ΑΓΡΙΜΙΑ
Ο κυριος λογος που μας ώθησε να δημιουργήσουμε την ομαδα ΑΓΡΙΜΙΑ, τον Οκτωβριο του 2012, ειναι γιατί νοιώσαμε οτι θέλαμε (και θελουμε ακομα) να ευχαριστηθουμε το παιχνιδι σε ενα ανωτερο επιπεδο ομαδικης συνεργασιας. Η ομαδα εχει απλή δομη και οι βασικοι κανονες που εχουν οριστει κατα την δημιουργια της και ισχυουν ειναι:
-κανεις εντος της ομαδος δεν θεωρειται δεδομενος, ολοι μπορουν να αποχωρησουν εαν το συνολο της ομαδος αποκτησει την αισθηση οτι αυτος δεν είναι ενεργο μελος της ομαδας (αδικαιολογητα). Η ομαδα θα πρεπει να παραμενει ενας ζωντανος και δραστηριος οργανισμος.
- μελος στην ομαδα θα αποβαλεται ή θα προστιθεται μετα απο προταση ενος υπαρχοντος μελους και θα πρεπει να υπαρχει 100% συμφωνια από τα υπολοιπα μέλη.
-Όλοι ειναι ισοι και για να παρθουν αποφασεις σε επιπεδο ομαδας αρκει να συγκαλείται συναντηση και να υπαρχει παρουσια του 70% των μελων, χωρις να ξεχναμε ότι αποφασεις μπορουν να παιρνονται μεσω ηλεκτρονικης συζητησης, για απλα θεματα.
-η ομοιομορφια της ομαδος θα επιτυγχανεται εχοντας ολοι μαυρα αρβυλα, την παραλλαγη MARPAT, πρασινο μπερε, και γιλεκο μαχης χρωματος πρασινου olive grab, σημειωνεται οτι κατα την διαρκεια του παιχνιδιου ο μπερες δεν ειναι απαραιτητος.
- η αποκτηση ασυρματου από κάθε μελος θεωρειται απαραιτητη.