Username:

Password:

Fargot Password? / Help

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ War ZONE 2015

megasxorigos-04

 

 

www-airsoftcenter-gr_PrintPrintPrintPrintPrintPrintPrintPrint

updated 22/3/15

Γενικοι κανονισμοι

LARP

Εμπλοκες

Επικοινωνιες

Οχηματα

Αερομεταφερομενες μοναδες

 

1.0 Γενικοι κανονισμοι

Παρακαλουμε να εχετε υποψη σας ότι πριν λαβετε συμμετοχη σε μια συναντηση airsoft τετοιας κλιμακας,  θα πρεπει να δειξετε την απαραιτητη σοβαροτητα οσον αφορα την προετοιμασια σας αλλα και τον τροπο συμπεριφορας σας. Αναμενετε να εχετε προμηθευτει τα καταλληλα υλικα και εξοπλισμο, και φυσικα οσον αφορα τους κανονισμους που ισχυουν να ειστε πληρως ενημεροι. Μην λειτουργησετε και μην προετοιμαστειτε όπως σε ενα απλο κυριακατικο παιχνιδι. Δωστε μεγαλη σημασια στον εξοπλισμο ασφαλειας σας, τον ρουχισμο σας και επισης σε ολο τον εξοπλισμο που προσδιδει ρεαλισμο και την προσομοιωση πραγματικων καταστασεων. Επισης να γνωριζετε οτι ειναι ενα μεγαλο παιχνιδι, περιεχει στοιχεια ρεαλισμου και υπαρχουν μεγαλα διαστηματα χωρις εμπλοκες με αντιπαλους.

1.1 Ασφάλεια πάνω από όλα!:

Κάθε παίκτης συμμετέχει με δική του ευθύνη!

Είναι υποχρεωτικό για κάθε παίκτη να τηρεί τους κανονισμούς που έχουν τεθεί και τις εντολές των διοργανωτών.

 Έχετε υπόψη σας ότι το πεδίο έχει ανώμαλα τμήματα και επικίνδυνα σημεία με κλαδιά και  ρυάκια. Προτείνουμε την χρήση κράνους, γαντιών , επιγονατίδων και επιαγκωνίδων.  Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται κατά την διάρκεια της νύκτας. Εξασφαλίστε ότι έχετε μαζί σας φακό και άλλες συσκευές φωτισμού.

 Επίσης προτείνουμε να έχετε μαζί σας πρόσθετο ρουχισμό  για την διάρκεια της νύκτας. Μην ξεχάσετε να εφοδιαστείτε ένα ποιοτικό υπνόσακο ( 10 εως 0  βαθμους κελσιου).

Εάν νοιώσετε αδιαθεσία για οποιοδήποτε λόγο ζητήστε βοήθεια από τα μέλη της διοργάνωσης.

Εάν νοιωθετε κουρασμενοι ξεκουραστειτε.  Πανω από όλα είναι ένα παιχνιδι.

Ποτε μην πηγαινετε καπου μονοι!

 1.2 Προστασια ματιων :

Ολοι οι συμμετεχοντες πρεπει να φορουν γυαλια προστασιας κατά την διαρκεια της συναντησης και κατά την νυκτα (διαφανους φακους) (ακομα και όταν κοιμαστε). Προτείνεται να χρησιμοποιείτε προσθετη προστασια όταν εισερχεστε σε κτιρια. Χρησιμοποιηστε γαντια, κρανη και επιγονατιδες. Αυτό δεν είναι ένα καθημερινο παιχνιδι, η κουραση μας οδηγει σε πολλα λαθη!

Οι παικτες είναι υπευθυνοι για την ασφαλεια τους. Πρεπει οι πραξεις τους να μην απειλουν την ασφαλεια και την υγεια των υπολοιπων αλλα και την δικη τους.

 1.3 Safezone

Δεν υπάρχει safezone εντος του πεδίου. Ο χώρος κατασκήνωσης είναι εντος του πεδίου. 

Φοράτε συνεχώς προστασία ματιών και ελέγχετε ότι το ίδιο κάνουν και οι συμπαίκτες σας (συχνά ξεχνιόμαστε) .

Οστοσο γενικα αποφευγουμε την κατασκηνωση του αντιπαλου! (Σεναριακα δεν θα υπαρξουν αποστολες με στοχους εντος της κατασκηνωσης). Χωρις να απαγορευεται φυσικα να γινει καποια εμπλοκη στον χωρο της κατασκηνωσης. Η σκηνές μπορούν να χρησιμοποιηθούν  για κάλυψη. Παίκτης εντος σκηνής ούτε βάλετε ούτε βάλει! Δεν τοποθετουμε-κρυβουμε εντος των σκηνων υλικα της διοργανωσης!!

Παρακαλουνται οι παικτες να φερουν πρασινες (σκουρου χρωματος) ή γενικα στρατιωτικου τυπου σκηνες. Εναλλακτικα καλυψτε τις με καποιο δικτυ παραλλαγης για ενισχυση της αληθοφανειας. Επισης προτιμηστε με τους φιλους σας τις σκηνες πολλων ατομων, λογω περιορισμενου κατασκηνωτικου χωρου.

 1.4 Περίπτωση Ατυχήματος:

Στην περίπτωση ατυχήματος το παιχνίδι σταματά φωνάζοντας όλοι ΠΑΥΣΗ!!. Οι παίκτες κοντά στο περιστατικό βοηθούν όσο μπορούν και παράλληλα ειδοποιείται το ιατρικό προσωπικό της διοργάνωσης! Η διοργάνωση δεν ευθύνεται για κανένα τραυματισμό που τυχόν προκύψει και όλοι οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος στην συνάντηση με δική τους ευθύνη!

1.5 Πολίτες (εκτός διοργάνωσης):

Στην περίπτωση που αντιληφθείτε πολίτες που δεν συμμετέχουν στην συνάντηση φωνάζετε ΠΑΥΣΗ ώστε να σταματήσει το παιχνίδι!! Καλέστε τους διοργανωτές!

1.6 Φυσική επαφή:

Αποκλείεται η  φυσική επαφή μεταξύ των παικτών κατά την διάρκεια της συνάντησης. Εξαιρείτε η περίπτωση σωματικού έλεγχου και η περίπτωση του silent kill που περιγράφεται παρακάτω.

1.7 Παροχή ρεύματος

Στην συνάντηση δεν θα υπάρχει παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Φορτίστε μπαταριές και κινητά από πριν. Συμμετέχοντες δεν μπορούν να φέρουν  γεννήτριες ηλεκτρικού ρεύματος.

1.8 Υπνος

Προτεινεται κατά την διαρκεια της νυκτας να κοιμηθειτε αρκετο χρονο. Όταν κοιμαστε καλο είναι να μην αφαιρεσετε την προστασια των ματιων σας.

1.9 Κατασκευες:

Επιτρεπεται η κατασκευή οχυρωσεων, η τοποθετηση διχτυων παραλλαγης  και η χρηση μεσων ανιχνευσης κινησης. Απαγορευεται να σκαψετε το εδαφος και να καταστρεψετε οποιαδηποτε βλαστηση (κοψιμο δεντρων, θαμνων κτλ.). Κατά την αποχωρηση σας θα αφησετε το πεδιο όπως το βρηκατε αρχικα.

1.10 Κοινη λογικη, καλη συμπεριφορα και σωστη νοτροπια airsoft:

 Το airsoft δεν είναι πρωταθλημα. Δεν εχει χαμενους και νικητες. Το πραγματικο πνευμα του παιχνιδιου είναι η ομαδικη συνεργασια και η φιλία. Ωστοσο καποιες φορες παρατηρουνται κρουσματα παικτων που φερονται ανεντιμα και προσπαθουν με τον ένα ή τον άλλο τροπο να κλεψουν. Παρακαλουμε ολους τους παικτες να αποφυγουν τις συζητησεις και την αναμετάδοση φημών. Εάν είναι κάτι που θέλετε να αναφέρετε βρείτε ένα συντελεστή της διοργανωσης και μιλήστε του.

Σε πολλες διοργανωσεις ξεκινα μουρμούρα και αρνητικα σχολια για παικτες ή ακομα και για τις παραταξεις  που συμμετεχουν. Οι διοργανωτες δεν μπορουν να βλεπουν τον καθενα τι κανει αλλα και δεν προκειται να κανουν τους διαιτητες κανενος και ουτε θελουν να επηρεασουν την ροη του παιχνιδιου.

 Ωστοσο δεν θα αφησουν χωρις διερευνηση  συγκεκριμενες συμπεριφορες ή συμβαντα. Το βρισκουμε προτιμοτερο να μην σταματατε και να επικεντρωνεστε σε αρνητικες καταστασεις ή συμπεριφορες και να ασχοληστε περισοτερο με το πώς θα περασετε καλα εχοντας κεφι και ορεξη.

Θυμηθειτε ότι εκπροσωπειτε περα από τον εαυτο σας και την ομαδα σας. Αυτό είναι μεγαλη ευθυνη και εχει θετική ή αρνητική επιδραση στο πως σας  βλεπει συνολικα η Ελληνικη κοινοτητα του aisoft.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Το να μεταφερεις αρνητικες φημες,

Το να φωναζεις και να μαλωνεις με αλλους παικτες

Το να βριζεις αλλους παικτες, φιλους ή αντιπαλους

 Πολλες φορες είναι χειροτερο από το να εισαι ανεντιμος παικτης και μπορει να οδηγησει στην αποβολη σου από το παιχνιδι.

 Απαγορευεται να προσβαλετε αλλους συμμετεχοντες οσο δικιο και εάν νομιζετε ότι εχετε. Χρησιμοποιηστε κοινη λογικη και αποφυγετε καυγαδες και αψιμαχιες. Επευφημήστε την ομορφη ενεργεια του αντιπαλου σας και αποφύγετε αρνητικα σχολια.

Συζητηστε ελευθερα ότι σας απασχολει με τους διοργανωτες!

 1.11 Αποβολη από το παιχνιδι

Στην περιπτωση μη τηρησης καποιου κανονισμου οι υπεύθυνοι της  διοργανωσης εχουν  το δικαιωμα να σας αποβαλουν διχως να σας επιστραφει το κοστος συμμετοχης. Ο θεσμος της συναντησης θα προστατευθει με κάθε τροπο, εάν κάποιος φερθεί επιπόλαια και με ασεβεια προς συμπαικτες ή/και διοργανωτες θα αποβληθει, ανεξαρτητα ποσο κοπο ή χρηματα εχει δαπανησει για να παρευρεθει.

 1.12 Απορρίμματα

Παρακαλώ μην ρυπαίνετε! Το πεδίο μας δίνεται να το χρησιμοποιούμε έπειτα από πολύ προσπάθεια και θα πρέπει να διαφυλάξουμε όλοι ότι μένει καθαρό και περιποιημένο!! Μια μικρή σακούλα ο καθένας για τα απορρίμματα του!

 1.13 Υλικα διοργανωσης

Παρακαλω μην μεταφερετε ή καταστρεφετε υλικα της διοργανωσης (ταμπελες, κατασκευες κτλ) εκτος και εάν εχετε δεχτει συγκεκριμενες εντολες για την αποστολη σας.

 1.14 Ανοικτή φωτιά-Νερό

Σε συγκεκριμένα σημεία μόνο, όπου έχουν  επισημανθεί από τη διοργάνωση μπορούν οι συμμετέχοντες να ανάψουν φωτιά. Πάντα υπάρχει κάποιος ο οποίος προσέχει την φωτιά, ο τελευταίος σβήνει την φωτιά! Κατασκηνώνουμε σε απόσταση 10 μέτρων από την φωτιά. Εντος του πεδιου υπαρχει φυσικη πηγη με καθαρο νερο.

1.15 Βιοδιασπώμενα ΒΒς

Η συνάντηση διεξάγεται αποκλειστικά με βιοδιασπώμενα ΒΒς. Αναμένεται όλοι οι παίκτες να τηρήσουν υπεύθυνη στάση! (MAXBIOVAL δεν επιτρέπονται λόγο σκληρού κελύφους)

1.16 Εμφανιση συμμετεχοντων.

Ολοι οι συμμετεχντες χρησιμοποιουν καταλληλο ρουχισμο και εξοπλισμο, σύμφωνο με  τον ρολο και την παραταξη που εχουν επιλεξει ή εχει ενταχθει. Παρακαλουμε μην εμφανιστειτε με μη στρατιωτικου τυπο εξοπλισμο (πχ κοκκινο σακιδιο πλατης) δεν θα μπορειτε να το χρησιμοποιησετε διοτι αλλοιώνετε το ρεαλισμο και το επιπεδο προσομοιωσης που θελουμε να πετυχουμε.

1.17 Ιεραρχια 

Κατα την διαρκεια της συναντησης  οι περισσοτεροι παικτες θα ενταχθουν σε μια ομαδα (5-8 ατομων) και θα ανηκουν σε μια μεγαλυτερη μοναδα (10-40 ατομων) χρησιμοποιωντας μια απλη ιεραρχια. Αυτο σημαινει οτι εσεις και οι φιλοι σας θα ειστε κομματι μιας μεγαλυτερης ομαδας ατομων.  Θα εχετε Αρχηγο Ομαδας ο οποιος θα ειναι υπευθυνος να επικοινωνει με τους ανωτερους του ωστε να σας μεταφερει εντολες για τις αποστολες που θα εχετε να διεκπεραιωσετε. Ειναι σημαντικο να ακολουθησετε τις εντολες. Ωστοσο εαν εχετε προβλημα στο να παρετε μερος σε καποια αποστολη ενημερωστε τον αρχηγο σας.
Για να βοηθησουμε τις φιλικες μοναδες να αναγνωρισουν τους αρχηγους τους υπαρχει αναλογη σημανση στο armband. Χρησιμοποιουμε ενα απλο συστημα ιεραρχιας: 

-Τρια αστερια :  Διοικητης παραταξης

-Δυο αστερια : Διοικητης μοναδας 

-Ενα αστερι: Αρχηγος ομαδας

 2.0 LARP (Live Action Role Playing)

2.1 LARP στοιχεία και χαρακτήρες:

Εντος του παιχνιδιου υπαρχουν παικτες που συμπεριφερονται με ρεαλιστικο τροπο ώστε να προσδωσουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στο ρολο που εχουν αναλαβει. Π.χ. Διοικητης, αιχμαλωτος, διαπραγματευτης, πολιτης κτλ. Στοχος τους είναι μεσα στα φανταστικα πλαισια του σεναριου της συναντησης να αλληλεπιδρασουν με αλλους παικτες και να προσφερουν απροβλεπτα, μη γραμμικα στοιχεια στην συναντηση. Γενικα ολοι οι παικτες θα πρεπει να μπορουν αντιδρασουν θετικα σε ένα συμβαν LARP. Υπαρχουν ολοκληρες μοναδες που λειτουργουν σε LARP mode συνεχώς. Παικτες που δεν επιθυμουν να συμμετεχουν σε μεγαλο βαθμο σε μη γραμμικές καταστάσεις να μην δηλώσουν συμμετοχή σε τέτοιες μονάδες.

2.2 Αιχμαλωτος

Ενας παικτης μπορει να αιχμαλωτιστει από αντιπαλους εάν παραδωθει οικιοθελώς ή εάν όταν  δεκτει HIT του γινει medic από αντιπάλους. Ο αιχμαλωτος διατηρει το κοκκινο πανι εμφανές και ακολουθει τους αντιπαλους. Θεωρειτε δεμενος και αφοπλισμενος. Δεν μπορει να χρησιμοποιησει τον εξοπλισμο του παρα μονο εάν βρεθει παλι διπλα σε παικτες της παραταξης του όπου τοτε θεωρειτε ελευθερος.  Δεν μπορει να τρεξει για να ελευθερωθει εάν είναι αντιπαλος κοντα του (3 μετρα), δεν μπορει να χρησιμοποιησει εξοπλισμο αντιπαλου και κλεινει τον ασυρματο του. Η αιχμαλωσια δεν μπορει να κρατησει πανω από 2 ωρες, με το περας αυτου του χρονου ο αιχμαλωτος ελευθερωνετε, κινειται εντος του πεδιου με κοκκινο πανι και όταν βρει φιλιες δυναμεις συνεχιζει κανονικα.

Εναλλακτικα, μπορει ενας παικτης να μην δεκτει να αιχμαλωτιστει. Σε αυτή τη περιπτωση επιλεγει να γυρισει πισω στην μοναδα του αλλά παραμενει εκτος παιχνιδιου για 1 ωρα από την στιγμη που θα φτασει εκει. Εχει ολη την διαρκεια κοκκινο πανι σε εμφανές σημείο για να δειχνει ότι είναι εκτος παιχνιδιου. Προσοχη!! Παικτης οπου εχει καποιο ειδος βαθμου δεν μπορει να αρνηθει την αιχμαλωσια.

2.3 Κατασκοπος

Όπως σε κάθε εμπολεμη κατασταση ετσι και εδώ υπαρχουν κατασκοποι. Μην εκπλαγειτε εάν αποτυχετε την αποστολη σας λόγο καποιας διαρροης πληροφοριων από το διοικητικο επιτελειο σας η ακομα και από τον παίκτη που είναι το δεξι σας χέρι. Χωρις να ξεχναμε και ότι οι συχνοτητες επικοινωνίας μπορει να παρακολουθούνται!

2.3 Ανάκριση –Έρευνα

Ενας αιχμαλωτος μπορει να ανακριθει και να δεχτει ρεαλιστικη σωματικη ερευνα. Κατά την σωματικη ερευνα ότι βρεθει που εχει σχεση με αντικειμενα της συναντησης μπορουν να κατασχεθουν. Ενας παικτης μπορει να αρνηθει ή να σταματησει οποτε αυτος το επιθυμει την σωματικη ερευνα λεγοντας «ΤΕΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ!!». Εάν επιλεξει αυτό τοτε δέχεται μη ρεαλιστικη σωματικη ερευνα και υποχρεουται ο ιδιος να παραδωσει ανευ ερευνας ότι αντικειμενα, σχετικα με την συναντηση, εχει στην κατοχη του. (χρήματα, χάρτες, σημειώσεις, κτλ). Κατα την ανακριση εαν οι αντιπαλοι χρησιμοποιησουν τον ειδικο "ορό της αληθειας" ο αιχμαλωτος υποχρεουται να απαντησει σε ολες τις ερωτησεις που θα του γινουν.

2.4 Λεκτικη κακοποιηση ή σωματικη επαφη:

Αυστηρα απαγορευετε οποιαδηποτε λεκτική ή σωματικη κακοποιηση ενός αιχμαλωτου!

Μην ενεργείτε επιθετικα σε καποιον παικτη που βρισκετε σε LARP mode!!! Μπειτε στο κλιμα και περαστε ομορφα και εσεις!

2.5 Μεσο ανταλλαγης

Στο σεναριο περιλαμβανετε και η δυνατοτητα ανταλλαγης χρηματων ή πολυτιμων λιθων (διατιθενται απο την διοργανωση) ως μεσο ανταλλαγης πληροφοριων, εξαγορας ομαδων, οπλισμου κτλ.

2.6 Αντικειμενα

Οσα αντικειμενα που βρισκονται εντος του πεδιου και φερουν την επιγραφη "War Zone" ή "WZ" ειναι διεκδικησιμα απο ολους τους παικτες. Καποια απο αυτα μπορουν να τα χρησιμοποιησουν συγκεκριμενοι παικτες αλλα μεταφερονται απο ολους. Εαν καποιος δεχτει hit τοτε αφηνει το αντικειμενο κατω ακομα και εαν το εχει βαλει στο σακιδιο του.

 3.0 Κανονες εμπλοκων

3.1 Εμπλοκες, ορια & αποστασεις

Όλες οι ρεπλικες όπλων θα πρέπει να μετρηθούν πριν την έναρξη της συνάντησης. Αυτό θα γινει στην βαση κάθε παραταξης 1 ωρα πριν την εναρξη της συναντησης.

Οποιαδηποτε προσπαθεια αλλοίωσης των fps ή χρηση μη μετρημενου αεροβολου θεωρειτε μη τηρηση των κανονισμων και θα αποφερει την αποβολη του παικτη.

Όλα τα αεροβολα θα μετρηθουν με 0,20 ββς (παρέχονται από την διοργάνωση) και μηδενισμένο hopup .  

Μειωτες FPS απαγορευονται.

Όρια fps και αποστάσεις ασφαλείας:

Α) Κατηγορία ASSAULT  Όριο έως 350 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 5 βήματα.

 Β) Κατηγορία SNIPER (χειροκίνητης επανόπλισης- κινητού ουραίου μόνο)

Όριο έως 550 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 25 βήματα.

 Γ) Κατηγορία SUPPORT

 i.DMR/ ακροβολιστής (περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων)

 Όριο έως 450 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα.

-χρήση της βολή κατά βολή επιλογής αποκλειστικά!

- χρησιμοποιεί υποχρεωτικά, αποκλειστικά και μόνο διόπτρα  ως σκοπευτικό βοήθημα.

ii. LIGHT MACHINE GUNS  (LMG)

Όριο 400 fps, με ελάχιστη απόσταση βολής 10 βήματα.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Γυαλινες ή μεταλικες ββς απαγορευονται ρητα! Μονο βιοδιασπωμενες ββς επιτρεπονται στην συναντηση! (Οι MAXBIOVAL απαγορευονται λογο σκληρου κελυφους)

3.2 Silentkill:

Παικτης ο οποιος ακουμπα με το χερι καποιον αντιπαλο θεωρειτε ότι πετυχε silent kill. Δεν χρησιμοποιουμε ομοιωματα μαχαιριων. Ο παικτης που δεχτηκε το silent kill καθετε κατω πεντε λεπτα, βγαζει κοκκινο πανι και έπειτα ξεκινα για respawn, δεν εχει δικαιωμα medic.

3.3 Γεμιστηρες:

Ολοι οι παικτες χρησιμοποιουν real, low ή midcap γεμιστηρες (εξαιρουνται οι LMG). Highcap γεμιστηρες απαγορευονται ρητα χωρις εξαιρεση.

3.4 Περιορισμος ββς για Assault, DMR

Οι γεμιστηρες απαγορευετε να εχουν μεσα πανω από 80 ββς. Πανω σας καθε στιγμη μπορειτε να εχετε εως 800ββς συνολικα (γεμιστηρες, sidearm, grenades κτλ) , μολις αυτά τελειωσουν τοτε πηγαινετε στην βάση σας και εφοδιάζεστε. Προσοχη τα ββς είναι ανα παικτη και όχι ανα οπλο. Ενας παικτης μπορει να κουβαλαει οσα οπλα θελει!

3.5 Περιορισμος ββς για πολυβολα (LMG) & Sniper

Πολυβολα (M60,M249,M240,PKM,MG36,MG3, Stoner LMG.) θεωρουνται μονο οι ρεπλικες πολυβολων (drum/boxmagazine). Εχει περιορισμο 3000ββς. Εάν τελειωσουν τοτε εφοδιαζεται στην βαση του. Δεν εφοδιαζει ββς αλλους παικτες.

Παικτες με ρολο ελ. σκοπευτη εχουν συνολικα πανω τους 500ββς για ολα. Χρησιμοποιουν γεμιστηρες με μεχρι 40ββς.

3.6 Οπλα καμπύλης τροχιας

Καποιες παραταξεις διαθετουν οπλα υποστηριξης καμπυλης τροχιας. Αυτά λειτουργουν σε συνδυασμο με καποιο υπεύθυνο διοργανωσης.  Θα ενημερωθειτε από το διοργανωτη εαν δεχτειτε χτυπημα και ειστε εκτος παιχνιδιου. Ο κανονας bleedout ισχυει κανονικα. Παικτες που καλυπτονται θεωρείτε ότι δεν κτυπηθηκαν. Το ποιος εχει ή ποιος δεν εχει κτυπηθει από τα οπλα υποστηριξης είναι αποφαση του διοργανωτη που θα βρεθει στο σημειο. Οι χειριστες αυτων των οπλων θα λαβουν συντομη εκπαιδευση πριν την εναρξη.

 3.7 Ανατινάξεις:

Κτιρια και διαφοροι αλλοι στοχοι μπορουν να ανατιναχθουν χρησιμοποιωντας ειδικες πυροτεχνουργικες συσκευες οι οποιες παρεχονται από την διοργανωση σε συγκεκριμενους παικτες που θα εκπαιδευθουν για την χρηση τους. Μολις ανατιναχθει καποιος στοχος επισημαινετε με κοκκινη ταινια σημανσης και πλεον θεωρειτε μη λειτουργικος για συγκεκριμενο χρονικο διαστημα το οποιο θα αναγραφετε με μαρκαδορο επανω στην ταινια σημανσης. Μολις περασει ο αναγραφομενος χρονος μαζευουμε τις ταινιες και τοτε το κτιριο, γεφυρα, οπλο κτλ θεωρειται λειτουργικο.

3.8 Εκτοξευτης βομβίδων:

Μεγιστος αριθμος βομβιδων 3. Γεμιζουν ββς μονο στην βαση και υπολογιζονται στα 800ββς ανα παικτη. Ελαχιστη αποσταση βολης 10μ.

 3.9 Sniper και DMR:

Απαγορευεται η χρηση αεροβολων ελ. Σκοπευτη (Sniper) και Ακροβολιστη (DMR) κατά την διαρκεια της νυκτας. Επισης Απαγορευεται η χρηση αυτων  των αεροβολων εάν ο παικτης (Sniper, DMR)   βρισκεται μεσα σε κτιρια η σε αποσταση μικροτερη 15 μ από αυτά.

3.10 Σημεία Respawn-Χρονος Respawn

Respawn γινεται οπουδηποτε υπαρχει σημαια της παραταξης μας. Κάθε παραταξη αναλογα το μέγεθος της, διαθετει και ένα αριθμο σημαίων (διασταση 50Χ70). Μπορει να  τις χρησιμοποιησει για να δημιουργησει προκεχωρημενες βασεις – φυλακια τα οποια δινουν ενισχυσεις στην πρωτη γραμμη. Οι σημαίες μπορουν να μεταφερθουν, είναι αντικειμενα διεκδίκησης και μπορουν να κλαπουν από τους αντιπάλους (δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν από τους αντιπαλους παρα μονο σαν αντικείμενο διαπραγματευσης). Το respawn γινεται κάθε μιση ωρα. Όταν είναι ακριβως ή και μισή όσοι παικτες βρισκονται με κοκκινο μαντηλι σε καποια σημαια μπορουν να ξαναμπουν στο παιχνιδι. Όταν η σημαια είναι διεκδικησιμη δεν μπορει να λειτουργησει ως respawn. Διεκδικησιμη είναι όταν βαλετε από αντιπαλους παικτες. Πολλοι μπερδευονται λιγο με αυτό το κανονισμο όταν μια μαχη είναι κοντα στην σημαια αλλα όχι στη σημαια. Σκεφτητε ότι η σημαια λειτουργει σαν σημειο προσεγγισης ελικοπτερων το οποιο μεταφερει συνεχως ενισχυσεις. Ένα ελικοπτερο δεν θα προσεγγιζε το σημειο εάν γινοταν μαχη στο καθεαυτο σημειο , αλλα θα προσεγγιζε εάν γινοταν μαχη 15 μετρα μακρια από το σημειο!. Προσοχη!! Η σημαια τοποθετειτε τουλαχιστον 15 μετρα μακρια απο κτιρια!!

 Προσοχη ενας ελ. Σκοπευτης δεν μπορει να θεωρηθεί ότι βαλει μια σημαια respawn με μακρινες βολες.

 3.11 Χειρομβοβιδες, Boobytraps, Καπνογονα, Βεγγαλικα

Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη τοτε σε ακτίνα 5 μέτρα ο/οι παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο)  ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού. Οι χειροβομβιδες κροτου λειτουργουν σαν αυτές των ββς, δηλαδη σε ακτινα 5 μετρων οι παικτες είναι εκτος! Παγιδευσεις που λειτουργουν με ββς επιτρεπονται. Ισχυει ο κανονας  Bleedout.

Απαγορεύονται ρητά! καπνογονα, βεγγαλικα , ιδιοκατασκευες κτλ κτλ που βγαζουν φλογα!!!!!

Επιτρεπονται καπνογονα χωρις φλογα!.

3.12 Hit, Bleed out και Respawn:

  • Όταν ο παικτης δεχεται ββς οπουδηποτε στον σωμα του ή στον εξοπλισμο του (καπελο, σακιδιο, κτλ , εκτός το όπλο του) τηρεί την εξής διαδικασία: Φωνάζει «έξω!!» θεωρειτε τραυματιας, βγαζει κοκκινο πανι και αμέσως ξαπλώνει στο έδαφος για πεντε λεπτα.
  • Φωνάζει medic!, παράλληλα βγαζει κόκκινο πανί για να δειξει ότι βρισκεται εκτός παιχνιδιου! (μπορει να συρθει 3-4 μετρα και να καλυφθει)
  • Εάν έρθει medic,  μεσα στα 5 λεπτα, τότε του βάζει ένα επίδεσμο και συνεχίζει. (όλοι οι παικτες πρεπει να κρατανε ενα επιδεσμο 60 εκ.) εαν δεν ερθει ή δεν υπαρχει medic τοτε ο παικτης περιμενει αναγκαστικα για 5 λεπτα στο σημειο και έπειτα κανει bleedout, σηκωνεται ορθιος και κατευθύνεται περπατωντας για respawn στην βάση του ή σε καποιο σημειο respawn!.
  • Respawn γίνεται μόνο όταν στο σημείο Respawn δεν υπαρχει αντίπαλος σε απόσταση βολής ή δεν βάλλεται γενικά.
  • Κατά την διαρκεια της νυκτας ενας παικτης, για να δειξει ότι είναι εκτος παιχιδιου, μολις χτυπηθει φωναζει «έξω!!» εάν δεν του γινει medic, με το περας των 5 λεπτων αναμονης,  ανοιγει φακο φωτιζοντας ακριβως μπροστα του και επιστρεφει σε σημειο respawn. Ετσι δειχνει ότι είναι εκτος παιχνιδιου. Παικτης που φωτιζει ευθεια μπροστα και όχι το μονοπατι στα ποδια του πιθανον θα δεχεται ββς.
  • Εάν κτυπηθει οπλο ο παικτης φωναζει ΟΠΛΟ!! και συνεχιζει κανονικα με το ιδιο οπλο.
  • Εαν ενας Νεκρος κινειται προς respawn μπορει να μεταφερθει με οχημα
  • Παικτες οι οποιοι φερουν απο δυο αστερια και πανω εχουν διπλο respawn εαν τεθουν εκτος παιχνιδιου.
  • Στην περιπτωση που συνεργαζεστε με καποια αλλη παραταξη τοε χρησιμοποιητε και τα δικα της respawn! 

Σημειωστε επισης οτι: Σακιδια μαχης τα οποια ειναι τοποθετειμενα στο εδαφος μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως καλυψη. Εαν τα κρατατε τοτε ειναι HIT!

3.13 Κόκκινο πανί, death rag

Το κοκκινο/πορτοκαλι πανί ή καπελο (40Χ40) το τοποθετούμε στο κεφάλι ή σε ορατο σημειο 360 μοιρων όταν :

α. Δεχθούμε ΗΙΤ και αναμένουμε MEDIC,

β. Είμαστε ΝΕΚΡΟΙ και επιστρέφουμε σε σημείο Respawn,

γ. Είμαστε εκτός παιχνιδιού και κατευθυνόμαστε εκτός πεδίου ή safe zone\σημείο regen

δ. ξεκουραζόμαστε, βαρεθήκαμε, φτιάχνουμε εξοπλισμό και γενικά όποτε θεωρουμε τον εαυτο μας εκτος παιχνιδιου για μικρο η για μεγάλο διάστημα και δεν θελουμε να επηρεάσουμε την εξέλιξη και το παιχνίδι των υπολοίπων.

3.14 Νεκροί

Το να εισαι νεκρος ειναι ενας ρολος! παιξτε τον σωστα! Οι νεκροι παικτες δεν μιλανε, δεν τρεχουν, δεν επικοινωνουν μεσω ασυρματου, δεν κοιταζουν-ερευνουν αντιπαλες θεσεις και γενικα παιζουν σωστα το ρολο του νεκρου, συμπεριφερονται σαν να μην υπαρχουν. Κατά την διαρκεια της νυκτας οι νεκροι παικτες ανοιγουν φακο υποχρεωτικα και φωτιζουν χαρακτηριστικά μονο το μονοπατι μπροστα τους 2-3μ δειχνοντας έτσι ότι είναι εκτος παιχνδιου.

 3.15 Medic

Συγκεκριμενοι παικτες μπορουν να λειτουργησουν ως medic. Ολοι οι παικτες εχουν έναν επιδεσμο 60εκ. μαζι τους και εχουν δυνατοτητα να τους γινει ένα medic. Μετά από αυτό εαν δεκτουν ββς θεωρειτε ότι είναι νεκροι. Ωστοσο παλι μενουν και τηρουν τον κανονα bleedout (περιμενουν 5 λεπτα κατω) απλα δεν καλουν medic. Όταν κανουν respawn αποθηκευουν τον επιδεσμο για μελλοντικη χρηση. Ο medic διακρινεται με ειδικο περιβραχιονιο που παρεχεται. Οποιος εχει το περιβραχιονιο εχει και τον ρολο του medic στην ομαδα του.

3.16 Βολες

Απαγορεύονται οι άσκοπες βολές κατά την διάρκεια του σεναριου ειτε ειστε εκτος, ειτε ειστε εντος παιχνιδιου. Δεν ρυθμιζουμε τα αεροβολα μας κατά την διαρκεια του σεναριου. Καταστρεφεται ο ρεαλισμος του παιχνιδιου. Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο. Από τις τυφλές βολές εξαιρούνται μόνο οι χειροβομβίδες.

3.17 Κανόνας ΜΠΑΜ
 Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί, βρίσκεστε σε μικρή απόσταση από αυτόν και είναι ΜΟΝΟ ένας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!! Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής, εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης ώστε να είναι εντός των ορίων.

3.18 Κανόνας PARLAY

Ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.

3.19 Παυση
Εάν δοθεί παύση από την διοργάνωση ή κάποιον παίκτη, παραμένουν όλοι στις θέσεις τους και φωναζουν και οι ιδιοι ΠΑΥΣΗ!! Ώστε να μεταφερθει η πληροφορια σε ολο το πεδιο. Αυτος που εδωσε την παυση αναμενετε να ενημερωσει καποιον από την διοργανωση. Από το ιδιο σημειο αναμενεται να αρθεί η παυση και να δωθει η εντολη  ΠΑΙΖΕΙ!!! Την οποια παλι ολοι οφειλουν να φωνάξουν ώστε να αρθεί η παυση σε ολο το πεδιο.

 

4.0  Επικοινωνίες

Οι επικοινωνιες μεσω ασυρματου πρεπει να διατηρουνται στο ελαχιστο για την αποφυγη μπλοκαρισματος των καναλιων. Προτιμηστε να αφηστε τη Διοικηση να χρησιμοποιει τις συχνοτητες και χρησιμοποιηστε σαν ομαδα λεκτικη επικοινωνια ή σηματα χεριων. Συχνοτητα διοργανωσης PMR 1.

  

5.0 Οχήματα

Πολιτικα οχηματα δεν επιτρεπονται στο πεδιο. Παικτες που θελουν να φερουν οχημα μπορουν να το δηλωσουν κατά την δηλωση συμμετοχης τους. 

Τα οχηματα κινουνται αποκλειστικα και μονο στους δρομους που εχουν οριστει. Οι οδηγοι των οχηματων είναι συγκεκριμενοι και δεν μπορει κανεις άλλος υπο οποιεσδηποτε συνθηκες να οδηγησει καποιο οχημα. Μεγιστη ταχυτητα κινησης οχηματων είναι τα 30χιλ ανα ωρα.

Τα οχηματα όταν χτυπηθουν παραμενουν ακινητοποιημενα για 10 λεπτα και βγαζουν κοκκινη σημαια (η μεθοδος ακινητοποιησης οχηματων θα ανακοινωθει στο πεδιο). Οι παικτες εχουν 10 δευτερα να εκκενωσουν το οχημα. Εαν διαθετουν πολυβολο ο πολυβολητης μπορει να εξουδετερωθει και με βολες  ββς. Προσοχη!! Απαγορευεται να βαλετε τα οχηματα με ββς. Ολα τα οχηματα θεωρουνται θωρακισμενα και δεν εχει νοημα να τα βαλετε. Μπορουν να καταστραφουν μονο με συγκεκριμενο τροπο.  Εαν καταστραφουν και με το περας του 10λεπτου, μεταφερονται στο αρχηγειο της παραταξης και μενουν εκτος παιχνιδιου για μια ωρα (χρονος επισκευης).  Παικτες που βρισκονται εντος οχηματος ή στην καροτσα του δεν βαλλουν και δεν βαλονται. Μολις πατησουν το εδαφος μπορουν να βαλουν και βαλονται. Αντιπαλοι μπορουν να ερευνησουν  ακινητοποιημενο οχημα μονο εξωτερικα και στην καροτσα του (απαγορευεται ερευνα εντος του οχηματος). Αντικειμενα της διοργανωσης μπορουν να διεκδικηθουν. Προσοχη! δεν φυλασσουμε αντικειμενα της διοργανωσης εντος της καμπινας του οχηματος. Εαν το εχουμε κανει τα παραδιδουμε κατα την ερευνα. Ο οδηγος κανει ξεχωριστα respawn σαν παικτης μολις αφησει το οχημα του για επισκευη.

Τα οχηματα καταστρεφονται και με τα οπλα καμπυλης τροχιας εαν βρισκονται 10 μετρα απο το κεντρο της βολης και το προσωπικο που ειναι εντος του οχηματος τηρει τον κανονα του bleed out εαν δεν δεχτει medic εντος πεντε λεπτων!

6.0 Αεραποβατικες μοναδες

Καποιες παραταξεις εχουν μοναδες χαρακτηρισμένες ως αεραποβατικες. Αυτές μπορουν να κινηθουν με την βοηθεια ενός οχηματος και να αφεθουν οπουδηποτε στο πεδιο. Υπαρχουν περιορισμοι στην χρηση αυτων των μοναδων. Το οχημα -ελικοπτερο θα φερει ειδική σημανση. Το οχημα Δεν βαλεται και Δεν βαλει! Οι παικτες που μεταφερονται μπορουν να εμπλακουν σε μαχη μολις πατησουν στο εδαφος. Επιλεξτε προσεκτικα το σημειο ριψης των μοναδων!!!! O εχθρος πιθανοτατα παρακολουθει την κινηση!