το ΣΕΝΑΡΙΟ
Εισαγωγή: Το παρακάτω σενάριο είναι μη γραμμικό (non-linear), η εξέλιξη του σεναρίου δεν μπορεί να προβλεφτεί αφού το σενάριο διαμορφώνεται από τους χαρακτήρες των συμμετεχόντων αλλά και την πολιτική και επιχειρησιακή τακτική που θα επιλέξουν. Έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιώσει ρεαλιστικές καταστάσεις εμπλοκής (military simulation). Για αυτούς τους λόγους υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τις ποσότητες αερομαχικών, το πλήθος BBς στις γεμιστήρες και στον τύπο γεμιστήρων που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν. Επίσης στο σενάριο θα υπάρχουν ομάδες που δρουν αυθαίρετα, (συνάπτουν συμφωνίες που δεν τηρούνται, κάνουν προδοσίες ή συμμαχίες και ότι άλλο σκεφτούν με μόνο σκοπό το δικό τους όφελος) προσδίδοντας το στοιχείο της έκπληξης και του αιφνιδιασμού στην εξέλιξη του σεναρίου. Σε αυτό βοηθά και η ύπαρξη του κέντρου εμπορίου-τράπεζα όπου έχει πολλαπλό ρολό όπως να πουλά αερομαχικά, να διαχειρίζεται τα χρήματα των ομάδων, να είναι κέντρο συζητήσεων- επαφών για την σύναψη συμφωνιών αλλά και κατασκοπίας. Η διοργάνωση θα επιλέξει διοικητές οι οποίοι θα μπορέσουν να οργανώσουν την πολιτική της κάθε ομάδας όσον άφορα το επιχειρησιακό κομμάτι αλλά και όσον άφορα το μεγάλο κομμάτι της πολιτικής και των διαπραγματεύσεων. Οι ομάδες θα ορίσουν τουλάχιστον μια βασική ιεραρχία - δομή (Διοικητής-Υποδιοικητής-ασυρματιστής-αρχηγοί ομάδων, ή κάτι άλλο!!) για να ανταπεξέλθουν των απαιτήσεων του σεναρίου. (έχετε το νου σας θα γίνει χαμός!!!) Εάν κάποιος νοιώθει ότι δεν του ταιριάζει τέτοιου τύπου σενάριο, με αυτούς τους περιορισμούς αλλά και με αυτές τις ελευθερίες είναι στην επιλογή του να μην δηλώσει συμμετοχή.
Γενική περιγραφή Μια μεγάλη στρατιωτική και οικονομική δύναμη, έχει βαλθεί να κατακτήσει την Κρήτη. Αρχικά έχει προκαλέσει την οικονομική εξαθλίωση του πληθυσμού αλλά τώρα προσπαθεί και με στρατιωτικά μέσα να πετύχει τους σκοπούς της. Ήδη έχει σπείρει διχόνοια στον λαό και έχουν δημιουργηθεί διάφορες αντίπαλες ομάδες. Έχουν ξεκινήσει εχθροπραξίες στα δάση που βρίσκονται στα περίχωρα του Ρεθύμνου, διεκδικώντας η κάθε μια ότι περισσότερο μπορεί να πάρει. Αυτή τη χρονική στιγμή οι δυο επικρατέστερες και πολυπληθέστερες ομάδες, οι CYBORG και οι BLAZERS βρίσκονται σε έντονη ρήξη. Έχει επικεντρωθεί η μια ενάντια στην άλλη για να ξεκαθαρίσουν το τοπίο μια και καλή. Η μεγάλη οικονομική δύναμη του εξωτερικού χρηματοδοτεί και τους μεν και τους δε ώστε να καταφέρει τους οικονομικούς και πολιτικούς σκοπούς της μέσω του Κέντρου εμπορίου-Τράπεζα που έχει στήσει. Παράλληλα υπάρχουν και μικροί πυρήνες ανεξάρτητων ομάδων (RANDOM, TOXIC, LUNATICS) οι οποίες δρουν ανοργάνωτα και σκοπό έχουν μόνο το χρήμα και την πρόσκαιρη επιβίωση. Όπως διαφαίνεται, από αυτήν τη διαμάχη, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πια πλευρά θα βγει κερδισμένη ………
Ομάδες Διάταξη δυνάμεων: CYBORG 35% των συμμετεχόντων BLAZERS 35% των συμμετεχόντων Αυτές οι δυο ομάδες έχουν αρχηγεία-βάσεις τις οποίες προστατεύουν για να μην δεχτούν επίθεση όπου και συνήθως προστατεύουν τον Διοικητή τους. Επίσης μπορούν και πρέπει (για να βγάλουν χρήματα) να καταλάβουν φυλάκια τα οποία βρίσκονται διασκορπισμένα σε στρατηγικά σημαντικές θέσεις στο πεδίο. Κάνουν respawn στην βάση τους, στο respawn βάσης (3 λεπτών respawn εάν βάλλεται η βάση) και στα φυλάκια που έχουν καταλάβει. Στόχος τους είναι να έχουν συγκεντρώσει τα περισσότερα χρήματα στην τράπεζα έως την λήξη του παιχνιδιού.
RANDOM 10% των συμμετεχόντων TOXIC 10% των συμμετεχόντων LUNATICS 10% των συμμετεχόντων Αυτές οι ομάδες έχουν βάσεις-respawn στις οποίες δεν αξίζει να γίνει οποιαδήποτε κατάληψη και δεν χρειάζεται να τις προστατεύουν. Είναι και το μοναδικό σημείο respawn για αυτές, εκτός και εάν έχουν συνεργαστεί με κάποια άλλη ομάδα, τότε ενεργούν σαν μέλη της και μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τα δικά της σημεία respawn. Δρουν ανεξέλεγκτα και στόχος τους είναι μέσα από την διαμάχη των δυο ισχυρότερων να είναι αυτοί που θα βγουν νικητές , επιβιώνοντας (έχοντας τα περισσότερα χρήματα στην λήξη του παιχνιδιού). Μπορούν να συνεργαστούν μόνο έως δυο μικρές ομάδες αυτόνομα μεταξύ τους (σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιεί η μια την βάση της άλλης για respawn). Ουσιαστικά κερδίζουν χρήματα σαν μισθοφόροι, με εκβιασμούς και απειλές η και επιχειρώντας ενάντια στις δυο μεγάλες ομάδες. Στόχος τους είναι να έχουν συγκεντρώσει τα περισσότερα χρήματα στην τράπεζα έως την λήξη του παιχνιδιού.
ΧΡΗΜΑΤΑ Τα χρήματα δεν υπάρχουν σε φυσική μορφή, τα διαχειρίζεται η τράπεζα. Οι μεγάλες ομάδες έχουν κατά την έναρξη στον λογαριασμό τους 100€ για κάθε άτομο που διαθέτουν, και οι μικρές 1000€ συνολικά. Χρήματα μπορούν να κερδηθούν από όλες τις ομάδες ως εξής: -5000€ για την λεηλάτηση της βάσης κάποιας αντίπαλης ομάδας (ρίξιμο σημαίας υποχρεωτικά, κλοπή bbs, προαιρετικά) -1000€ για την κατάληψη κάποιου φυλακίου (αυτό δηλώνεται από τον διοικητή κάθε ομάδας στην διοργάνωση και επιβεβαιώνεται από τον αντίπαλο.) Οι μικρές ομάδες μπορούν να καταλάβουν κάποιο φυλάκιο και για λογαριασμό κάποιας μεγάλης ομάδας και έπειτα το δηλώνουν στον Διοικητή της. -2000€ εάν κάποια ομάδα έχει στην κατοχή της 3 φυλάκια για τουλάχιστον 20 λεπτά. (Παρακολουθείται από την διοργάνωση, και τα χρήματα πιστώνονται στην Τράπεζα αυτόματα, στον λογαριασμό της ομάδας) 5000€ εάν καταφέρει οποιαδήποτε ομάδα να εξολοθρεύσει τον Διοικητή μίας εκ των δυο μεγάλων ομάδων. Αυτός φέρει το διακριτικό χρώμα της ομάδας και στα δυο μπράτσα του. Ο Διοικητής εάν δεχτεί χτύπημα το φωνάζει δυνατά «ΕΞΩ» και δηλώνει τον βαθμό του. Όλα τα παραπάνω δηλώνονται στο κανάλι PMR της διοργάνωσης και αυτόματα καταγράφονται από το Κέντρο εμπορίου-τράπεζα.
ΚΕΝΤΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ-ΤΡΑΠΕΖΑ Το κέντρο εμπορίου μπορεί να κάνει συναλλαγές με όλες τις ομάδες (μόνο εν ζωή παίκτες που στέλνει ο Διοικητής κάθε ομάδας) και να τις προμηθεύσει με bbs. Κάποια ομάδα μπορεί να αποκλείσει την πρόσβαση στις άλλες ομάδες σε περίμετρο 10μ μακριά από το κέντρο εμπορίου (οι γραμμές ανεφοδιασμού μπορούν να κοπούν!!). Μέσα στην ακτίνα των 10μ παύουν οι εχθροπραξίες και τα όπλα παραμένουν ασφαλισμένα χωρίς οι παίκτες να απομακρύνουν τα μέσα προστασίας και ασφάλειας τους. Κάθε ομάδα χρειάζεται 2000€ για 1000 BBs και δεν μπορεί να αγοράσει κάτω από 500 BBs την φορά (δεν έχουμε ψιλά για ρέστα). Μπορεί όμως να αγοράσει βερεσέ στην εξοντωτική τιμή των 4000€ τα 1000 BBs. (προσοχή τα bbs είναι ακριβά και μπορεί να ακριβύνουν πιο πολύ εάν το απαιτήσουν τα οικονομικά συμφέροντα της Μεγάλης οικονομικής δύναμης.) Τα ΒΒς αγοράζονται πάλι πίσω από το κέντρο εμπορίου στην μισή τιμή. Για όλες τις ομάδες έχουν δημιουργηθεί καταθετικοί λογαριασμοί και έπειτα από εντολή του Διοικητή τους του μπορούν να κάνουν συναλλαγές μέσω ασυρμάτου, τηλεφώνου (ασύρματο & mobile Banking !!) η στέλνοντας αντιπρόσωπο. Κάθε ομάδα μπορεί να δανειστεί χρήματα από την τράπεζα αλλά θα πρέπει να την εξοφλήσει πληρώνοντας τα δίπλα.!!! Η μεταφορά ΒΒς από και προς την τράπεζα γίνεται με συγκεκριμένες συσκευασίες (κίτρινες σακούλες) οι οποίες θα είναι στόχος επιδρομών. Αν ο μεταφορέας χτυπηθεί τότε η σακούλα είναι υπό διεκδίκηση. Η σακούλα μεταφέρεται πάντα σε ορατό σημείο, κρεμασμένη πάνω στον παίκτη ή με το χέρι, από την βάση της ομάδας του προς στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα και πίσω. Μόλις φτάσει στην βάση τότε μπορεί να ανοιχτεί και να μοιραστεί στους παίκτες.
ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ – ΒΑΣΕΙΣ Στο Κέντρο Διοικήσεως-Βάση βρίσκεται ο Διοικητής της ομάδας (για τις δυο μεγάλες ομάδες). Αυτός συντονίζει τις διμοιρίες. Το κέντρο διοικήσεως μπορεί να καταληφθεί από άλλη ομάδα. Όταν καταλειφθεί, για ένα λεπτό γίνεται έρευνα και κατασκοπία και μετά οι επιτιθέμενοι αποχωρούν στα κοντινότερα φυλάκια τους για 5-10 λεπτά ώστε να ανασυνταχτούν οι αμυνόμενοι. Ο χάρτης επιχειρήσεων και όλα τα έγγραφα, εάν η βάση χαθεί μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους επιτιθέμενους αλλά όχι να απομακρυνθούν ή να καταστραφούν ώστε στην ανακατάληψη της βάσης να είναι διαθέσιμα από τους αμυνόμενους. Μπορούν όμως να απομακρυνθούν τυχόν BBs που βρεθούν εκεί.
ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ; Τα τελευταία 30 λεπτά θα ακυρωθούν όλα τα σημεία respawn και θα δοθεί έναρξη death match με ηχητικό σήμα. Όποιος παίχτης δέχεται χτύπημα θα περιμένει να τελειώσει το σενάριο στο κέντρο εμπορίου. Κερδίζει η ομάδα η οποία στο τέλος του παιχνιδιού έχει τα περισσότερα χρήματα στην τράπεζα και διατηρεί ανέπαφη την Βάση-Διοικητήριο της (για τις δυο μεγάλες ομάδες) .
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ Γενικότερα, κάθε ομάδα μπορεί να ενεργήσει όπως αυτή νομίζει καλυτέρα για να κερδίσει τα περισσότερα χρήματα (συμμαχίες, προδοσίες, πληρωμές για πληροφορίες, δήθεν αιτήματα για συζήτηση με σκοπό την δολοφονία κτλ επιτρέπονται, προβλέπονται και προσδοκούνται από το σενάριο και την διοργάνωση). Ο κάθε παίκτης παίζει τον χαρακτήρα του και αυτό προσδίδει την αβεβαιότητα και τη μη-γραμμικότητα που χρειάζεται το σενάριο για να μας δώσει μοναδικά συναισθήματα. Ωστόσο οι παίκτες είναι περιορισμένοι να πράττουν εντός της γενικής πολιτικής που θα ορίσει η ομάδα τους και δεν μπορούν ατομικά να αλλάξουν πχ ομάδα! Κάθε φόρα που κάποια ομάδα: • κατακτά ένα φυλάκιο (το respawn βάσης που βρίσκεται πίσω από τις βάσεις των μεγάλων ομάδων δεν μπορεί να αλλάξει ομάδα, να κατακτηθεί) • λεηλατεί την βάση αντίπαλου (ρίχνει την σημαία της αντίπαλης ομάδας) • βγάζει εκτός παιχνιδιού έναν διοικητή από τις δυο μεγάλες ομάδες (ο οποίος μετά μπορεί να κάνει respawn) • καταφέρνει να ανακαταλάβει την βάση της και να σηκώσει την σημαία της θα πρέπει να το δηλώνει ο Διοικητής της ή ο ασυρματιστής του, μέσω ασυρμάτου στον Διοργανωτή-Κέντρο εμπορίου ξεκάθαρα περιγράφοντας εις βάρος ποιου αντίπαλου ενέργησε.
ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΩΝ Κατάληψη ενός φυλακίου γίνεται όταν το έχουμε καταλάβει και έχει εκμηδενιστεί ο κίνδυνος από κάποιο εχθρό να το ανακαταλάβει. Το φυλάκιο λειτουργεί σαν respawn μόνο όταν δεν υπάρχει αντίπαλος σε απόσταση βολής (30-40μ). Γενικά η λογική είναι ότι το φυλάκιο (και γενικά όλες οι βάσεις) λειτούργει σαν σημείο παροχής ενισχύσεων, στήνουμε γραμμή άμυνας 10 μέτρα μπροστά από το φυλάκιο και έτσι όλοι οι παίκτες μας μπορούν και πάνε πίσω στο φυλάκιο κάνουν respawn και μετά έρχονται στην γραμμή άμυνας και μας ενισχύουν . Δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν respawn εάν δεν γίνει εξασφάλιση και εκκαθάριση της γύρω περιοχής. Προσοχή, ένας ελεύθερος σκοπευτής δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι απειλεί ένα φυλάκιο έστω και εάν οι βολές του φτάνουν μέσα στο χώρο του φυλακίου. Οι παίκτες μπορούν να κάνουν respawn αμέσως και να βάλουν εναντίον του. Κατάληψη ενός φυλακίου μπορεί να γίνει από όλες τις ομάδες και δηλώνεται αμέσως στην συχνότητα της διοργάνωσης. Κατά την μετάβαση στα respawn κινούμαστε περπατώντας και με το χέρι η το όπλο σηκωμένο ψηλά, από την στιγμή που θα δεχτούμε ΒΒs αυστηρώς απαγορεύεται να μιλάμε και να δείχνουμε την θέση των αντιπάλων. Εφόσον κτυπηθεί όπλο, ο παίκτης φωνάζει δυνατά ΟΠΛΟ!! , αυτό βγαίνει από το παιχνίδι μέχρι να κάνει respawn ο παίκτης που το κατείχε. Ο παίκτης μπορεί να συνεχίσει με δεύτερο όπλο εάν έχει μαζί του ή μπορεί να πάει για respawn. Ισχύουν τα φίλια πύρα. Τα respawn είναι ανά ένα άτομο και η μετάβαση σε αυτά γίνεται πάντα περπατώντας. Στα respawn βάσης (βρίσκονται 30 μέτρα πίσω από τα διοικητήρια-βάσεις) το respawn γίνεται μόλις περάσουν 3 λεπτά από την άφιξη του παίκτη και ουσιαστικά χρησιμοποιείται όταν η Βάση-Διοικητήριο μας είναι υπό επίθεση και βάλλεται. Respawn δεν μπορεί να γίνει εάν υπάρχει εμπλοκή κοντά στο σημείο respawn και γενικότερα εάν υπάρχει σε ακτίνα βολής αντίπαλος παίκτης. Στα respawn βάσης αντίπαλος δεν πλησιάζει σε απόσταση 25 μ. Εάν το κάνει οφείλει να απομακρυνθεί το συντομότερο. Respawn γίνεται και στην σημαία βάσης όταν αυτή δεν δέχεται επίθεση, δηλαδή δεν είναι αντίπαλος σε απόσταση βολής ή δεν βάλλεται γενικά. Κάθε φόρα που βγαίνει εκτός παιχνιδιού ο Διοικητής κάποιας από τις δυο μεγάλες ομάδες θα πρέπει να το δηλώνει δυνατά : «ΕΞΩ, Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΔΕ ΟΜΑΔΑΣ» Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη σε 5 μέτρα ακτίνα ο παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ. Όλες οι ομάδες θα λάβουν : Αεροφωτογραφίες της περιοχής με σημειωμένες τις - κατά προσέγγιση θέσεις-βάσεις των ομάδων και των respawn βάσης - την θέση του κέντρου εμπορίου-τράπεζα - τις θέσεις των φυλακίων Κανάλια PMR των ομάδων Λίστα ηχητικών σημάτων Σενάριο Συνοπτικό οδηγό σεναρίου
ΑΕΡΟΜΑΧΙΚΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΟΡΙΑ ΑΕΡΟΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ Ισχύουν οι εξής κανόνες: Χρησιμοποιούμε μόνο real, low, mid cap γεμιστήρες (υποχρεωτικά τουλάχιστον 4 ανά παίκτη). Απαγορεύονται αυστηρώς οι hi-cap γεμιστήρες!!! Όλοι οι συμμετέχοντες θα έρθουν στο πεδίο με δικά τους αερομαχικά (3000ΒΒς / άτομο 20gr ή 25gr) τα οποία θα δώσουν στην διοργάνωση και θα υπάρχουν στο κέντρο εμπορίου, επίσης κατά την έναρξη του σεναρίου θα φέρουν απάνω τους τον αντίστοιχο αριθμό αερομαχικών που προσδιορίζει ο κανόνας ανάλογα με τον ρόλο. Δικαιούνται ανεφοδιασμό μόνο κατ’εντολή του Διοικητή τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Τα ΒΒς φυλάσσονται από τον διοικητή και τα διαχειρίζεται αυτός ανάλογα τις επιχειρησιακές ανάγκες της ομάδας του. Οι παίκτες θα ξεκινήσουν ανάλογα με το ρόλο τους με: -200 BBS για assault, DMR . 40ββς μέγιστο ανά γεμιστήρα αυστηρά! -600 BBS για support (ένα τέτοιο όπλο μπορεί να έχει χρεωθεί γενικά πρόσθετο στην ομάδα και να είναι σταθερό σε κάποιο σημείο) -40 BBS για sniper + 40 BBS για δεύτερο όπλο (όσοι έχουν αυτόν τον ρόλο είναι υποχρεωμένοι να έχουν μαζί τους 100ΒΒς της προτίμησης τους για το κυρίως αεροβόλο τους για όλο το σενάριο και ανεφοδιάζονται μόνο για το δεύτερο όπλο τους) -sidearms 2 γεμιστηρες , 20ΒΒς εκαστη
Όρια fps και αποστάσεις ασφαλείας (όπως έχουν τεθεί από την MILSIM CRETE): Α) Κατηγορία ASSAULT Όριο έως 350 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα. Β) Κατηγορία SNIPER (χειροκίνητης επανόπλισης- κινητού ουραίου μόνο) Όριο έως 550 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 25 βήματα.
Γ) Κατηγορία SUPPORT i. DMR/ ακροβολιστής. Όριο έως 450 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα. Γενικά σε αυτήν την κατηγορία πρέπει το αεροβόλο να: -ανήκει σε αντίγραφο όπλου το οποίο και στην πραγματικότητα έχει τον ρόλο DMR ή sniper. (μακρύ όπλο) -χρήση της βολή κατά βολή επιλογή αποκλειστικά! - χρησιμοποιεί υποχρεωτικά, αποκλειστικά και μόνο διόπτρα ως σκοπευτικό βοήθημα. (εάν έχετε απορίες επικοινωνήστε με τον διοργανωτή) ii. MACHINE GUNS (ελάχιστο βάρος όπλου τα 6 κιλά) Όριο 350 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.
"ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ" / "ΟΠΛΟΒΟΜΒΙΔΕΣ": Επιτρέπεται ΜΟΝΟΝ ότι λειτουργεί με αέριο. Οι "χειροβομβίδες- οπλοβομβίδες " θα γεμιστούν αρχικά με αερομαχικά του κάθε παίκτη και οι επαναγέμιση θα γίνεται από τα BBs της διοργάνωσης. Επιτρέπονται μέχρι 2 σε κάθε παίκτη. Η ρίψη οπλοβομβίδων επιτρέπεται μόνο μέσω του "εκτοξευτή" (Μ203/GP30/M79/CAW κλπ).Ρίψη ή ενεργοποίηση με το χέρι απαγορεύεται και επιφέρει την αποβολή του παίκτη. ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ κάθε είδους πυροτεχνήματα, πυροτεχνουργήματα.
7. ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ Όλοι οι κανόνες που γνωρίζουμε για το aιrsoft ισχύουν. Για να μπορέσουμε όλοι να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι πρέπει να θέλουμε τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας και για τον κάθε ένα προσωπικά αλλά και για τον αντίπαλο, επίσης θα πρέπει πραγματικά να θέλουμε να συμμετέχουμε σε ένα σενάριο military simulation. Να τηρούμε το fair play, που ούτως η άλλως είναι ο θεμελιώδης λίθος και το βασικό στοιχείο του airsoft. Επιπρόσθετα απαιτείται συμμόρφωση στους ιδιαίτερους κανόνες του σεναρίου.
9. ΥΛΙΚΟ Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να κανονίσουν τα απαραίτητα για την ατομική τους άνεση, φαγητό, νερό. Όλοι οι συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν ντυθεί με παραλλαγή και γιλέκο μάχης προσομοιώνοντας ρεαλιστικά τον ρόλο τους ως στρατιώτες κάποιας παράταξης. Μετά το σενάριο έχει κανονιστεί φαγητό-πιοτό με 10-13€ / άτομο σε σοβαρή κατάσταση! ( δεν ξεχνάμε την καλοπέραση!!).
10. ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ -Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι μέλη της ομάδας MILSIM CRETE ή να έχουν προσκαλεστεί από κάποιο μέλος της, το οποίο έχει και την ευθύνη για την ενημέρωση και την συμπεριφορά του καλεσμένου του. - Αρνητικές συμπεριφορές δεν θα γίνουν αποδεκτές και θα αποβάλλονται άμεσα. Δεν έχει κανείς το δικαίωμα, είτε έχει δίκιο είτε άδικο, να καταστρέψει την προσπάθεια των διοργανωτών και το παιχνίδι των συμμετεχόντων. -Υποχρεωτική χρήση ειδικών αντιβαλλιστικών γυαλιών airsoft καθ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στο πεδίο και στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα Κανόνας ΜΠΑΜ Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί, βρίσκεστε σε μικρή απόσταση από αυτόν και είναι ΜΟΝΟ ένας. Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής, εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης ώστε να είναι εντός των ορίων. -Κανόνας PARLAY ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές. -Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο. Από τις τυφλές βολές εξαιρούνται μόνο οι χειροβομβίδες αερίου airsoft. -Επιτρέπονται μόνο χειροβομβίδες airsoft αερίου. -Εάν δοθεί παύση από την διοργάνωση η κάποιον παίκτη παραμένουν όλοι στις θέσεις τους. -Απαγορεύονται αυστηρά οι ιδιοκατασκευές, τα δυναμιτάκια, τα καπνογόνα και οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει τον παραμικρό σπινθήρα!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (PMR): Επιτρέπονται οι υποκλοπές, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι παρεμβάσεις. Τα κανάλια των ομάδων είναι: κανάλι 1,2: CYBORG κανάλι 3,4: BLAZERS κανάλι 5: RANDOM κανάλι 6: TOXIC κανάλι 7: LUNATICS κανάλι 8: Διοργάνωση, Κέντρο Εμπορίου - Τράπεζα
Ηχητικά σήματα Ένα βραχύ (σύντομο) ηχητικό σήμα σημαίνει ΕΝΑΡΞΗ- ΠΑΥΣΗ- ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ Δυο βραχύ ηχητικά σήματα σημαίνουν ΕΝΑΡΞΗ DEATH MATCH Ένα μακρύ ηχητικό σήμα σημαίνει ΛΗΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Δηλώσεις συμμετοχών ατομικά ή ομαδικά δηλώνετε: -nickname , τόπο διαμονής -παραλλαγές διαθέσιμες (για να μπορέσουν να χωριστούν οι ομάδες) -δηλώνετε ρόλο: assault, sniper, LMG ,DMR -και εάν θα συμμετάσχετε στο φαγητό μετά το παιχνίδι Υπεύθυνος διοργάνωσης : Μαθιουδάκης Στέλιος - ΜILSIM CRETE
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Η ‘ΟΜΟΡΦΙΑ’ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΑΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ. ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΣΚΟΠΟΣ ΟΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ «ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ».
ΣΗΜΕΙΩΣΗ Από όλους τους συμμετέχοντες αναμένεται να έχουν την λογική MILSIM οι οποία επιβάλει ήπιο χαρακτήρα παιχνιδιού και μεγάλη όρεξη να ζήσει ρεαλιστικά συναισθήματα ο ίδιος αλλά και ο αντίπαλος του. Έντονα ανταγωνιστικοί παίκτες που παίζουν για “να σκοτώσουν πολλούς” και για να “νικήσουν” δεν ταιριάζουν στην παρέα της MILSIM CRETE και θα απομακρύνονται αργά ή γρήγορα!
ΕΙΔΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ Οι συμμετέχοντες είναι αποκλειστικά μέλη της MILSIM CRETE η προσκεκλημένοι αυτής. Όλοι οι συμμετέχοντες υποχρεούνται να διαθέτουν τον βασικό εξοπλισμό για σενάρια προσομοίωσης: φόρμα παραλλαγής, άρβυλα, ασύρματο, γιλέκο μάχης, γεμιστήρες real, low, mid cap (απαραίτητα τουλάχιστον τέσσερις).
_________________ «Εάν περνάνε οι αντίπαλοι μας καλά, τότε περνάμε και εμείς καλά!!» -------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ | ΒΑΘΜΟΣ | ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ | 162 | Λοχαγός ☆ ☆ ☆ | Ιδρυτικό μέλος Διοικητής MILSIM Διοργανωτής Εκπαιδευτής |
Τελευταία επεξεργασία από Στέλιος και 04 Ιαν 2014, 14:18, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|