θέλουμε να συμμετέχουμε σε ένα σενάριο military simulation. Να τηρούμε το fair play, που ούτως η άλλως είναι ο θεμελιώδης λίθος και το βασικό στοιχείο του airsoft. Επιπρόσθετα απαιτείται συμμόρφωση στους ιδιαίτερους κανόνες του σεναρίου.

9. ΥΛΙΚΟ
Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να κανονίσουν τα απαραίτητα για την ατομική τους άνεση, φαγητό, νερό.
Όλοι οι συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν ντυθεί με παραλλαγή και γιλέκο μάχης προσομοιώνοντας ρεαλιστικά τον ρόλο τους ως στρατιώτες κάποιας παράταξης.
Μετά το σενάριο έχει κανονιστεί φαγητό-πιοτό με 10-13€ / άτομο σε σοβαρή κατάσταση! ( δεν ξεχνάμε την καλοπέραση!!).

10. ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
-Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι μέλη της ομάδας MILSIM CRETE ή να έχουν προσκαλεστεί από κάποιο μέλος της, το οποίο έχει και την ευθύνη για την ενημέρωση και την συμπεριφορά του καλεσμένου του.
- Αρνητικές συμπεριφορές δεν θα γίνουν αποδεκτές και θα αποβάλλονται άμεσα. Δεν έχει κανείς το δικαίωμα, είτε έχει δίκιο είτε άδικο, να καταστρέψει την προσπάθεια των διοργανωτών και το παιχνίδι των συμμετεχόντων.
-Υποχρεωτική χρήση ειδικών αντιβαλλιστικών γυαλιών airsoft καθ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στο πεδίο και στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα
Κανόνας ΜΠΑΜ
Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί, βρίσκεστε σε μικρή απόσταση από αυτόν και είναι ΜΟΝΟ ένας.
Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής, εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης ώστε να είναι εντός των ορίων.
-Κανόνας PARLAY ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.
-Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο. Από τις τυφλές βολές εξαιρούνται μόνο οι χειροβομβίδες αερίου airsoft.
-Επιτρέπονται μόνο χειροβομβίδες airsoft αερίου.
-Εάν δοθεί παύση από την διοργάνωση η κάποιον παίκτη παραμένουν όλοι στις θέσεις τους.
-Απαγορεύονται αυστηρά οι ιδιοκατασκευές, τα δυναμιτάκια, τα καπνογόνα και οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει τον παραμικρό σπινθήρα!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (PMR):
Επιτρέπονται οι υποκλοπές, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι παρεμβάσεις.
Τα κανάλια των ομάδων είναι:
κανάλι 1,2: CYBORG
κανάλι 3,4: BLAZERS
κανάλι 5: RANDOM
κανάλι 6: TOXIC
κανάλι 7: LUNATICS
κανάλι 8: Διοργάνωση, Κέντρο Εμπορίου - Τράπεζα

Ηχητικά σήματα
Ένα βραχύ (σύντομο) ηχητικό σήμα σημαίνει ΕΝΑΡΞΗ- ΠΑΥΣΗ- ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Δυο βραχύ ηχητικά σήματα σημαίνουν ΕΝΑΡΞΗ DEATH MATCH
Ένα μακρύ ηχητικό σήμα σημαίνει ΛΗΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Δηλώσεις συμμετοχών ατομικά ή ομαδικά
δηλώνετε:
-nickname , τόπο διαμονής
-παραλλαγές διαθέσιμες (για να μπορέσουν να χωριστούν οι ομάδες)
-δηλώνετε ρόλο: assault, sniper, LMG ,DMR
-και εάν θα συμμετάσχετε στο φαγητό μετά το παιχνίδι
Υπεύθυνος διοργάνωσης :
Μαθιουδάκης Στέλιος - ΜILSIM CRETE

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Η ‘ΟΜΟΡΦΙΑ’ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ. ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΣΚΟΠΟΣ ΟΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ «ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ».

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Από όλους τους συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν την λογική MILSIM οι οποία επιβάλει ήπιο χαρακτήρα παιχνιδιού και μεγάλη όρεξη να ζήσει ρεαλιστικά συναισθήματα ο ίδιος αλλά και ο αντίπαλος του. Έντονα ανταγωνιστικοί παίκτες που παίζουν για “να σκοτώσουν πολλούς” και για να “νικήσουν” δεν ταιριάζουν στην παρέα της MILSIM CRETE και θα απομακρύνονται αργά ή γρήγορα!


ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Οι συμμετέχοντες είναι αποκλειστικά μέλη της MILSIM CRETE η προσκεκλημένοι αυτής.
Όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να διαθέτουν τον βασικό εξοπλισμό για σενάρια προσομοίωσης: φόρμα παραλλαγής, άρβυλα, ασύρματο, γιλέκο μάχης, γεμιστήρες real, low, mid cap (απαραίτητα τουλάχιστον τέσσερις).

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής



Τελευταία επεξεργασία από Στέλιος και 04 Ιαν 2014 14:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2014 14:17 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ

ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ:
5000€ για την λεηλάτηση της βάσης κάποιας αντίπαλης ομάδας (ρίξιμο σημαίας υποχρεωτικά, κλοπή bbs προαιρετικά)
1000€ για την μετατροπή κάποιου respawn σε respawn της ομάδας σας (αυτό δηλώνεται από τον διοικητή κάθε ομάδας στον διοργανωτή και επιβεβαιώνεται από τον αντίπαλο και ισχύει για τις δυο μεγάλες ομάδες.)
2000€ εάν κάποια ομάδα έχει στην κατοχή της 3 κεντρικά respawn για τουλάχιστον 20 λεπτά. (Παρακολουθείται από την διοργάνωση, και τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό της ομάδας)
5000€ εάν καταφέρει κάποια ομάδα να εξολοθρεύσει κάποιο Διοικητή εκ των δυο μεγάλων ομάδων. Αυτός φέρει το διακριτικό χρώμα της ομάδας και στα δυο χερια του. Ο Διοικητής εάν δεχτεί χτύπημα το φωνάζει δυνατά και δηλώνει τον βαθμό του.
Όλα τα παραπάνω για να μετρήσουν πρέπει να δηλώνονται άμεσα στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα (διοργάνωση) από τον διοικητή της εκαστοτε ομάδος.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ:
Τα τελευταία 30 λεπτά θα ακυρωθούν όλα τα σημεία respawn και θα δοθεί ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ για την έναρξη death match. Όποιος παίχτης δέχεται χτύπημα θα περιμένει να τελειώσει το σενάριο στην ασφαλή ζώνη (κέντρο εμπορίου-τράπεζα). Κερδίζει η ομάδα η οποία στο τέλος του παιχνιδιού έχει τα περισσότερα χρήματα και διατηρεί ανέπαφη την βάση της (εάν έχει) .
ΓΕΝΙΚΑ
Όλες οι ομάδες μπορούν να αγοράζουν βερεσέ από το κέντρο εμπορίου.
Όλες οι ομάδες μπορούν να συνεργαστούν με όλες τις ομάδες και όπως αυτές επιθυμούν με σκοπό η λήξη να τους βρει με τα πιο πολλά χρήματα.
Στην λήξη του παιχνιδιού μετρούνται τα χρέη ή οι καταθέσεις που έχει στο κέντρο εμπορίου (μόνο και όχι στις άλλες ομάδες, εκτός και εάν τα αναγνωρίστουν) και τα ΒΒς που εξαργυρώνει.
Τα ΒΒς αγοράζονται πάλι πίσω από το κέντρο εμπορίου με 1000€ ανά 1000 ΒΒς.
Ένα σημείο respawn δεν λειτουργεί σαν respawn όταν είναι σε απόσταση βολής από αντιπάλους έστω και εάν είναι η δική σου σημαία πάνω.
Έπειτα από την κατάληψη κάποιας βάσης, σε αυτή δίνεται ασυλία 5-10 λεπτών για να αναδιοργανωθεί και οι επιτιθέμενοι επιστρέφουν στο κοντινότερο φυλάκιο που κατέχουν.
Στα respawn βάσης το respawn γίνεται μόλις περάσουν 3 λεπτά από την άφιξη του παίκτη.
Στο respawn βάσης της αντίπαλης ομάδας δεν πλησιάζουμε σε απόσταση 25μ.

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2014 13:39 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
Η ωρα της κρισης πλησιαζει!!!!!!!
οι στρατιες εχουν βαλει μπροστα την γραμμη παραγωγης οχυρωματικων εργων. σουηδικη τεχνολογια, γερμανικη παραγωγη, ελληνικο παιχνιδι!!ο

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα



Όσοι προλάβετε σήμερα για την συμμετοχη σας

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιαν 2014 20:19 
Φιλοξενούμενος

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2013 08:23
Δημοσιεύσεις: 3
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 01 Μαρ 2009
Τοποθεσια: SITIA CRETE
Ομαδα: SITIA AIRSOFT TEAM
Oι συμμετοχές της sitia airsoft team είναι οι εξής:

1.LITOS-PENTACAMO(ASSAULT)
2.CHAMELLEON-MULTICAM(SNIPER)
3.PANOSMAN-MULTICAM(ASSAULT)
4.VIDAS G.-PENTACAMO(ASSAULT-DMR)
5.STALIN-PENTACAMO(ASSAULT-SIDE ARM)
6.GIANIKAKIS L.-PENTACAMO(ASSAULT)
7.VASILOS 7-PENTACAMO(ASSAULT)
8.KAYKARAS-PENTACAMO(ASSAULT)
9.GEO-PENTACAMO(ASSAULT)
10.KARIDIANOS-PENTACAMO(ASSAULT)

Καλή επιτυχία στους διοργανωτές του παιχνιδιού :P :P

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιαν 2014 19:13 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
Αγαπητοι φιλοι εχουμε φτασει αισίως τις 60 συμμετοχες για το milsim σεναριο της Κυριακης απο παικτες ολης της Κρητης. Οι προετοιμασιες βαινουν καλως. Συντομα θα ανακοινωθουν οι παραταξεις, τι παραλλαγη τελικα θα χρησιμοποιηθει απο την καθε παραταξη και ολες οι υπολοιπες λεπτομερειες της διοργανωσης . Ευχαριστω ολους για την συμμετοχη.!!!

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιαν 2014 14:36 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
Παληκαρια εδω ειναι η διαταξη των δυναμεων.

παρακαλω μην ξεχασετε απαραιτητα για την συμμετοχη σας ειναι :
-Τουλάχιστον τέσσερις στον αριθμό mid ή low ή real cap γεμιστήρες
-Ρεαλιστική εμφάνιση στρατιώτη, παραλλαγη και γιλέκο μάχης οποιαδηποτε μορφης υποχρεωτικα (ελ. σκοπευτες εξαιρουνται)
-2000ΒΒς 0,20γρ ή 0,25γρ (αναλογα τι θα χρησιμοποιησετε) τις οποιες θα παραδωσετε κατά την εναρξη στην διοργανωση για την εξελιξη του παιχνιδιου ανεξαρτητα εαν ειστε ελ. σκοπευτης ή οτιδηποτε αλλο. Επισης θα ηταν μεγαλη ευκολια και μεγαλη χαρη για εμενα εαν μου τις φερνατε σε δυο συσκευασιες των 1000 με σημειωμενο φυσικα εαν ειναι 0,20γρ ή 0,25γρ. Παρακαλω πολυ φερτε ποιοτικες ββς γιατι παλι θα μοιραστουν πισω σε εσας καθως τις αγοραζει ο διοικητης σας.

Σημειωνω επισης οτι οι ελ. σκοπευτες θα εχουν μαζι τους 140 ββς επιλογης του για ολο το παιχνιδι. για το δευτερο οπλο εφοδιαζονται απο τον διοικητη τους. Ξεκινουν με 40 ββς για το sidearm. περαν των 2000 που θα φερουν για το κεντρο εμποριου.

Οι assault και οι DMR ξεκινουν με 200ββς συνολο το παιχνιδι απο τα δικα τους ββς, περαν των 2000 που θα φερουν να παραδωσουν για το κεντρο εμποριου.

επισης οποιος εχει καποιο θεμα ειτε με την παραταξη που μπηκε ειτε με την παραλλαγη με την οποια θα συμμετασχει να επικοινωνησει μαζι μου.


Οσον αφορα την επιλογη πεδιου παρακολουθω καθε μερα την προβλεψη καιρου και δεν βγαζω ακρη αφου αλλαζει καθε μερα. Λιγη υπομονη και θα βγει και εκει ακρη!!

Ετσι οπως παει θα μου πεσουν ολα τελευταια στιγμη!!

ευχαριστω πολυ


Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Ιαν 2014 17:35 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
“First contact vol.2”
by MILSIM CRETE


Προγραμμα ημερας

• Ημερομηνία Διεξαγωγής: Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

• Πεδίο: Πευκάκια, Ρέθυμνο https://maps.google.gr/?ll=35.356966,24 ... 6&t=h&z=18 (οδηγιες: όταν ερχεστε από Ηρακλειο μπαινετε στο Ρεθυμνο από την πρώτη εισοδο, εκει που κανουν εργα, συνεχιζετε ολο ευθεια για περίπου 6χιλ μεσα στην πολη του Ρεθυμνου. Στα πρωτα φαναρια που θα συναντήσετε στρίβετε αριστερά και ανηφορίζετε προς το πεδίο, σε 1,5χιλ θα δείτε ταμπέλες.)

• 08:45 Ώρα συγκέντρωσης

• 09:00 έως 9:20 Προετοιμασία
(προετοιμασία παικτών, 200ββς στις γεμιστήρες, μέτρηση αεροβόλων)

• 09:20 έως 09:40 Ενημέρωση
(περιληψη σεναριου, ερωτησεις- απαντησεις)

• 09:40 Αναχωρηση για οχυρωση θεσεων

• 10:00 Έναρξη Σεναρίου

• 14:30 Λήξη Σεναρίου

• Αποχώρηση και συγκέντρωση για φαγητό στην ταβέρνα ΚΕΧΑΓΙΑΣ (13€/ατομο) https://maps.google.gr/?ll=35.382888,24 ... 6&t=h&z=18 (οδηγίες: φεύγουμε και μπαίνουμε στην εθνική οδό για Ηράκλειο. Στο 6ο χιλ της εθνικής είναι η έξοδος για Σταυρωμένο. Βγαίνουμε και οδηγούμε για 100μ παράλληλα της εθνικής. Παρκάρουμε, κατεβαίνουμε , καθόμαστε και πίνουμε κούπες!)



Εικόνα

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "FIRST CONTACT" by MΙLSIM CRETE
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2014 19:18 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013 08:19
Δημοσιεύσεις: 1347
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
παρακαλω τους εκ του Ρεθυμνου συμμετεχοντες στο αυριανο παιχνιδι της MILSIM CRETE να παρευρεθουν στο πεδιο απο τις 7:45 για τις απαραιτητες προετοιμασιες!!!



αυριο πρωι κατα την προετοιμασια του πεδιου οποιος ερχεται να δηλωνει την αφιξη του στο καναλι 4.

ΚΑΝΑΛΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΠΕΔΙΟΥ PMR 4. over & out!!!!!

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 10 Δημοσιεύσεις ] 

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron

POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com

ChesterBlue © 2012 by FanFanLaTuFlippe
Διαγραφή cookies Δ. Συζήτησης
Η ομάδα
Κορυφή
Αρχική Σελίδα
Συχνές Ερωτήσεις
Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]