rethimnoairsoft.gr
http://rethimnoairsoft.gr/forum/

ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"
http://rethimnoairsoft.gr/forum/viewtopic.php?f=36&t=618
Σελίδα 1 από 1

Συγγραφέας:  Στέλιος [ 07 Οκτ 2016, 12:30 ]
Θέμα δημοσίευσης:  ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Εισαγωγή:
Το παρακάτω είναι ένα γραμμικό σενάριο και εχει στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιώσει ρεαλιστικές καταστάσεις εμπλοκής (military simulation).
Για αυτούς τους λόγους υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τις ποσότητες αερομαχικών, το πλήθος BBς στις γεμιστήρες και στον τύπο γεμιστήρων που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν. Επισης πρεπει κάθε ομαδα να λειτουργει υπο συγκεκριμενη ιεραρχια και κάθε μελος της να ακολουθησει τον ρολο που θα του δωθει εντος της ομαδας. Η διοργάνωση θα επιλέξει διοικητές οι οποίοι θα μπορέσουν να οργανώσουν την στρατηγική της κάθε ομάδας όσον άφορα τις αποστολες που θα σχεδιαστουν. Εντος των παικτων θα υπαρχουν παικτες με την ιδιοτητα του συνδεσμου διοργανωσης. Αυτοι μπορουν να λυσουν ενδεχόμενες εμπλοκές του σεναριου, συμβουλευτείτε τους. Θεωρήστε τους διοργανωτές, βοηθήστε τους στο εργο τους και επιδείξτε τον απαραίτητο σεβασμό στις αποφάσεις τους!!
Εάν κάποιος νοιώθει ότι δεν του ταιριάζει τέτοιου τύπου παιχνίδι, με αυτούς τους περιορισμούς αλλά και με αυτές τις ελευθερίες είναι στην επιλογή του να μην δηλώσει συμμετοχή.

Επιχείρηση: «no point»
Πεδίο: οικισμος Ρουστικα, Ρέθυμνο (Woodland)
Στίγμα: https://www.google.gr/maps/@35.2860712, ... !1e3?hl=en
Χαρτης: θα ανακοινωθει συντομως…
Ημερομηνία Διεξαγωγής: 30/10/2016
Ώρα συγκέντρωσης: 8:00
Προετοιμασία - Ενημέρωση: 8:30
Έναρξη Σεναρίου: 9:00
Διάρκεια: 5 ώρες
Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 60 άτομα
Τύπος παιχνιδιού: military simulation, με επιλογή αυστηρά από τους υπεύθυνους της ομάδας – συλλόγου που ανήκετε.









Γενική περιγραφή
Σε ένα τυπικό πεδίο μάχης οι δυο διεκδικητές της Ατλάντης, GRC & Octapus, έχουν αναπτύξει μικρές, ευέλικτες και άριστα εκπαιδευμένες δυνάμεις. Τους παρέχεται υποστήριξη βολών πυροβολικού. Στόχο έχουν να διασφαλίσουν στρατηγικής σημασίας θέσεις της περιοχής για την επικείμενη σχεδιαζόμενη εισβολή.
Ομάδες
Διάταξη δυνάμεων:
GRC (μπλε) multicam, desert , pentacamo
OCTAPUS (πράσινο) Greek Lizard, Marpat, American woodland
Δηλωσεις συμμετοχων στους υπευθυνους ανα ομαδα-συλλογο εως και Δευτερα 24 Οκτωβρίου!!!
ΒΒς
Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν γεμιστήρες real, low, mid cap με 60ΒΒς ( συνήθως 15 γεμίσματα με το bbloader) σε κάθε γεμιστήρα. Απαγορεύονται αυστηρώς οι hi-cap γεμιστήρες!!!
Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού οι παίκτες ανεφοδιάζονται κατ’εντολήν της διοργάνωσης και μόνο στη βάση τους. Κάθε παίκτης δεν μπορεί να έχει πάνω του πάνω από 800ΒΒς καθολη την διάρκεια του παιχνιδιού (εκτός και εάν είναι πολυβολητής).
Αυστηρά, χρησιμοποιούμε μόνο βιοδιασπώμενα ββς.

Διοικητήρια – ΒΑΣΕΙΣ
Κάθε παράταξη διαθέτει ένα διοικητήριο (σημαια). Εκεί βρίσκεται συνήθως ο Διοικητής και τα υλικά των παικτών της παράταξης.
Εντος του πεδίου υπάρχουν τέσσερα ελικοδρόμια (respawn) είναι διεκδικήσιμα από όλους. Όποιος διαθέτει τα ελικοδρόμια κάνει respawn σε προσημειωμένο σημείο με ταινια σημανσης.
Αντικειμενικός Σκοπός
Επιτυχής ολοκλήρωση των αποστολών που θα σας ανατεθούν!
Τύποι αποστολών:
-Εξόντωση αντίπαλου διοικητή
-ανεύρεση υλικών
-έλεγχος στρατηγικής σημασίας θέσεων
ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ; Στο τέλος του παιχνιδιού (5 ώρες) όποια παράταξη έχει επιτυχώς εκτελέσει τις πιο πολλές αποστολές είναι Νικήτρια!!!!

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΩΝ
Κατάληψη ενός ελικοδρόμιου γίνεται όταν:
- το έχουμε καταλάβει (έχουμε σηκώσει την σημαία μας)
-και έχει εκμηδενιστεί ο κίνδυνος από κάποιο εχθρό να το ανακαταλάβει.
Το ελικοδρόμιο λειτουργεί σαν respawn μόνο όταν δεν υπάρχει αντίπαλος σε απόσταση βολής (30-40μ). Γενικά η λογική είναι ότι το φυλάκιο-ελικοδρόμιο (και γενικά όλες οι βάσεις) λειτούργει σαν σημείο παροχής ενισχύσεων, στήνουμε γραμμή άμυνας 10 μέτρα μπροστά από το φυλάκιο και έτσι όλοι οι παίκτες μας, όταν βγαίνουν εκτός παιχνιδιού, μπορούν και πάνε πίσω στο φυλάκιο κάνουν respawn και μετά έρχονται στην γραμμή άμυνας και μας ενισχύουν. Δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν respawn εάν δεν γίνει εξασφάλιση και εκκαθάριση της γύρω περιοχής. Προσοχή, ένας ελεύθερος σκοπευτής δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι απειλεί ένα φυλάκιο έστω και εάν κάνει kill μέσα στο χώρο του φυλακίου. Οι παίκτες μπορούν να κάνουν respawn αμέσως και να βάλουν εναντίον του.
Κατά την μετάβαση στα respawn κινούμαστε περπατώντας και με πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης, από την στιγμή που θα δεχτούμε ΒΒs αυστηρώς απαγορεύεται να μιλάμε και να δείχνουμε την θέση των αντιπάλων.
Εφόσον κτυπηθεί όπλο, ο παίκτης φωνάζει συνεχίζει κανονικά με το ίδιο αεροβόλο.
Ισχύουν τα φίλια πύρα.
Τα respawn είναι ανά 15 λεπτά και η μετάβαση σε αυτά γίνεται πάντα περπατώντας.
Respawn γίνεται και στην σημαία Διοικητηρίου-βάσης όταν αυτή δεν δέχεται επίθεση, δηλαδή δεν είναι αντίπαλος σε απόσταση βολής ή δεν βάλλεται γενικά.
Στα respawn βάσης (25 μετρα πιο πισω από την βάση) ουσιαστικά χρησιμοποιείται όταν η Βάση-Διοικητήριο μας είναι υπό επίθεση και βάλλεται.
Respawn δεν μπορεί να γίνει εάν υπάρχει εμπλοκή κοντά στο σημείο respawn και γενικότερα εάν υπάρχει σε ακτίνα βολής αντίπαλος παίκτης.
Στα respawn βάσης αντίπαλος δεν πλησιάζει σε απόσταση 25 μ. Εάν το κάνει οφείλει να απομακρυνθεί το συντομότερο.
Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη σε 5 μέτρα ακτίνα ο παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού.
3.12 Hit, Bleedout και Respawn
Όταν ο παίκτης δέχεται bbs οπουδήποτε στο σώμα του ή στον εξοπλισμό του (καπέλο, σακίδιο κτλ., εξαιρείται το όπλο του) τηρεί την εξής διαδικασία: Φωνάζει «HIT!!!», θεωρείται τραυματίας, βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης για να δείξει ότι βρίσκεται εκτός παιχνιδιού, αμέσως ξαπλώνει στο έδαφος για 3 λεπτά και φωνάζει «MEDIC!!!» (μπορεί να συρθεί 3-4 μέτρα και να καλυφτεί).
Εάν έρθει medic, μέσα στα 3 λεπτά, τότε του βάζει ένα επίδεσμο και συνεχίζει (όλοι οι παίκτες πρέπει να κρατούν ένα επίδεσμο 60 εκ.). Εάν δεν έρθει ή δεν υπάρχει medic τότε ο παίκτης περιμένει αναγκαστικά για 3 λεπτά στο σημείο και έπειτα κάνει bleedout, σηκώνεται όρθιος και κατευθύνεται περπατώντας για respawn στη βάση του ή σε κάποιο σημείο respawn, φορώντας το πορτοκαλί γιλέκο.
Stabilization: Εναλλακτικά μπορεί κάθε παίκτης να μεταφέρει ένα τραυματία σε ασφαλές μέρος για να δεχτεί medic. Σε αυτή την περίπτωση ο χρόνος αναμονής για medic αυξάνεται σε 10 λεπτά. Η μεταφορά γίνεται κρατώντας τον τραυματία και ο τραυματίας χρησιμοποιεί μόνο το ένα πόδι του για να κινηθεί.
Κατά τη διάρκεια της νύκτας ένας παίκτης, για να δείξει ότι είναι εκτός παιχνιδιού, μόλις χτυπηθεί φωνάζει «HIT!!!» και ανάβει κόκκινο φως τύπου flasher (led flasher ποδηλάτου). Εάν δεν του γίνει medic, με το πέρας των 3 λεπτών αναμονής επιστρέφει σε σημείο respawn.
Εάν δεχτεί bbs το αεροβόλο ο παίκτης συνεχίζει κανονικά με το ίδιο αεροβόλο.
Εάν ένας νεκρός κινείται προς respawn μπορεί να μεταφερθεί με όχημα.
Στην περίπτωση που συνεργάζεστε με κάποια άλλη παράταξη, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα δικά της CONTROL POINTS για respawn!
Σημειώστε επίσης ότι: Σακίδια μάχης τα οποία είναι τοποθετημένα στο έδαφος μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κάλυψη. Εάν τα κρατάτε τότε είναι HIT!
Κάθε παίκτης δικαιούται ένα medic. Όταν κάνει respawn μπορεί να ξαναχρησιμοποιήσει τον επίδεσμο του.
Ο Medic δεν μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του. Μόνο στην περίπτωση που του γίνει stabilization και έχει απομακρυνθεί από την πρώτη γραμμή μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του.
3.13 Πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης, death rag
Το πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης το φοράμε ή το τοποθετούμε σε ορατό σημείο 360 μοίρες όταν:
α. Δεχθούμε ΗΙΤ και αναμένουμε MEDIC,
β. Είμαστε ΝΕΚΡΟΙ και επιστρέφουμε σε σημείο Respawn,
γ. Είμαστε εκτός παιχνιδιού και κατευθυνόμαστε εκτός πεδίου ή στο safe zone\σημείο regen,
δ. Ξεκουραζόμαστε, βαρεθήκαμε, φτιάχνουμε εξοπλισμό και γενικά όποτε θεωρούμε τον εαυτό μας εκτός παιχνιδιού για μικρό ή για μεγάλο διάστημα και δεν θέλουμε να επηρεάσουμε την εξέλιξη και το παιχνίδι των υπολοίπων.
3.14 Νεκροί/Τραυματίες
Το να είσαι νεκρός-τραυματίας είναι και αυτός ένας ρόλος, παίξτε τον σωστά!
Οι νεκροί παίκτες δεν μιλάνε, δεν τρέχουν, δεν επικοινωνούν μέσω ασύρματου, δεν κοιτάζουν-ερευνούν θέσεις αντίπαλων και γενικά παίζουν σωστά το ρόλο του νεκρού – συμπεριφέρονται σαν να μην υπάρχουν. Κατά τη διάρκεια της νύκτας οι νεκροί παίκτες χρησιμοποιούν κόκκινο φως τύπου flasher (led flasher ποδηλάτου).
Παίκτες που φέρουν κάποιο βαθμό μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω ασυρμάτου με ανωτέρους τους και να μεταφέρουν πληροφορίες μετά από 10 λεπτά που θα τεθούν εκτός παιχνιδιού.
Ο τραυματίας παίκτης πρέπει να βγάζει πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης για να δείξει ότι βρίσκεται εκτός παιχνιδιού, αμέσως ξαπλώνει στο έδαφος για 3 λεπτά και φωνάζει «MEDIC!!!» (μπορεί να συρθεί 3-4 μέτρα και να καλυφτεί). Οι τραυματίες παίκτες μπορούν να φωνάζουν μόνο «MEDIC!!!», δεν μιλάνε στους συμπαίκτες τους πριν τους γίνει το medic και φορέσουν τον επίδεσμο.
3.15 Medic
Συγκεκριμένος αριθμός παικτών μπορούν να λειτουργήσουν ως Μedic. Όλοι οι παίκτες έχουν έναν επίδεσμο 60 εκ. μαζί τους και έχουν δυνατότητα να τους γίνει ένα medic. Μετά από αυτό εάν δεχτούν bb θεωρείται ότι είναι νεκροί και βγάζουν πορτοκαλί γιλέκο σήμανσης. Ωστόσο, πάλι μένουν και τηρούν τον κανόνα bleedout (περιμένουν 3 λεπτά κάτω), άπλα δεν καλούν medic. Όταν κάνουν respawn αποθηκεύουν τον επίδεσμο για μελλοντική χρήση. Ο Μedic διακρίνεται με ειδικό περιβραχιόνιο που παρέχεται από τη διοργάνωση. Όποιος έχει το περιβραχιόνιο, έχει και τον ρόλο του Μedic στην ομάδα του. Το περιβραχιόνιο δύναται να μεταφερθεί από παίκτη σε παίκτη. Ο Medic δεν μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του. Μόνο στην περίπτωση που του γίνει stabilization και έχει απομακρυνθεί από την πρώτη γραμμή μπορεί να κάνει medic στον εαυτό του

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ.
Οι ομάδες θα λάβουν :
Αεροφωτογραφίες της περιοχής με σημειωμένες τις
- κατά προσέγγιση θέσεις των ελικοδρομίων (σημαίες)
- κατά προσέγγιση την θέση των αντικειμενικών σκοπών των ομαδων
- Σενάριο

ΑΕΡΟΜΑΧΙΚΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΟΡΙΑ ΑΕΡΟΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Ισχύουν οι εξής κανόνες:
Χρησιμοποιούμε μόνο real, low, mid cap γεμιστήρες (υποχρεωτικά τουλάχιστον 4 ανά παίκτη). Απαγορεύονται αυστηρώς οι hi-cap γεμιστήρες!!!
Όλοι οι συμμετέχοντες θα έρθουν στο πεδίο με δικά τους αερομαχικά τα οποία θα υπάρχουν στο Διοικητήριο, επίσης κατά την έναρξη του σεναρίου θα φέρουν απάνω τους τον αντίστοιχο αριθμό αερομαχικών που προσδιορίζει ο κανόνας ανάλογα με τον ρόλο. Δικαιούνται ανεφοδιασμό μόνο κατ’εντολή του Διοικητή τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Τα ΒΒς φυλάσσονται από τον διοικητή και τα διαχειρίζεται αυτός ανάλογα τις επιχειρησιακές ανάγκες της ομάδας του. Οι παίκτες θα ξεκινήσουν ανάλογα με το ρόλο τους με:
-800 BBS για assault, DMR . 60ββς μέγιστο ανά γεμιστήρα αυστηρά καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου!
-3000 BBS για support (ένα τέτοιο όπλο μπορεί να έχει χρεωθεί γενικά πρόσθετο στην ομάδα και να είναι σταθερό σε κάποιο σημείο)
-40 BBS για sniper + 40 BBS για δεύτερο όπλο (όσοι έχουν αυτόν τον ρόλο είναι υποχρεωμένοι να έχουν μαζί τους 300ΒΒς της προτίμησης τους για το κυρίως αεροβόλο τους για όλο το σενάριο και ανεφοδιάζονται από την ομάδα τους μόνο για το δεύτερο όπλο τους)
-sidearms 1 ή 2 γεμιστηρες , 20ΒΒς εκαστη
Να διαθέτετε 800ββς έξτρα στο διοικητήριο σε περίπτωση αναχορηγιας με εντολή της διοργάνωσης.

Οπλοβομβιδες, χειρομβοβιδες, ναρκες κτλ, γεμιζονται από τις μπιλιες σας και μετρανε στις 800ΒΒς που μπορειτε να εχετε πανω σας καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου.
Όρια fps και αποστάσεις ασφαλείας (όπως έχουν τεθεί από την MILSIM CRETE):
Α) Κατηγορία ASSAULT
Όριο έως 350 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.
Β) Κατηγορία SNIPER (χειροκίνητης επανόπλισης- κινητού ουραίου μόνο)
Όριο έως 550 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 25 βήματα.

Γ) Κατηγορία SUPPORT
i. DMR/ ακροβολιστής. Όριο έως 450 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα. Γενικά σε αυτήν την κατηγορία πρέπει το αεροβόλο να:
-ανήκει σε αντίγραφο όπλου το οποίο και στην πραγματικότητα έχει τον ρόλο DMR ή sniper. (μακρύ όπλο)
-χρήση της βολή κατά βολή επιλογή αποκλειστικά!
- χρησιμοποιεί υποχρεωτικά, αποκλειστικά και μόνο διόπτρα. (εάν έχετε απορίες επικοινωνήστε με τον διοργανωτή)
ii. MACHINE GUNS (ελάχιστο βάρος όπλου τα 6 κιλά)
Όριο 400 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα.

"ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ" / "ΟΠΛΟΒΟΜΒΙΔΕΣ":
Επιτρέπεται ΜΟΝΟΝ ότι λειτουργεί με αέριο.
Οι "χειροβομβίδες- οπλοβομβίδες " θα γεμιστούν αρχικά με αερομαχικά του κάθε παίκτη και οι επαναγέμιση θα γίνεται από τα BBs που εχετε στο Διοικητηριο. Επιτρέπονται μέχρι 2 σε κάθε παίκτη εκτος και εάν εχει βομβιδοβολο μαζι του.
Η ρίψη οπλοβομβίδων επιτρέπεται μόνο μέσω του "εκτοξευτή" (Μ203/GP30/M79/CAW κλπ).Ρίψη ή ενεργοποίηση με το χέρι απαγορεύεται και επιφέρει την αποβολή του παίκτη. Χειροβομβιδες κροτου επιτρεπονται κανονικα εκτος από τις TRMR λογω μεγαλου βαρους. Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη σε 5 μέτρα ακτίνα ο παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ κάθε είδους πυροτεχνήματα, πυροτεχνουργήματα.

7. ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ
Όλοι οι κανόνες που γνωρίζουμε για το airsoft ισχύουν. Για να μπορέσουμε όλοι να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι πρέπει να θέλουμε να τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας και για εμάς αλλά και για τον αντίπαλο, επίσης θα πρέπει πραγματικά να θέλουμε να συμμετέχουμε σε ένα σενάριο military simulation. Να τηρούμε το fair play, που ούτως η άλλως είναι ο θεμελιώδης λίθος και το βασικό στοιχείο του airsoft. Επιπρόσθετα απαιτείται συμμόρφωση στους ιδιαίτερους κανόνες του σεναρίου.

9. ΥΛΙΚΟ
Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να κανονίσουν τα απαραίτητα για την ατομική τους άνεση, φαγητό, νερό.
Όλοι οι συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν ντυθεί με παραλλαγή και γιλέκο μάχης προσομοιώνοντας ρεαλιστικά τον ρόλο τους ως στρατιώτες κάποιας παράταξης. Το πορτοκαλι γιλεκο σημανσης είναι απαραιτητο!!!
Μετά το περας του παιχνιδιου έχει κανονιστεί φαγητό-πιοτό με 10-13€ / άτομο σε σοβαρή κατάσταση! ( δεν ξεχνάμε την καλοπέραση!!).

10. ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
-Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι μέλη της ομάδας MILSIM CRETE ή να έχουν προσκαλεστεί από κάποιο μέλος της, το οποίο έχει και την ευθύνη για την ενημέρωση και την συμπεριφορά του καλεσμένου του.
- Αρνητικές συμπεριφορές δεν θα γίνουν αποδεκτές και θα αποβάλλονται άμεσα. Δεν έχει κανείς το δικαίωμα, είτε έχει δίκιο είτε άδικο, να καταστρέψει την προσπάθεια των διοργανωτών και το παιχνίδι των συμμετεχόντων.
-Υποχρεωτική χρήση ειδικών αντιβαλλιστικών γυαλιών airsoft καθ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στο πεδίο και στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα
Κανόνας ΜΠΑΜ
Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί, βρίσκεστε σε μικρή απόσταση από αυτόν και είναι ΜΟΝΟ ένας.
Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής, εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης ώστε να είναι εντός των ορίων εμπλοκης.
-Κανόνας PARLAY ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.
-Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο. Από τις τυφλές βολές εξαιρούνται μόνο οι χειροβομβίδες αερίου airsoft.
-Επιτρέπονται μόνο χειροβομβίδες airsoft αερίου.
-Εάν δοθεί παύση από την διοργάνωση η κάποιον παίκτη παραμένουν όλοι στις θέσεις τους.
-Απαγορεύονται αυστηρά οι ιδιοκατασκευές, τα δυναμιτάκια, τα καπνογόνα και οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει τον παραμικρό σπινθήρα!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (PMR):
Επιτρέπονται οι υποκλοπές, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι παρεμβάσεις.
Τα κανάλια των ομάδων είναι:
κανάλι 1,2,3,4: GRC κανάλι Διοικητή 4
κανάλι 5,6,7,8: OCTAPUS κανάλι Διοικητή 8

Δηλώσεις συμμετοχών κατά τοπους στον υπευθυνο της κοινοτητας σας
μέχρι τις 26/10/2016.
δηλώνετε:
- το nickname, ονομα , τηλεφωνο, ομαδα που ανήκετε.
-Εάν δηλωνεται ως ομαδα και τον υπευθυνο της ομαδας.
-δηλώνετε ρόλο: assault, sniper, LMG, DMR
-και εάν θα συμμετάσχετε στο φαγητό μετά το παιχνίδι
Υπεύθυνος διοργάνωσης :
Μαθιουδάκης Στέλιος - ΜILSIM CRETE & Σωματειο αεροσφαιρισης R.A. ACTION

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Η ‘ΟΜΟΡΦΙΑ’ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ. ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΣΚΟΠΟΣ ΟΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ «ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ» ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ!!!.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Από όλους τους συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν την λογική MILSIM οι οποία επιβάλει ήπιο χαρακτήρα παιχνιδιού και μεγάλη όρεξη να ζήσει ρεαλιστικά συναισθήματα ο ίδιος αλλά και ο αντίπαλος του. Έντονα ανταγωνιστικοί παίκτες που παίζουν για “να σκοτώσουν πολλούς” και για να “νικήσουν” δεν ταιριάζουν στην παρέα της MILSIM CRETE και θα απομακρύνονται αργά ή γρήγορα!


ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
Οι συμμετέχοντες είναι αποκλειστικά μέλη της MILSIM CRETE η προσκεκλημένοι αυτής.
Όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να διαθέτουν τον βασικό εξοπλισμό για σενάρια προσομοίωσης: φόρμα παραλλαγής, άρβυλα, ασύρματο, γιλέκο μάχης, πορτοκαλι γιλεκο σημανσης, γεμιστήρες real ή low ή mid cap (απαραίτητα τουλάχιστον τέσσερις γεμιστήρες).

Συγγραφέας:  Gioukos [ 07 Οκτ 2016, 12:52 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μεσααα
Γιουκακης Νικος
Gioukos
Greek lizard μπορω και με μαυρα δεν εχω προβλημα
Οχι στο φαγιτο
693860233
Assault
Avengers
Υπαρχει περιπτοση να ερθουμε σαν ομαδα αλλα δεν ειναι σιγουρο ακομα θα ενιμεροσω αν ειναι

Συγγραφέας:  Hitman2 [ 07 Οκτ 2016, 14:54 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μέσα και εγω
Άλεξανδρακης Σταύρος
Σταυρος
Greek lizard
6972432881
Assault
Μπορεί εκείνη την μέρα να με πάρει κάποιος γτ Δεν εχω μέσο

Συγγραφέας:  Hitman2 [ 07 Οκτ 2016, 14:55 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

6972432881
Μπορεί εκείνη την μέρα να με πάρει κάνεις γτ δεν έχω μέσ ο

Συγγραφέας:  Hitman2 [ 07 Οκτ 2016, 14:57 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Octapus

Συγγραφέας:  Green_Day [ 07 Οκτ 2016, 15:06 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

ΜΕΣΑΑΑΑΑ

GrEEn_DAY
Δημητροπουλος Δημητριος
6978861553
GREEK LIZARD
Assault
ΟΧΙ στο φαγητο !

Συγγραφέας:  x3nak1s [ 13 Οκτ 2016, 20:03 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μεσα!!
Multicam
Φαγητό ναι

Συγγραφέας:  Dalton [ 16 Οκτ 2016, 15:42 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

ΜΕΣΑΑΑΑΑΑ!!!

Συγγραφέας:  Στέλιος [ 18 Οκτ 2016, 06:03 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Dalton έγραψε:
ΜΕΣΑΑΑΑΑΑ!!!

τι μεσα;;

για τα υπολοιπα;;

Συγγραφέας:  grandpit [ 20 Οκτ 2016, 12:36 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μέσα
ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
6937713672
μέσα και για φαγητό!
τα υπόλοιπα θα τα γράψει
- ο τεχνικός μου-επιμελητής οπλισμού
- διαχείριση ταξιδίων
- υπεύθυνος διαμονής
κλπ κλπ κλπ
ο ένας και μοναδικός.....
ο φοβερός.....
το μοντελάκι μας.....
ο πλεόν out of Crete borders παίκτης
.
.
.
ε ναι ο FreeeeeeeeeeeeeGun!

Εικόνα

Συγγραφέας:  Rakos [ 20 Οκτ 2016, 18:36 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Rakos
Assault
Cadpat
Οχι στο φαγητό
6983302742
Jungle forces

Συγγραφέας:  ΜΑΡΚΟΣ [ 20 Οκτ 2016, 21:03 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ
ΜΑΡΚΟΣ
Assault
MARPAT ή Ελλήνική παραλαγή
Όχι στο φαγητό
6978554636
ΑΓΡΙΜΙΑ

Συγγραφέας:  LEONIDAS [ 21 Οκτ 2016, 09:04 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Chris Costa
Assault
Marpat
Οχι στο φαγητο

Συγγραφέας:  DeNNIS [ 21 Οκτ 2016, 16:39 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Δασκαλακης Βαγγελης
Dennis
Assault
Cadpat
Οχι στο φαγητό
6976988488
Jungle forces

Συγγραφέας:  Στέλιος [ 24 Οκτ 2016, 12:20 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Για την κυριακη τρεχει αυτο το παιχνιδι. Οι συμμετοχες σας μεχρι την Τεταρτη το βραδυ.

Συγγραφέας:  MORFEAS [ 25 Οκτ 2016, 05:26 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Βασιλακακης Γιαννης
MORFEAS
DMR
multicam
Οχι στο φαγητό
6937428583
VIRUS

Συγγραφέας:  Krateros [ 25 Οκτ 2016, 16:56 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Σκορδάκης Γιώργος
6974440042
Μέσα GRC
Flecktarn
DMR
Μέσα στο φαΐ

επίσης δηλώνω και τον Paratrooper που λόγω φόρτου εργασίας το ζήτησε
GRC
Flecktarn
Assault
Μέσα στο φαΐ

Συγγραφέας:  kotsarikos [ 25 Οκτ 2016, 19:13 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Κουριδακης κωστας
Kotsarikos
6976514560
GRC multicam
Assault & Sniper
Οχι στο φαγητο
VIRUS

Συγγραφέας:  Rakos [ 25 Οκτ 2016, 20:03 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μεσα και ΚΑΝΑΚΑΚΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ
Andreas
Assault
Cadpat
Οχι στο φαγητό
6942401817
Jungle forces

Συγγραφέας:  ΚΡΟΝΟΣ [ 25 Οκτ 2016, 21:16 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μέσα...
Καριανακης Ηλιας
ΚΡΟΝΟΣ. Λ Ε Μ Ε Κ Ρ Ο Ν Ο Σ. ........ μην έχουμε πάλι κανά μπέρδεμα.....
Τηλ Samsung
Ομάδα : εγω...
Marpat
Φαγητό εννοείται .... !

Συγγραφέας:  ΚΡΟΝΟΣ [ 25 Οκτ 2016, 21:17 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Υπό όψιν για όλους.... Αλλάζει η ωρα.... Θα κοιμηθούμε μια παραπάνω.....

Συγγραφέας:  ΚΡΟΝΟΣ [ 25 Οκτ 2016, 21:21 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

ΚΡΟΝΟΣ έγραψε:
Μέσα...
Καριανακης Ηλιας
ΚΡΟΝΟΣ. Λ Ε Μ Ε Κ Ρ Ο Ν Ο Σ. ........ μην έχουμε πάλι κανά μπέρδεμα.....
Τηλ Samsung
Ομάδα : εγω...
Marpat
Φαγητό εννοείται .... !

Assault

Συγγραφέας:  ΚΡΟΝΟΣ [ 25 Οκτ 2016, 21:23 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

ΚΡΟΝΟΣ έγραψε:
ΚΡΟΝΟΣ έγραψε:
Μέσα...
Καριανακης Ηλιας
ΚΡΟΝΟΣ. Λ Ε Μ Ε Κ Ρ Ο Ν Ο Σ. ........ μην έχουμε πάλι κανά μπέρδεμα.....
Τηλ Samsung
Ομάδα : εγω...
Marpat
Φαγητό εννοείται .... !

Assault

Ίσως και dmr.....

Συγγραφέας:  FREEGUN [ 25 Οκτ 2016, 23:00 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μετά τα όσα αξιοσημείωτα ανέφερε ο αδερφος GRANDPIT, ειμαι υποχρεωμένος να δηλώσω ότι θα ειμαι και εγώ εκει....

ΦΡΥΓΑΝΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ATACS FG
Μέσα για το φαγητό....

Συγγραφέας:  G_G [ 25 Οκτ 2016, 23:39 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΤΣΟΣ
ASSAULT
ΕΛΛΗΝΙΚΗ και MARPAT απο παραλαγες
ομαδα ΑΓΡΙΜΙΑ.

Συγγραφέας:  Gioukos [ 25 Οκτ 2016, 23:58 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

ΚΡΟΝΟΣ έγραψε:
Μέσα...
Καριανακης Ηλιας
ΚΡΟΝΟΣ. Λ Ε Μ Ε Κ Ρ Ο Ν Ο Σ. ........ μην έχουμε πάλι κανά μπέρδεμα.....
Τηλ Samsung
Ομάδα : εγω...
Marpat
Φαγητό εννοείται .... !


Aν εισαι διεθνης και διλονεις οπως γουσταρης και απλα δεν σε νιαζει :P :lol:

Συγγραφέας:  VSaico [ 26 Οκτ 2016, 00:59 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Παιδια σορυ για την καθυστερηση
Συνατσακης Βαγγελης
VSaico
Assault
Cadpat
NAI στο φαγητο
6976794768
Jungle forces

Συγγραφέας:  Manousos [ 26 Οκτ 2016, 18:35 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Και ναι Μέσα επιτέλους

Ανδρουλακης Μανούσος
Manousos
Assault
Mar pat
Ναι στο φαγητό (Για το φαγητό έρχομαι μην το κρύβουμε άλλωστε)
6973055639
Αγρίμια

Συγγραφέας:  vourvas [ 26 Οκτ 2016, 20:40 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μέσα!
Τα υπόλοιπα προσωπικά.
Φαγητό μέσα.

Συγγραφέας:  LEONIDAS [ 26 Οκτ 2016, 21:40 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Χιλια συγνωμη στη διοργανωση αλλα πρεπει να ακυρωσω τη σημμετοχη μου για οικογενιακους λογους....

Συγγραφέας:  Pattak [ 27 Οκτ 2016, 22:32 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Μέσα
Παττακος γιωργος
Pattak
Multicam
Octopus
Και φαΐ

Χριστοφορακης θοδωρης
Thodoris
Multicam
Octopus
Και φαΐ

Συγγραφέας:  johnyger [ 27 Οκτ 2016, 22:41 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Όνομα: Γερανιωτάκης Γιάννης
Nickname: Johnyger
Τηλέφωνο: 6976838654
Παραλλαγή : greek lizard
Ρόλος :Assault
Ναι στο φαγητό!!

Συγγραφέας:  ΛΟΧΑΓΟΣ [ 27 Οκτ 2016, 23:21 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Δημήτρης σαρογλου
ΛΟΧΑΓΟΣ
Assault
6980601013
Όχι στο φαγητό
multicam
virus

Συγγραφέας:  Στέλιος [ 28 Οκτ 2016, 08:52 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

MILSIM CRETE
"NO POINT"
30 OCTOBER 2016 , ROUSTIKA , RETHIMNO
FINAL DETAILS
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ : R.A. ACTION ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ


ΑΣΦΑΛΕΙΑ!!
-ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΑΡΒΥΛΑ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΑ!!
-Προσοχή στις βολές σας και στα ορια εμπλοκων και ασφαλειας αναλογα τον ρολο σας!!!
ΦΟΡΤΟΙ
Όλοι οι συμμετέχοντες έχουν γεμιστήρες real, low, mid cap με 60ΒΒς ( συνήθως 15 γεμίσματα με το γεμιστηρακι) σε κάθε γεμιστήρα. Απαγορεύονται αυστηρώς οι hi-cap γεμιστήρες!!!
Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού οι παίκτες ανεφοδιάζονται από την βαση τους ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ. Πανω μας εχουμε:
-800 BBS για assault, DMR . 60ββς μέγιστο ανά γεμιστήρα αυστηρά καθολη την διαρκεια του παιχνιδιου!
-3000 BBS για support (ένα τέτοιο όπλο μπορεί να έχει χρεωθεί γενικά πρόσθετο στην ομάδα και να είναι σταθερό σε κάποιο σημείο)
-40 BBS για sniper + 40 BBS για δεύτερο όπλο
Αυστηρά, χρησιμοποιούμε μόνο βιοδιασπώμενα ββς.

ΕΜΦΑΝΙΣΗ
Παραλλαγη και εμφανιση αναλογα με τον ρολο σας
ΣΕΝΑΡΙΟ-ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Οι παραταξεις θα κληθούν να αναλαβουν μια σειρα από ειδικες αποστολες.
ΣΚΟΠΟΣ
Σκοπος αυτου του παιχνιδιου είναι να εκπαιδευτούν οι συμμετεχοντες στα:
-σχεδιασμο και υλοποιηση ολιγομελων αποστολων
-στον σχεδιασμο ενεργητικων γραμμων αμυνας
-οργανωση ενεδρας και ενεργειες αμεσης απεμπλοκης
-ενεργειες αθορυβης προσεγγισης περιοχης
-ενεργειες τακτικης υποχωρησης
- βελτιωση των επικοινωνιων κατά την διαρκεια τετοιων επιχειρησεων

ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ
Στο τελος του παιχνιδιου (5 ωρες) Η παραταξη με τις πιο πολλες επιτυχημενες αποστολες είναι νικητης.
ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ
-Κάθε παράταξη διαθέτει μια βαση όπου τοποθετει τον εξοπλισμο της. Εκει οι παικτες ανεφοδιαζονται έπειτα από εντολη της διοργανωσης.
RESPAWN
Respawn δεν υπαρχει στο πεδιο. Οι παικτες θα κληθουν να λειτουργησουν ρεαλιστικα σε κάθε εμπλοκη. Παικτες μετα από το bleed out οπισθοχωρουν και μπαινουν στο παιχνιδι μονο εάν βρουν δικο τους ζωντανο παικτη ή σε στην περιπτωση ανασυνταξης ολης της ομαδας.
MEDIC
-ένα medic κάθε άτομο, μηδενίζει στην ανασυνταξη ομαδας
-3 λεπτα περιμενουμε για medic στο σημειο που δεχθηκαμε hit, μετα bleed out και υποχωρουμε
-medic ολοι σε ολους!
-Δεχομαστε hit. Καθομαστε κατω και εάν εχουμε καλυψη στα δυο μετρα σερνομαστε εκει, γιλεκο σημανσης, φωναζουμε medic για τρια λεπτα. Μετα τα τρια λεπτα παμε για respawn.
-δυνατοτητα μεταφορας τραυματια και απομακρυσνης του από την πρώτη γραμμη
-Οι νεκροι και οι τραυματιες δεν μιλανε!!

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΥΛΙΚΑ
ενας επιδεσμος 60 εκ
πορτοκαλι γιλεκο σημανσης

ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ
κανάλι 1,2,3,4: GRC κανάλι Διοικητή 4
κανάλι 5,6,7,8: OCTAPUS κανάλι Διοικητή 8

ΣΗΜΕΙΟ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
8 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΡΟΥΣΤΙΚΩΝ https://www.google.gr/maps/@35.280815,2 ... a=!3m1!1e3
ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ

Συγγραφέας:  Krateros [ 29 Οκτ 2016, 17:50 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Δυστυχώς ακυρώνω λόγω υγείας και επίσης στον paratrooper προέκυψε κόλλημα και δε θα έρθει.

Συγγραφέας:  Manousos [ 29 Οκτ 2016, 18:57 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Σταυρος έγραψε:
6972432881
Μπορεί εκείνη την μέρα να με πάρει κάνεις γτ δεν έχω μέσ ο

Φίλε μπορώ μπορώ να σε πάρω εγώ εάν δεν έχεις κανονίσει με κάποιον

Συγγραφέας:  Στέλιος [ 30 Οκτ 2016, 21:59 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

milsim game "NO POINT" debriefing

Φιλαρακια
ας αναφερω και εγω μερικα πραγματα που παρατηρησα και εκτιμω οτι θα φανουν χρησιμα

-στηθηκαν πολλες ενεδρες και ελαχιστες ειχαν επιτυχια
για να πετυχει καποια ενεδρα (αν και το πεδιο πραγματικα προσφερονταν) θα πρεπει να υπαρχει πολυ καλος συντονισμος και πειθαρχια στην ομαδα που ενεδρευει. Ολα τα μελη πρεπει να εχουν στο μυαλο τους οτι οι αντιπαλοι (ο κύριος ογκος τους) θα πρεπει να μπουν σε αυτο που λεμε κοκκινη περιοχη της ενεδρας και μονο τοτε να γινει η προσβολη του εχθρου και φυσικα με ολα τα μεσα για να κερδιθει το πλεονεκτημα που προσφερει η εκπληξη που προκαλεσαμε. Μια λαθος εκτιμηση , μια λαθος βολη ειναι αρκετη για να ακυρωθει ολη η ενεργεια.

-σε κινησεις ομαδων πεζικου πρεπει να διαχωρισουμε ποτε κινουμαστε αθορυβα και ποτε δεν εχει νοημα να κινουμαστε αθορυβα και ποτε πρεπει να φωναξουμε και να καθοδηγησουμε τους συμπαικτες μας. Συνηθως στο αιρσοφτ νοιωθουμε οτι συνεχως κανουμε καποια καταδρομικη και τηρουμε σιγη ιχθυος ακομα και μεσα σε μαχη πληρης εκτασης. Πρεπει να κατανοησουμε ολοι οτι εαν βρισκομαστε σε εχθρικη περιοχη προσπαθουμε να κινηθουμε αθορυβα οσο γινεται, απο την στιγμη ομως που γινει αντιληπτη η παρουσια μας τοτε πλεον η κινηση μας απο καταδρομικη μετατρεπεται σε μαχη πεζικου και με φωνητικες εντολες μανουβραρουμε την τακτικη που θα επιλεγεί αλλα και να δωσουμε πληροφοριες στους ανωτερους μας και γενικα στους υπολοιπους. Με φωνες θα διαταξουμε υποχωρηση ή οτι ο αντιπαλος μας περικυκλωνει ή το πληθος των αντιπαλων και την θεση τους κτλ κτλ!!!! αυτο πρεπει να δουλευτει!!!

-και σημερα φανηκε πως στο αιρσοφτ η αμυνα (λογω κοντινων αποστασεων) δεν διαθετει ισχυρο πλεονεκτημα εναντι των επιτιθεμενων. Αυτο ισχυει για την στατικη αμυνα. Η αμυνα πρεπει παντα να σχεδιαζεται ετσι ωστε να εχει ενεργητικη λειτουργια αντιστοιχη της επιθετικης κινησης του αντιπαλου. Δεν γινεται ο εχθρος να επιτιθετε απο μια πλευρα με τον κυριο ογκο των δυναμεων του και εμεις να εχουμε προαποφασισει μια διαταξη και να μην αναδιατασουμε τις δυναμεις μας ισορροπώντας τις κινησεις του εχθρου. και φυσικα σημαντικοτατη ειναι η υπαρξη εφεδρειας.

-Σε καθε μεγαλη επιθετικη ή αμυντικη ενεργεια πρεπει ο υπευθυνος της επιθεσης στο πεδιο να μην παιζει και να αντλει πληροφοριες για την θεση και την δυναμη του αντιπαλου και επειτα να δινει συνεχως οδηγιες και να μανουβραρει την ενεργεια των δυναμεων που συντονιζει. Συνηθως αυτο που κανουμε ειναι να βγαζουμε ενα σχεδιο επιθεσης ή αμυνας και απλα να το υλοποιουμε χωρις να εχουμε ανιχνευσει τις θεσεις των αντιπαλων αλλα και χωρις να ασκουμε καμια αναδιαταξη των δυναμεων μας.

-Σε ενεργειες που θελουν συντονισμο, ταχυτητα , καθαρο μυαλο και συνοχη των μελων της ομαδας οπως ειναι οι ενεργειες περικυκλωσης των αντιπαλων κατα την διαρκεια της μαχης ειναι σημαντικο να επειλεξουμε τον καταλληλο χρονο και θεση εμπλοκης ωστε να καταφερουμε το μεγαλυτερο δυνατο πληγμα στον αντιπαλο. Συνηθως απο απειρια ή ελλειψη υπομονης δινουμε μα αδιαφορα πυρα νωρις την θεση μας και καταστρεφουμε την κινηση δημιουργωντας απλα αλλο ενα μετωπο.

Νομιζω το σημερινο παιχνιδι ηταν μια πολυ καλη προπονηση για ολους μας. Η αληθεια ειναι οτι υπηρξε πολυ καλη λειτουργια σε πολλα επιπεδα απο ολες τις ομαδες. Φυσικα εχουμε πολλα περιθωρια βελτιωσης και τεραστια περιθωρια να περασουμε ακομα καλυτερα με το αγαπημενο μας παιχνιδι!! Ευχαριστω οσους τα καταφεραν και ηρθαν, οσοι δεν τα καταφεραν δεν πειραζει και στο επομενο με το καλο!!

Συγγραφέας:  Gioukos [ 31 Οκτ 2016, 13:30 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: ΠΑΙΧΝΙΔΙ MILSIM 30 οκτωβριου 2016 "no point"

Το παιχνιδι ηταν αρκετα καλο αλλα θελουμε προπονιση σε πολλα επιπεδα
Προτινω για τα 3 παιδια που παιζουμε στα καθιμερινα παιχνιδια να μας δοσετε στιγμα να εκτιποσουμε χαρτες ετσι οστε και στα απλα παιχνιδια να εχουμε αποστελες ετσι οστε να εξικιονομαστε με του χαρτες πιο ευκολα

Σελίδα 1 από 1 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/