Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ]   
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιούλ 2013, 10:11 
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 04 Ιούλ 2013, 08:19
Δημοσιεύσεις: 1371
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Ημερομηνία έναρξης ενασχόλησης: 03 Απρ 2011
Τοποθεσια: Ρεθυμνο
Ομαδα: ΑΓΡΙΜΙΑ
Ασφάλεια στον χειρισμό όπλων Airsoft
1. Μακριά το δάκτυλο από την σκανδάλη έως την στιγμή που θέλετε να στοχεύετε τον στόχο και έχετε πάρει την απόφαση να "πυροβολήσετε".
2. Ποτέ μην στρέφετε το όπλο σε οτιδήποτε δεν θέλετε να καταστρέψετε ή "πυροβολήσετε". Τα όπλα τα κρατάμε πάντα με την κάννη κάθετα προς τα κάτω ή πάνω.
3. Πάντα να συμπεριφέρεστε στα όπλα σας σαν να είναι γεμάτα.

Γενικοί κανόνες:
1. Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση απαγορευμένων ουσιών και η κατανάλωση αλκοόλ πριν ή κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
2. Απαγορεύονται όλα τα αληθινά όπλα και τακτικά μαχαίρια εντός του πεδίου. Επιτρέπονται μόνο σουγιάδες και πολυεργαλεία τύπου Leatherman.
3. Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος ηλικίας. Απαγορεύεται αυστηρά η συμμετοχή ανήλικων στα παιχνίδια αφού ο νόμος (Ν 2168/1993) απαγορεύει την κατοχή & χρήση αεροβόλων όπλων σε άτομα κάτω των 18 ετών.
4. Η χρήση προστατευτικών γυαλιών ή μάσκας επιβάλλεται σε όλη την διάρκεια παραμονής στο πεδίο. Απαγορεύεται η αφαίρεσή τους οπουδήποτε εκτός από τις Ασφαλείς Ζώνες (Safe Houses ή Safe Zones). Τα γυαλιά ή μάσκες θα πρέπει να είναι εγκεκριμένα ή/και δοκιμασμένα για χρήση σε Airsoft παιχνίδια. Το διάφανο μέρος τους θα πρέπει να πληρεί τουλάχιστον το πρότυπο θραύσης ANSI Z87.1 ή/και το πρότυπο EN-166F και να είναι κατασκευασμένο από πολυκαρβονικό υλικό (PC - Polycarbonate).
Δεδομένου ότι τα όπλα Airsoft μπορούν να μεταδώσουν μια αρκετά υπολογίσιμη ενέργεια στο σφαιρίδιο που εκτοξεύουν (0.5 έως 3.3 Joule συνήθως), μπορούν να διαπεράσουν ή/και να θρυμματίσουν τα γυαλιά τα οποία δεν είναι κατασκευασμένα για την χρήση αυτή. Γυαλιά ηλίου & γυαλιά/μάσκες θαλάσσης απαγορεύονται αυστηρά.
Η χρήση αρβύλων επιβάλλεται για όποιον θέλει να συμμετάσχει στα παιχνίδια της Rethimno Airsoft Team . Η χρήση επιπλέον εξοπλισμού (επιγονατίδες, επιαγκωνίδες, κράνος, καπέλο, μάσκα που καλύπτει όλο το πρόσωπο) δεν είναι υποχρεωτική και είναι στην κρίση του καθένα, αλλά συνίσταται για την περαιτέρω ασφάλεια του παίκτη.
5. Ασφαλής Ζώνη (Safe house ή Safe Zone) είναι ο χώρος, που ορίζεται από τον εκάστοτε διοργανωτή, στον οποίο ξεκουράζονται οι παίχτες και αποθηκεύουν τα πράγματά τους. Είναι το μοναδικό μέρος σε ολόκληρο το πεδίο, που μπορούμε να βγάλουμε τα γυαλιά μας. Ωστόσο τονίζουμε ότι όλοι όσοι λαμβάνουν μέρος στο παιχνίδι το κάνουν με δική τους ευθύνη και σε περίπτωση ατυχήματος σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη ούτε η κοινότητα αλλά και ούτε κανένα μέλος της. Για αυτό συστήνεται η διαρκής χρήση των γυαλιών σε όλους τους χώρους γενικά.
6. Απαγορεύεται η χρήση οποιουδήποτε όπλου airsoft μέσα στις Ασφαλείς Ζώνες (Safe Houses ή Safe Zones). Όλα τα όπλα μέσα στις Ασφαλείς Ζώνες θα πρέπει να είναι απαραιτήτως γυρισμένα στην θέση ασφάλειας σκανδάλης για λόγους ασφαλείας. Απαγορεύεται αυστηρά η χρήση όπλων μέσα στις Α.Ζ όπως επίσης και η ρίψη βολών από έξω προς αυτά.
7. Για την μέτρηση και την ρύθμιση των όπλων αλλά και για σκοποβολή θα υπάρχει ειδικό πεδίο σε κάθε παιχνίδι, ορισμένο από τον διοργανωτή. Απαγορεύονται αυστηρά οι προαναφερθέντες δραστηριότητες σε οποιοδήποτε άλλο σημείο της πίστας. Απαγορεύεται επίσης αυστηρά η σκοποβολή σε ζώα.
8. Την ισχύ των όπλων Airsoft την μετράμε από την ενέργεια του σφαιριδίου την στιγμή που αφήνει την κάννη, η οποία υπολογίζεται από την μάζα και την ταχύτητα του. Η ενέργεια μετριέται σε Joule, η μάζα μετριέται σε γραμμάρια και η ταχύτητα μετριέται σε fps (feet per second - πόδια ανά δευτερόλεπτο) ή σε m/s (meter per second - μέτρα ανά δευτερόλεπτο).
Η ταχύτητα κάθε όπλου μετριέται πριν από κάθε παιχνίδι από τους διοργανωτές με ειδικές συσκευές, τους χρονογράφους, με σφαιρίδια των 0.20 γραμμαρίων και με μηδενισμένο το hop-up.
Επιπλέον, ο διοργανωτής έχει τα εξής δικαιώματα:
• Να μετρήσει ανά πάσα στιγμή το όπλο οποιουδήποτε παίκτη για να διαπιστώσει εάν τηρεί τα όρια ασφαλείας που έχουν τεθεί και αναλόγως να το ακυρώσει ή να το επιτρέψει.
• Να τροποποιήσει τις παραπάνω μέγιστες τιμές ταχύτητας, εάν κρίνει ότι αυτό είναι απαραίτητο λόγω ιδιομορφίας του πεδίου, απουσίας κατάλληλου οπλισμού κ.λπ.
9. Ελάχιστες αποστάσεις εμπλοκής ορίζονται ως οι ελάχιστες αποστάσεις κάτω από τις οποίες δεν μπορεί κανένας παίχτης να εμπλακεί με κάποιον άλλο. Αναλυτικότερα παρουσιάζονται στην κατηγορία “Ειδικοί Κανόνες της RETHIMNO AIRSOFT TEAM”.
Πολύ σημαντικό είναι να θυμόμαστε ότι εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης ώστε να είναι εντός των παραπάνω ορίων. Δηλαδή υπεύθυνος για την διατήρηση ασφαλούς απόστασης εμπλοκής είναι πάντα ο επιτιθέμενος.
10. Συμπεριφερόμαστε στους άλλους όπως θα θέλαμε να συμπεριφέρονται και αυτοί σε εμάς. Mε φωνές και γκρίνιες δεν βγάζουμε τίποτα και επιπλέον δυσαρεστούμε και τους υπόλοιπους. Βρισιές, λογομαχίες και σωματική βία απαγορεύονται αυστηρά και τιμωρούνται με προσωρινή ή οριστική αποβολή του παίκτη από τα παιχνίδια.
11. Πριν την έναρξη και μετά την λήξη κάθε γύρου/μάχης απαγορεύεται αυστηρά η χρήση των όπλων εκτός της περιοχής που έχει οριστεί στην παράγραφο 7. Τα όπλα θα πρέπει βρίσκονται απαραιτήτως στην παρακάτω κατάσταση:
α. Χωρίς γεμιστήρα (μετά από την αφαίρεσή του, θα πρέπει ο χρήστης απαραιτήτως να ρίξει 3-4 βολές -στον ειδικό χώρο που προβλέπεται για αυτό, παρ.7-, με τον επιλογέα βολής στην θέση ΒΟΛΗ ΚΑΤΑ ΒΟΛΗ (semi auto), για να αδειάσει το όπλο από τυχόν σφαιρίδια που έχουν απομείνει στον μηχανισμό του).
β. Η θέση βολής να είναι στην θέση ΑΣΦΑΛΕΙΑ (safe).
12. Ο εκάστοτε διοργανωτής έχει κάθε δικαίωμα να βάζει επιπλέον κάποιους κανόνες ή/και να τροποποιεί κάποιους άλλους για το παιχνίδι που οργανώνει (αρκεί να μην ακυρώνουν τους θεμελιώδεις κανόνες του Airsoft), πρέπει λοιπόν να τους ακολουθούμε όλοι πιστά για τη ομαλή πορεία του παιχνιδιού.
Κανόνες Εμπλοκής
1) Είτε ένα μπαλάκι χτυπήσει κάποιον παίκτη ή περισσότερα θεωρείται θάνατος. Αυτό ισχύει για οποιοδήποτε μέρος του σώματος και του εξοπλισμού. Ο παίκτης είναι υποχρεωμένος να φωνάξει δυνατά τουλάχιστον μία φορά: "ΕΞΩ" , να σηκώσει ψηλά το χέρι του και να απομακρυνθεί τάχιστα από το πεδίο (περπατώντας και όχι τρέχοντας) ώστε να μην εμποδίζει.
Ο παίκτης που "σκοτώθηκε¨ πρέπει να πάει στην Ασφαλή Ζώνη το συντομότερο δυνατό (περπατώντας και όχι τρέχοντας) και απαγορεύεται αυστηρά να παραμένει στο πεδίο μάχης. Το όπλο του θα πρέπει να είναι στην θέση ασφάλειας σκανδάλης και να το κρατάει ψηλά έτσι ώστε να ενημερώνει αυτομάτως οπτικά όποιον τον βλέπει ότι είναι "νεκρός". Επίσης πρέπει να έχει και το ένα του χέρι συνεχώς ψηλά όσο κατευθύνεται προς την Ασφαλή Ζώνη, για πιο έντονη οπτική ένδειξη. Στο διάστημα που κάποιος είναι "νεκρός" δεν επιτρέπεται:
1. Να μιλάει σε κανέναν "ζωντανό" παίκτη, ούτε να κοιτάει τους ενεργούς παίκτες, προδίδοντας έτσι τις θέσεις τους.
2. Να χρησιμοποιεί τον ασύρματο (επιτρέπεται μόνο να ακούει από τον ασύρματο).
3. Να ενημερώσει από τον ασύρματο ότι είναι "νεκρός".
4. Να δώσει ή να ανταλλάξει εξοπλισμό με κάποιον "ζωντανό".
Αναλόγως με τους εκάστοτε κανόνες του διοργανωτή μπορεί να θεωρηθεί τραυματισμός αν υπάρξει χτύπημα σε συγκεκριμένο σημείο του σώματος ή αν χτυπήσει όπλο, τότε το όπλο βγαίνει έξω για αυτόν τον γύρο και ο παίκτης που χτυπήθηκε είναι υποχρεωμένος να φωνάξει "ΟΠΛΟ" έτσι ώστε ο αντίπαλος να καταλάβει ότι χτυπήθηκε μόνο το όπλο και ότι ο παίκτης συνεχίζει κανονικά με το 2ο όπλο που διαθέτει πάνω του.
2) Πολύ συχνά παρατηρείται το φαινόμενο να μην καταλάβει κάποιος παίκτης ότι χτυπήθηκε. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω της αδρεναλίνης που εκκρίνεται στο σώμα κατά την διάρκεια της μάχης. Δευτερεύοντες επίσης λόγοι είναι οι εξής:
1. Η βολή έγινε από πολύ μακριά και το μπαλάκι δεν είχε ιδιαίτερη ορμή την στιγμή της επαφής.
2. Το μπαλάκι χτύπησε κάποιο σημείο στον εξοπλισμό (γιλέκο, επιγονατίδα, επιαγκωνίδα, κράνος κ.λ.π.) και έτσι δεν έγινε αντιληπτή η επαφή του.
3. Ο παίκτης κινούταν γρήγορα για να καλυφθεί ή για να αλλάξει θέση και δεν κατάλαβε το χτύπημα.
Για τους παραπάνω λόγους, θα πρέπει ο παίκτης να βρίσκεται σε εγρήγορση ώστε να αναγνωρίζει ευκολότερα τα χτυπήματα που δέχεται προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.
Επίσης, όταν ο αντίπαλος είναι σίγουρος ότι μας χτύπησε, έχει το δικαίωμα να το επιβεβαιώσει φωναχτά. Αν δεν βρεθεί επί τόπου λύση τότε θα ισχύσει ο κανόνας Parlay (βλέπε παρακάτω).
Πάντα να θυμάστε ότι ο κώδικας τιμής του Airsoft (fair play) είναι πάνω απ' όλα. Να παίζετε πάντα τίμια. Δεν ωφελεί κανέναν να υπάρχουν παίκτες που δεν σέβονται τους κανόνες. Άλλωστε, οι παίκτες αυτοί γρήγορα γίνονται αντιληπτοί και συνήθως αποβάλλονται δια παντός από πίστα / ομάδα / μελλοντικά παιχνίδια ακόμη και από ολόκληρη την κοινότητα του Airsoft καμιά φορά (Πανελλαδικά παιχνίδια, forum, κ.λπ). Δεν αξίζει να το ρισκάρει κανείς.
3) Στην περίπτωση που κάποιος ξεμείνει από "πυρομαχικά" ή του χαλάσει το όπλο μπορεί να δανειστεί οτιδήποτε από άλλον ζωντανό παίκτη. Από νεκρό παίκτη απαγορεύεται να πάρει εξοπλισμό εκτός και αν:
α. Αυτό γίνει μέσα στην Ασφαλή Ζώνη.
β. Ο νεκρός αφήσει εξοπλισμό στο ακριβές σημείο όπου χτυπήθηκε, ακριβώς την στιγμή που χτυπήθηκε. Τον εξοπλισμό μπορεί να τον πάρει οποιοσδήποτε παίκτης αντιληφθεί την ύπαρξή του.
4) Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή είναι, όταν το όπλο μας ρίχνει και δεν βλέπουμε που πάνε τα μπαλάκια, αν για παράδειγμα είμαστε κρυμμένοι πίσω από την γωνία ενός κτιρίου και βγάζουμε μόνο το όπλο ρίχνοντας κατά πάσα κατεύθυνση χωρίς στόχευση. Τυφλές βολές είναι επίσης:
α. Οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει σκοπευτική γραμμή (νοητή ευθεία μάτι - σκοπευτικό όπλου - στόχος)
β. Το να τρέχουμε και να ρίχνουμε σε αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που κοιτάμε
5) Κανόνας "Μπαμ".
Ισχύει μόνο για το ελάχιστο όριο βολής (π.χ. 10 βήματα για woodland ή 5 βήματα για CQB/CQC ή ανάλογα με το όριο που θέτει ο διοργανωτής) και ΜΟΝΟ εφόσον:
α. Υπάρχει μια σχετική άνεση χρόνου για επιλογή σημείου που θα βληθεί ο αντίπαλος μέσα από τα σκοπευτικά μας
β. Ο αντίπαλος είναι αρκετά ακάλυπτος σε σχέση με εμάς
γ. Δεν μας έχει αντιληφθεί
δ. Δεν βρισκόμαστε στο οπτικό του πεδίο και χρειαζεται να γυρίσει το κεφάλι του για να μας δει όταν θα ακούσει το "μπαμ"
Προσοχή! Ο κανόνας δεν ισχύει στις εξής περιπτώσεις:
1. Αν βγάλουμε ίσα ίσα το κεφάλι μας από μια γωνία τοίχου/δέντρο κ.λπ χωρίς να έχουμε σημαδεύσει. Πρέπει απαραιτήτως να σημαδεύσουμε .
2. Στην περίπτωση που ο αντίπαλος έρχεται με σκοπό να ελέγξει το χώρο που είμαστε, άρα έρχεται έτοιμος για συμπλοκή, είναι σε θέση να αμυνθεί απέναντι μας, συνεπώς δεν είναι αμέριμνος.
3. Στην περίπτωση που έχουμε παραπάνω από έναν αντίπαλο απέναντί μας, μπορούμε να εφαρμόσουμε τον κανόνα "μπαμ" μόνο για έναν αντίπαλο.

6)Σιωπηλός Θάνατος (Silent Kill)
Όταν ένας αντίπαλος είναι σε τέτοια απόσταση ώστε μπορούμε να τον ακουμπήσουμε από πίσω χωρίς να μας πάρει είδηση, τότε μπορούμε να εφαρμόσουμε την σιωπηλή αποβολή ή σιωπηλό θάνατο για να τον βγάλουμε έξω από το παιχνίδι. Τον ακουμπάμε λοιπόν απαλά στον ώμο ή στο κεφάλι με το χέρι μας και του λέμε "είσαι έξω, σιωπηλή αποβολή" ή "είσαι έξω, σιωπηλός θάνατος" ή "είσαι έξω, silent kill". Αυτός είναι υποχρεωμένος να βγει από την μάχη ως "νεκρός" (σαν να χτυπήθηκε δηλαδή κανονικά από σφαιρίδιο) αλλά με την διαφορά ότι δεν φωνάζει "έξω". Εφαρμόζει όμως όλους τους άλλους κανόνες για τους "νεκρούς" κανονικά (όπως αναφέρονται στην παρ.1 παραπάνω). Ο κανόνας αυτός είναι ουσιαστικά ένα συμπλήρωμα του Κανόνα "Μπαμ" για τις υπερβολικά κοντινές αποστάσεις (κάτω του ενός μέτρου) και εξομοιώνει την επίθεση από τα όπισθεν του αντιπάλου με μαχαίρι στις κανονικές μάχες.
7) Κανόνας Parlay
Σε περίπτωση που δύο αντίπαλοι βρεθούν αντιμέτωποι και συμβαίνει έστω και ένα από τα παρακάτω:
α. ρίξουν βολές και υπάρχει αμφιβολία για το ποιος πέτυχε πρώτος ποιον
β. δεν ρίξουν βολές διότι έκριναν ότι μπορεί να βλαφτεί η ακεραιότητα του άλλου (π.χ κοντινή επαφή)
γ. υπάρχει κάποια διαμάχη οποιουδήποτε τύπου
τότε μπορούν να επικαλεστούν τον κανόνα Parlay, κατά τον οποίο, για να λυθεί γρήγορα & εύκολα η διαμάχη, μπορούν να απομακρυνθούν στην αντίθετη κατεύθυνση από αυτή που είχε αρχικά ο καθένας και σε ελάχιστη απόσταση μερικών βημάτων, συνήθως το λιγότερο 10 βήματα είναι αρκετά, αλλά πάντα γίνεται συνεννόηση λόγω του ότι κάθε σημείο και πεδίο έχει τις ιδιομορφίες του. Αφού γίνει αυτό, φωνάζει ο ένας "ΠΑΕΙ" ή "ΠΑΜΕ" ή κάτι ανάλογο και μόλις πάρει την απάντηση από τον αντίπαλο για επιβεβαίωση, συνεχίζεται εκ νέου η μάχη μεταξύ τους.
8) Βολές οι οποίες προέρχονται από εξοστρακισμό σφαιριδίων (π.χ τοίχος, δέντρο κ.λπ) δεν μετράνε. Μια βολή για να μετράει θα πρέπει να είναι άμεση. Εξαιρούνται οι βολές οι οποίες έχουν αλλάξει ελαφρώς την πορεία τους περνώντας από μικρούς θάμνους, φύλλα φυτών κ.λπ. οι οποίες μετράνε κανονικά.
9) Φιλικά πυρά είναι στην κρίση του διοργανωτή αν θα υπάρχουν ή όχι.


Άλλοι κανόνες:
10) Χρήση χειροβομβίδων, ναρκών, καπνογόνων και εκτοξευτήρων airsoft.
Η χρήση χειροβομβίδων, ναρκών, καπνογόνων και εκτοξευτήρων για airsoft επιτρέπεται αρκεί πρώτα να έχει ενημερωθεί ο διοργανωτής και όλοι οι παίκτες για την ύπαρξη τους. Η χρήση αυτοσχέδιων χειροβομβίδων, καπνογόνων και λοιπών εκρηκτικών απαγορεύεται γενικά αλλά είναι στην κρίση του διοργανωτή αν κατ΄εξαίρεση αφήσει να χρησιμοποιηθούν τέτοια υλικά και μόνο εφόσον αποδειχθεί επιτόπου ότι δεν αποτελούν κίνδυνο για την σωματική ακεραιότητα των παικτών.
1) Στην περίπτωση που κάποιος θέλει να κυκλοφορεί στο χώρο της μάχης διότι θέλει να τραβήξει βίντεο ή/και φωτογραφίες, φροντίζει απαραιτήτως για τα ακόλουθα:
1. Να ενημερώσει εγκαίρως τους διοργανωτές.
2. Να διαθέτει από πριν ένα γιλέκο φωσφορούχο κίτρινο ή πορτοκαλί, έτσι ώστε να ξεχωρίζει άνετα από τους κανονικούς παίκτες.
3. Εάν υπάρχουν συνθήκες σκοταδιού να διαθέτει ένα φως που να αναβοσβήνει με γρήγορο ρυθμό (π.χ φως ποδηλάτου με LED) οποιουδήποτε χρώματος, το οποίο το τοποθετεί σε εμφανές σημείο (π.χ καπέλο, στον ώμο, στο στήθος κ.λπ) έτσι ώστε να τον κάνει να ξεχωρίζει εύκολα στο σκοτάδι.
4. Να φοράει απαραιτήτως προστατευτικά γυαλιά ή μάσκα. Οποιαδήποτε επιπλέον προστασία είναι στην δική του κρίση και είναι επιτρεπτή και επιθυμητή.
5. Να μην προδίδει θέσεις παικτών με την παρουσία του. Να είναι διακριτικός και προσεκτικός στις κινήσεις του.
6. Να διαθέτει ένα τουλάχιστον μέσον τηλεπικοινωνίας με τους διοργανωτές (κινητό τηλέφωνο, ασύρματος κ.λπ) για περίπτωση ανάγκης.
7. Να φροντίσει ο ίδιος για την προστασία του εξοπλισμού του. Οι παίκτες και η διοργάνωση δεν φέρουν σε καμία περίπτωση ευθύνη για ζημιά σε φωτογραφικό / κινηματογραφικό εξοπλισμό (π.χ στον φακό της φωτογραφικής/βιντεοκάμερας, σε LCD οθόνες κ.λπ) από σφαιρίδια. Μια καλή λύση που προτείνεται είναι η τοποθέτηση διάφανου πολυκαρβονικού φύλλου (PC - Polycarbonate) με αντίστοιχες προδιαγραφές με αυτές των γυαλιών airsoft (βλέπε Γενικοί Κανόνες, παρ.4) στα ευαίσθητα σημεία του εξοπλισμού, η οποία βέβαια θα υλοποιηθεί με δικιά του ευθύνη.

12) Ξένοι στο πεδίο.
Στην περίπτωση που κάποιος ξένος βρεθεί στο πεδίο την ώρα της μάχης, τότε ο παίκτης/παίκτες που θα τον αντιληφθούν είναι υποχρεωμένοι να φωνάξουν "ΠΑΥΣΗ" και φωναχτά αλλά και από τον ασύρματο (εφόσον υπάρχει) έτσι ώστε να ειδοποιηθούν όλοι οι παίκτες το συντομότερο δυνατό. Επίσης κάθε παίκτης που ακούει την ειδοποίηση αυτή είναι υποχρεωμένος να την μεταδώσει όσο πιο γρήγορα γίνεται στους κοντινούς του παίκτες (είτε είναι συμπαίκτες, είτε είναι αντίπαλοι) έτσι ώστε να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις και να μείνει ακριβώς στο σημείο που βρίσκεται.
Μόλις ο ξένος απομακρυνθεί από το πεδίο και είναι σε ασφαλές πια μέρος, τότε με την αντίστροφη διαδικασία θα γίνει συνέχιση του παιχνιδιού.

13) Ατυχήματα.
Στην περίπτωση ατυχήματος, το παιχνίδι πρέπει να σταματήσει αμέσως (με τον τρόπο που περιγράφεται στην παρ.12) και να ενημερωθούν αμέσως οι διοργανωτές.

Πηγή: www.AirsoftCrete.com

_________________


Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣΒΑΘΜΟΣΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
162Λοχαγός


Ιδρυτικό μέλος
Διοικητής
MILSIM
Διοργανωτής
Εκπαιδευτής

Κορυφή
Χωρίς σύνδεσηΠροφίλΑποστολή προσωπικού μηνύματος
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 1 Δημοσίευση ] 

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

POWERED_BY

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com

ChesterBlue © 2012 by FanFanLaTuFlippe
Διαγραφή cookies Δ. Συζήτησης
Η ομάδα
Κορυφή
Αρχική Σελίδα
Συχνές Ερωτήσεις
Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]